siis joku uus TV-uskonto? Mikä teillä on niinku jumalana? Ku selasin noita sivujanne nii siel puhutaa vaan telkkarist???
Hei, onks tää joku
3
675
Vastaukset
- vaan lähinnä liberaalilesta...
voidaan nimittää uuslestadiolaisiksi.
Mielestäni koko uuslestadiolaistermi on kuitenkin vähän töksähtävä, koska liberaaleja lestadiolaisia on ollut ties kuinka kauan. Esimerkiksi rauhansanalaisuus kätkee sisälleen hyvin monenlaista lestadiolaista. Toiset vapaampia toiset vähemmän vapaampia.
Itse olen liberaalimpi lestadiolainen, toisin sanoen yhdenlainen uuslestadiolainen. Sallin television, muttei se ole mulle Jumala. Se on vain yksi tekninen laite muiden teknisten laitteiden rinnalla! - just sitä!
Ennen sanottii et siitä puhe mistä puute mut tääl taitaa olla päinvastoin. Tai sitte ne ei hyväksy tuol lessusivuilla näit telkkarijuttuja ja siks ne on ulkoistettu tänne.
- että lestadiolaisia on mone...
Monilla esikoislestadiolaisillakin saattaa tänä päivänä olla telkkari. Tiedän myös joitain vanhoillislestadiolaisia, joilla on ainakin yksi televisio. Mutta sitten on näitä muitakin lestadiolaisuuden suuntia, joissa televisiot ovat huomattavasti yleisempiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542768
- 612611
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p302128- 631907
- 551885
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa341597Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41935Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111857Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123839Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37814