Voin tunnustaa rehdisti

jees...

Kärpät paremmaksi! Ei tuollaisella sysipaskalla peruuttelu-ptkäkiekkopelillä kovin montaa mestaruutta voiteta! Näki jyppyläiste voitonjuhlistakin että tajusivat voittaneen paremmalla tuurilla!

Entisenä taitokiekon kannatajana minä HÄPEÄN korostan HÄPEÄN!

13

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täyttymys

      Buahahahahahaaa.... jopa on katkeraa kalkkia kun JYP VOITTI !!! Huonoja osavat olla jotkut häviäjät...onneksi tajuaa itse sentään hävetä.
      JYP ON YLIVOIMAINEN !!!

      • ollut...

        esim toisen matsin jälkeen Hesari kirjoitti että Kärpät hallitsi kamppailua ja Jypin veskari Tuokkola itsekin totesi matsin jälkeen että "Peli oli erittäin tasaista ja erot ovat näissä peleissä olemattomia. Pienet asiat ratkaisevat". Joten summa summarum: Jyp ansaitsi mestaruuden koska voitti pelit 4-0, mutta se joka väittä että Jyp oli YLIVOIMAINEN, on joko sokea tai sitten ei tajua jääliekosta yhtään mitään.


      • oman
        ollut... kirjoitti:

        esim toisen matsin jälkeen Hesari kirjoitti että Kärpät hallitsi kamppailua ja Jypin veskari Tuokkola itsekin totesi matsin jälkeen että "Peli oli erittäin tasaista ja erot ovat näissä peleissä olemattomia. Pienet asiat ratkaisevat". Joten summa summarum: Jyp ansaitsi mestaruuden koska voitti pelit 4-0, mutta se joka väittä että Jyp oli YLIVOIMAINEN, on joko sokea tai sitten ei tajua jääliekosta yhtään mitään.

        tietämyksesi kiekosta pelle.


      • kerron.
        oman kirjoitti:

        tietämyksesi kiekosta pelle.

        (ottaa rautalangan esille) Mun mielestä ottelun voittaa se, joka tekee enemmän maaleja. Tässä mielessä Jyp ansaitsi voittonsa. Mutta en puhunutkaan maaleista vaan itse pelaamisesta. Mun mielestä ottelut oli suht tasaisia. Jyp hallitsi hienokseltaan Jyväskylässä pelattuja pelejä, piti kiekkoa enemmän, hyökkäsi ja loi maalitilanteita enemmän. Kärpät taas oli Oulussa hienokseltaan niskan päällä. Se kumpi lopulta voittaa tuollaiset ottelut, on sitten pienistä asioista kiinni, niin kuin Tuokkolakin totesi. Kummalle se kiekko "sattuu pomppimaan". Sinä tuskin olit edes syntynyt 70-luvulla, mutta jos näkisit siltä ajalta niitä CCCP-Suomi otteluita, tietäisit mitä on se jos toinen on YLIVOIMAINEN. Se oli ihan yhteen maaliin pelaamista. Suomea vietiin kuin pässiä narussa. Eli tässä mielessä on mielestäni väärin väittää että Jyp oli YLIVOIMAISESTI parempi kuin Kärpät. Tässä nyt punnitaan ketkä Jyp fanit on "hyviä" voittajia, ketkä "huonoja". Jos olet ns. hyvä voittaja, voit jo ehkä tässä vaiheessa myöntää että Kärpät antoi Jypille kovan vastuksen eikä Jyppi todellakaan helpolla päässyt noissa otteluissa.


    • ......

      otteluvoitot 4-0!!!! mikä siinä on tuuria,jypi oli vaan parempi.

    • jeepox

      Oli siinä vähän tuuria ja tuomaritkin olivat playoffeissa Jypin puolella. Esimerkkinä 3. Finaali ottelu kun Dahlman ajettiin selästä tuokkolan päälle ja normio iski reboundit sisään, niin tuomari meni vielä hylkäämään maalin. Toisena esimerkkinä KalPa sarjassa kun kiekko ylitti selvästi siniviivan mutta tuomari antoin pelin jatkua ja hyväksyi maalin.

      • maalit?

        Jokaisella play-off joukkueella oli 7 tuntia aikaa tehdä enemmän maaleja kuin vastustaja (JYP). Mikseivät tehneet?


      • mr_asco

        Ootko ikinä vilkaissut sm-liigan sääntökirjaa? Jos et niin tässä on linkki: http://www.finhockey.fi/mp/db/file_library/x/IMG/214712/file/Saantokirja_2006-2010.pdf Ja jos et viitti itte etsiä niin tässä lyhtyesti: 471 - MAALIN HYLKÄÄMINEN a) Maalia ei hyväksytä 6. jos hyökkäävän joukkueen pelaaja millään tavoin – vahingossa tai muutoin koskettaa maalivahtia silloin, kun maalivahti on maalialueellaan ja maali syntyy," Kärppien maali tehtiin 1-2sek em. rikkeen jälkeen joten maalin hylkääminen oli OIKEA. Se, olisiko pitänny viheltää Jyp:lle tuosta tilanteesta jäähy, on täysin eri asia ja siitä voidaan olla monta mieltä. Olisikohan ollut kyseinen tilanne jäähyn arvoinen jos maalia ei olisi tehty? Jos jäähy olisi vihelletty niin kärppien maali olisi tullut vihellyksen jälkeen. Toisaalta, jos riketta ei tapahtunut, niin maali hylättiin oikein perustein maalivahdin häirinnästä johtuen. Vaikka minkäväristen silmälasien läpi tuota tilannetta katsois niin maalia ei olisi saanu hyväksyä missään tapauksessa. Piste!!! Ja kalp pelissä oli tuomarivirhe....se huomattiin ku kelattiin hidastusta varmaan kymmenen kertaa...tuomari tekee päätöksen varmaa 0.1:ss sekuniss...jos pystyt parempaan niin siitä vaan tuomariksi.


      • itkettää

        kyyneliin saakka, mitähän jos ottaisit keppanan loppun asti ja miettisit asiaa tarkemmin vaikka huomenna.


    • ei tollasella

      torsolla ole mitään käyttöä missään

      • lässytys

        Kärpät oli selvästi parempi. Senhän näki kaikki muut paitsi ne jotka kattelee perssilmällä matseja. Jyp sattu nyt vaan oleen onnettaren suosikki. Joten se siitä.


      • Kaljaa oli
        lässytys kirjoitti:

        Kärpät oli selvästi parempi. Senhän näki kaikki muut paitsi ne jotka kattelee perssilmällä matseja. Jyp sattu nyt vaan oleen onnettaren suosikki. Joten se siitä.

        lärvissäsi neljännessä finaalissa kun näit vain puolikentää, eli mkärppien päädyn. Kannaisi pitää mölyt mahassaan jos ei ymmärrä näkemäänsä.


      • Liiga katsomossa vieraillut
        lässytys kirjoitti:

        Kärpät oli selvästi parempi. Senhän näki kaikki muut paitsi ne jotka kattelee perssilmällä matseja. Jyp sattu nyt vaan oleen onnettaren suosikki. Joten se siitä.

        Olin myös tässä neljännessä finaalissa Oulussa katsojana Kärppien päädyssä. Kärpät eivät olleet parempia joten ottelu ratkesi paremman voittoon. Todella mielenkiintoista jos JYP olisi voittanut neljä peräkkäistä peliä onnella Kärppiä vastaan. Olussa ei todellakaan voiteta onnella yhtään ottelua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe