Subilta tuli tammi-helmikuun aikana rivien välistä komediasarja ja jäi tallentamatta osa jaksoista. MIstä voin kyseistä dvd:tä tilata? Onko netissä jaksoja???
tämän dvd:n??
4
481
Vastaukset
- sarja NIMI???
Yleensä sarjoi voi ostaa ihan kaupasta tai sitten netist tilaa sellasen DVD boxan. Ei ole mainoksii tai muuta soosia mukana joskus jotain bonus matskuva.
- löölölö
Sarjan nimi siis on RIVIEN VÄLISTÄ.
- löölölö
löölölö kirjoitti:
Sarjan nimi siis on RIVIEN VÄLISTÄ.
Niin vielä...tämä sarja ei ole niinkään ollut suosittu mutta mun mielestä se on hyvä. Mahtaakohan edes löytyä tällaista dvd:nä??? pääosissa näyttelee Pamela Anderson.
- taigajim
löölölö kirjoitti:
Niin vielä...tämä sarja ei ole niinkään ollut suosittu mutta mun mielestä se on hyvä. Mahtaakohan edes löytyä tällaista dvd:nä??? pääosissa näyttelee Pamela Anderson.
myy ilman tekstejä tietenkin, en jaksa suomikaupoista etsiskellä, etsi itse ja sarjan nimi on Stacked vaikka se suomeks onkin käännetty 'rivien välistä'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976