Subilta tuli tammi-helmikuun aikana rivien välistä komediasarja ja jäi tallentamatta osa jaksoista. MIstä voin kyseistä dvd:tä tilata? Onko netissä jaksoja???
tämän dvd:n??
4
493
Vastaukset
- sarja NIMI???
Yleensä sarjoi voi ostaa ihan kaupasta tai sitten netist tilaa sellasen DVD boxan. Ei ole mainoksii tai muuta soosia mukana joskus jotain bonus matskuva.
- löölölö
Sarjan nimi siis on RIVIEN VÄLISTÄ.
- löölölö
löölölö kirjoitti:
Sarjan nimi siis on RIVIEN VÄLISTÄ.
Niin vielä...tämä sarja ei ole niinkään ollut suosittu mutta mun mielestä se on hyvä. Mahtaakohan edes löytyä tällaista dvd:nä??? pääosissa näyttelee Pamela Anderson.
- taigajim
löölölö kirjoitti:
Niin vielä...tämä sarja ei ole niinkään ollut suosittu mutta mun mielestä se on hyvä. Mahtaakohan edes löytyä tällaista dvd:nä??? pääosissa näyttelee Pamela Anderson.
myy ilman tekstejä tietenkin, en jaksa suomikaupoista etsiskellä, etsi itse ja sarjan nimi on Stacked vaikka se suomeks onkin käännetty 'rivien välistä'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait222997- 392587
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611