Lohenpunainen

tyttöliinistä ikään 50+

eli vaaleanpunainen entisajan trikoinen alusvaatekerrasto olisi haussa. Mistä saisi ostaa käyttämättömiä?

33

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olin oppi¨-

koulussa istuin eka pulpetissa. 50 rehtori opetti historiaa ja istui opettajanpulpetissa niin että "ihanat" vaaleanpunaiset kalsarit näkyi. Ei tiennyt mihin ois päänsä saanut käännettyä ettei ois nähnyt kaikkea. Hyi h.......!

t:karju

• Yxitypy

Voisin kysäistä mun äidiltä. Siltä vois löytyä käyttämättömiäkin.

Mullakin oli alakoulussa sellaisia possunpunaisia liivejä, joista lähti sukkanauhat.
      No ihan sievät ne oli :=))

• Iltaa pohojanmaalta..
        Mä oon tuan Automobiili historiallisenseuran jäsen ja niihin ajotapahtumihin pitää pukeutua ja tellätä ittensä wanhanajan kamppeesihin. Pussihousut, flanellipaita, liivit ja haitarivartiset jatsarit jalakahan. Niin ja automiehen koppalakin ku lätkääsöö pääkumuralle niin sitä tuloo heti aikamatka menneesehen.
        Nua omat vaatteeni oon ostanu Taivalkoskelta. Siellä on sellaanen ku Jalavan kauppa. Sieltä vois löytää justihin niitä lohenpunaasia. En ny varmaksi osaa justihin sanoa notta onko, mutta uskoosin. Ne lähettää kyllä postiskin niitä, jotta ei trenkää jantuksissaan sinne asti lähtiä.
        terv.
        seppä ja Tiitu.

• ¤alushame¤
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Iltaa pohojanmaalta..
        Mä oon tuan Automobiili historiallisenseuran jäsen ja niihin ajotapahtumihin pitää pukeutua ja tellätä ittensä wanhanajan kamppeesihin. Pussihousut, flanellipaita, liivit ja haitarivartiset jatsarit jalakahan. Niin ja automiehen koppalakin ku lätkääsöö pääkumuralle niin sitä tuloo heti aikamatka menneesehen.
        Nua omat vaatteeni oon ostanu Taivalkoskelta. Siellä on sellaanen ku Jalavan kauppa. Sieltä vois löytää justihin niitä lohenpunaasia. En ny varmaksi osaa justihin sanoa notta onko, mutta uskoosin. Ne lähettää kyllä postiskin niitä, jotta ei trenkää jantuksissaan sinne asti lähtiä.
        terv.
        seppä ja Tiitu.

ainakaan Jalavan kaupan nettivalikoimissa.
        Joku joskus täällä kertoi, että niitä vielä on.

Kertoisipa, missä, jos on!

• Kaappiiin
        ¤alushame¤ kirjoitti:

ainakaan Jalavan kaupan nettivalikoimissa.
        Joku joskus täällä kertoi, että niitä vielä on.

Kertoisipa, missä, jos on!

viereksimään "vitsikäs" lahja, sitten roskikseen heitetään...

• Onko se
        Kaappiiin kirjoitti:

"äityliinin" esiaste (täytyy kirjoittaa varoen, muuten oksennan!)

• ¤alushame¤
        Kaappiiin kirjoitti:

ja ostaisin ihan omaan käyttöön.
        Nehän olivat ihanan pehmeitä, lämpimiä asusteita, hyvät hyisiin olosuhteisiin, uskon, paremmat kuin pussillinen uusia.

• ent.tehtaantyttö
        ¤alushame¤ kirjoitti:

ja ostaisin ihan omaan käyttöön.
        Nehän olivat ihanan pehmeitä, lämpimiä asusteita, hyvät hyisiin olosuhteisiin, uskon, paremmat kuin pussillinen uusia.

käyt..niin Hakaniemen HALLIN yläkerrassa ihania mummojen ja pappojen vaatteita..sellaisia vanhanaikaisia "kotitakkeja" myös myynnissä sekä papoille kunnon flannellipaitoja..ja villasukkia..;)) Stadissakin uskollinen ostajakunta näille:) toinen vaihto-ehto on käypäs Ruskovillan myyntisivuilla..

t.friirud

• ¤alushame¤
        ent.tehtaantyttö kirjoitti:

käyt..niin Hakaniemen HALLIN yläkerrassa ihania mummojen ja pappojen vaatteita..sellaisia vanhanaikaisia "kotitakkeja" myös myynnissä sekä papoille kunnon flannellipaitoja..ja villasukkia..;)) Stadissakin uskollinen ostajakunta näille:) toinen vaihto-ehto on käypäs Ruskovillan myyntisivuilla..

t.friirud

Olisipa lievä kaupassakäyntimatka minulla. :))
        Minä kyllä uskon, ja luulen vakaasti, ettei niitä enää valmisteta.

Tehtaat tekevät, ja kaupat myyvät nykyisin vain kapeaa tarjontaa, mitä eniten kysytään.
        Ei taida enää lohenpunaisilla alkkareilla olla tarpeeksi ostajakuntaa, niissä mummuissa, kuin meissä muissakaan. ;))

• pussiin
        ¤alushame¤ kirjoitti:

Olisipa lievä kaupassakäyntimatka minulla. :))
        Minä kyllä uskon, ja luulen vakaasti, ettei niitä enää valmisteta.

Tehtaat tekevät, ja kaupat myyvät nykyisin vain kapeaa tarjontaa, mitä eniten kysytään.
        Ei taida enää lohenpunaisilla alkkareilla olla tarpeeksi ostajakuntaa, niissä mummuissa, kuin meissä muissakaan. ;))

Onhan niitä torikauppiaillakin ja Hakaniemen hallin yläkerrassa löytyy myös. Lähetystorien kirppareille tulee lahjoituksina kuolinpesiä, joissa on usein laatikoittain käyttämättömiä kerrastoja. Mummot ovat saaneet joskus lahjoiksi, mutta eivät ole raaskineet ottaa käyttöön. Pelastusarmeijan kirppikseltä olen ostanut meidän mummelille monta iskemätöntä vaaleanpunaista kerrastoa.

• niitä varastoon
        pussiin kirjoitti:

Onhan niitä torikauppiaillakin ja Hakaniemen hallin yläkerrassa löytyy myös. Lähetystorien kirppareille tulee lahjoituksina kuolinpesiä, joissa on usein laatikoittain käyttämättömiä kerrastoja. Mummot ovat saaneet joskus lahjoiksi, mutta eivät ole raaskineet ottaa käyttöön. Pelastusarmeijan kirppikseltä olen ostanut meidän mummelille monta iskemätöntä vaaleanpunaista kerrastoa.

Äitini käytti em. käytännöllisiä kerrastoja koko ikänsä ja saatavuuden huonontuessa osti niitä jopa varastoon.
        Perin jonkun näitä kerrastoja, mutta tarmonpuuskassa tein niistä siivousrättejä; niin mielellään kuin äitini olisi minut mummoksi muuttanutkin, rumia jakkupukuja, arvokasta käytöstä tyrkytteli

• miljoona

Kuin sinä täältä palstalta sellaista kysyt. Kyllä kannattaisi kysyä tuolta uskonto palstalta. Ne voi siellä tietää paikan mistä saa ostaa sellaisia alusvaatteita, että ei varmasti herätä mitään synnillistä ajatusta kenenkään mielessä. hih hih

• on seksikkäämmät

kuin sloggit!

Absolutely kamala vaate! Väritön, mauton, hajuton, ja inhottava puristava kumiremsa reunassa. Itse tykkään pitseistä, hörhelöistä mutta ennen kaikkea väriä pitää olla!

• ent.tehtaantyttö
        on seksikkäämmät kirjoitti:

kuin sloggit!

Absolutely kamala vaate! Väritön, mauton, hajuton, ja inhottava puristava kumiremsa reunassa. Itse tykkään pitseistä, hörhelöistä mutta ennen kaikkea väriä pitää olla!

jos, ei muuten...nii..naurattaa vieläki...mieheni kun parveekkeelle ulos laittoi ekaa kertaa kuivamaan siis alusvaatteita ja sukkia ym...niin kun pyykkipoikia ei ollut...varsinainen niksipirkka tämä mieheni..laittoin friidun pikkarit ne kun pitsisiä...niin nippusiteillä niistä pitsiraoista viritti....sillä kapealla muovisiteellä pyykkitelineeseen kiinni...Ei viennyt tuuli;)) friidunkaan pikkareita.. minäkun töissä vähäsen aikaa..ja mies meillä kotimiehenä toimi silläaikaa..no, joo aikamoinen aukominen niissä...nippusiteissä oli..

Nippuside on tälläinen muovinen kiritysside;) jolla voidaan vaikka pusseja sulkea..

t.friidu

• ent.tehtaantyttö kirjoitti:

jos, ei muuten...nii..naurattaa vieläki...mieheni kun parveekkeelle ulos laittoi ekaa kertaa kuivamaan siis alusvaatteita ja sukkia ym...niin kun pyykkipoikia ei ollut...varsinainen niksipirkka tämä mieheni..laittoin friidun pikkarit ne kun pitsisiä...niin nippusiteillä niistä pitsiraoista viritti....sillä kapealla muovisiteellä pyykkitelineeseen kiinni...Ei viennyt tuuli;)) friidunkaan pikkareita.. minäkun töissä vähäsen aikaa..ja mies meillä kotimiehenä toimi silläaikaa..no, joo aikamoinen aukominen niissä...nippusiteissä oli..

Nippuside on tälläinen muovinen kiritysside;) jolla voidaan vaikka pusseja sulkea..

t.friidu

Hauska juttu lukea heti aamusta. Sellaista se tahtoo olla se miesten kodinhoito. Ensimmäisenä niitä pikkareita vaan huolehditaan, heh heh. Hyvä kuiteskiin yritys ja jos edes johonkin kodinhoitoalueisiin kiinnostusta hiittää, niin hyvä sekin, kun ei mitään. Tärkeetä kodinhoitoa se on pyykinpesu...hih hih.

• ent.tehtaantyttö
        miljoona kirjoitti:

Hauska juttu lukea heti aamusta. Sellaista se tahtoo olla se miesten kodinhoito. Ensimmäisenä niitä pikkareita vaan huolehditaan, heh heh. Hyvä kuiteskiin yritys ja jos edes johonkin kodinhoitoalueisiin kiinnostusta hiittää, niin hyvä sekin, kun ei mitään. Tärkeetä kodinhoitoa se on pyykinpesu...hih hih.

miehessäni löytyy;))...muuten ei kodinhoidosta juuri välitä tipan tippaa...vitsi kaikki jätetään siihen paikkaan mikä kädestä nyt saattuu jäämään;)) mutta friidun pikkareiden pitsit nii...ne pitää olla ojennuksessa...minä ku itse sellainen kiireinen pukija ja menijä;))...niin monesti mies meillä varmistaa että, PITSIT ovat pikkareissa VARMASTI ojennuksessa;)) Mieheni on neitsytmies...horoskoopiltaan...niin, tyypillinen neitsyt...jotkut, pikkuseikat TÄYTYY olla just..eikä melkein...muuten ei niin väliä..

Mutta niinhän se että, vastakohdat jotenkin parisuhteessa täydentävät toisiaan..

t.friidu

• mies pian 60   

Onko se nostalgiaa vai mitä - juuri lohenpunaiset puuvillaiset ja reilun kokoiset alusvaatteet ne seksikkäitä ovatkin! Myöhempien aikojen hörhöt sitäpaitsi esiintyvät päivälehtien mainoksissa jatkuvasti ja ovat menettäneet arvonsa mielenkiinnon kohteina. Ympäristösyistä myös toivoisin nuo vanhan ajan alusvaatteet naisille takaisin, säästyisi raaka-aineita ja energiaa ja säästyisi mainoksiin tärvättyä paperia.

• Minä ainakin
        mies pian 60    kirjoitti:

Onko se nostalgiaa vai mitä - juuri lohenpunaiset puuvillaiset ja reilun kokoiset alusvaatteet ne seksikkäitä ovatkin! Myöhempien aikojen hörhöt sitäpaitsi esiintyvät päivälehtien mainoksissa jatkuvasti ja ovat menettäneet arvonsa mielenkiinnon kohteina. Ympäristösyistä myös toivoisin nuo vanhan ajan alusvaatteet naisille takaisin, säästyisi raaka-aineita ja energiaa ja säästyisi mainoksiin tärvättyä paperia.

Ei niitä voi panna päälle. Miellän kyseiset vaatekappaleet vahvasti dominoivaan äitiini, joka pyhähteli halveksivasti kaikelle, mikä oli minulle tärkeää. Ja jota en halua ainakaan naisellisuuden suhteen muistuttaa!
        Aivan kuin uudelleen muotiin tulleissa nimissä, pitää välissä olla yksi sukupolvi, että pystyy uudelleen "löytämään".
        Luulen että oman ikäpolveni naisilla aika monella on ollut jollain tavalla hieman ongelmallinen äitisuhde. Vaikka siitä ei ajan tavan mukaan, ole puhuttu.

• mies pian 60   
        Minä ainakin kirjoitti:

Ei niitä voi panna päälle. Miellän kyseiset vaatekappaleet vahvasti dominoivaan äitiini, joka pyhähteli halveksivasti kaikelle, mikä oli minulle tärkeää. Ja jota en halua ainakaan naisellisuuden suhteen muistuttaa!
        Aivan kuin uudelleen muotiin tulleissa nimissä, pitää välissä olla yksi sukupolvi, että pystyy uudelleen "löytämään".
        Luulen että oman ikäpolveni naisilla aika monella on ollut jollain tavalla hieman ongelmallinen äitisuhde. Vaikka siitä ei ajan tavan mukaan, ole puhuttu.

Monella ikäpolvemme miehelläkin on ongelmallinen suhde vanhempiinsa, dominoivaan äitiin, joka sai tilaa siksi, että sodan käynyt isä oli vetäytyvä ja sulkeutunut ja henkisesti alakynnessä, joten nainen sai tilaa kohtuuttomasti perheessä, jonka huushollia hän luonnollisesti pyöritti.

Minä muuten halajan pukeutua ainakin mökillä jäljitellen isääni, vaikka suhteemme oli ohut ja jälkeenpäin muistellen heiveröinen, eikä todella antanut eväitä minulle aikuisena mahdolliseen isän rooliin.

• esiliinaa (!!!)

Monella ikäpolvemme miehelläkin on ongelmallinen suhde vanhempiinsa, dominoivaan äitiin, joka sai tilaa siksi, että sodan käynyt isä oli vetäytyvä ja sulkeutunut ja henkisesti alakynnessä, joten nainen sai tilaa kohtuuttomasti perheessä, jonka huushollia hän luonnollisesti pyöritti.

Minä muuten halajan pukeutua ainakin mökillä jäljitellen isääni, vaikka suhteemme oli ohut ja jälkeenpäin muistellen heiveröinen, eikä todella antanut eväitä minulle aikuisena mahdolliseen isän rooliin.

tiskatessani. Sitä paitsi nuo kirppareilta penkomani söpöt 60-luvun vyötärölle solmittavat kukkaessit ovat todella nättejä ja naisellisia.
        Olen siihen aivan addiktoitunut, tuntuu että vaatteet kastuu ja likaantuu heti jos yritän tiskata ilman sitä.
        Luultavasti olen ainut lajissani ;)
        Meidän ikäpolven jälleenrakennusajan ihmisillä on monella ollut aika "ankara" lapsuus. Vanhemmat tekivät kovasti töitä, lastenkin piti tehdä töitä ja olla vaivattomia, hiljaa ja tottelevaisia.
        Vanhempia opittiin kunnoioittamaan ehkä liikaakin.
        Mahdotonta oli jälkeenpäinkään virittää asiallista keskustelua siitä, mitä oli ollut ja yleensä perheen ihmissuhteista.
        Tällaiset perheet tuottivat "suoriutujia" tai sitten mustalampaita, jotka kokevat että eivät mittatikkua täyttäneet.

• Pieni kukkaessi
        esiliinaa (!!!) kirjoitti:

tiskatessani. Sitä paitsi nuo kirppareilta penkomani söpöt 60-luvun vyötärölle solmittavat kukkaessit ovat todella nättejä ja naisellisia.
        Olen siihen aivan addiktoitunut, tuntuu että vaatteet kastuu ja likaantuu heti jos yritän tiskata ilman sitä.
        Meidän ikäpolven jälleenrakennusajan ihmisillä on monella ollut aika "ankara" lapsuus. Vanhemmat tekivät kovasti töitä, lastenkin piti tehdä töitä ja olla vaivattomia, hiljaa ja tottelevaisia.
        Mahdotonta oli jälkeenpäinkään virittää asiallista keskustelua siitä, mitä oli ollut ja yleensä perheen ihmissuhteista.
        Tällaiset perheet tuottivat "suoriutujia" tai sitten mustalampaita, jotka kokevat että eivät mittatikkua täyttäneet.

60-luvulta on melkeinpä kevytmielisen näköinen ;)
        Äitini esiliinat sen sijaan olivat aivan toisenlaisia, arkisia ruudukkaita, niskasta solmittavia, sellaisia en taas halaja käyttää. Heti alkaa tuntua mummolta;)

• ent.tehtaantyttö
        esiliinaa (!!!) kirjoitti:

jos, keittiössä häärään, ja minähän häärään;) niin usein tuon esiliinan vyötäiselle kietaisen, en aina...ja pyyheliina on olkapäällä;) mutta jos leipomaan urakalla alan...niin "hiukset" piilon suihkumyssyn alle laitan...tuo näky kyllä miestäni naurattaa..

Meillä ei nyt kovin tiukka kotikasvatus tainut olla..mutta, kyllä jouduttiin siivoukseen osallistumaan.

• ent.tehtaantyttö
        Pieni kukkaessi kirjoitti:

Äitini esiliinat sen sijaan olivat aivan toisenlaisia, arkisia ruudukkaita, niskasta solmittavia, sellaisia en taas halaja käyttää. Heti alkaa tuntua mummolta;)

taita tuo yläosa vaan alas sisäänpäin..itsellä tämä "iso kokoinen esiliina on mielestäni tosi kätsä", jos, sitten vieraita tulossa...ja viimehetken valmisteluja vielä teet vielä siellä keittiössä..nosta tuo yläosa käyttöön kokonaan...;) näin varmistat sen ettei...niitä tahroja tule sinne rintaosaan..jos, vaikka leninki on päällä..tai kaunis pusero...harmittaisi se jos, viimehetkessä likaantuisi..vähän ennen vieraiden tuloa;) ja sitten sen takia vaatteiden vaihtoon..

t.friidu

• Olen kuvitellut

jos, keittiössä häärään, ja minähän häärään;) niin usein tuon esiliinan vyötäiselle kietaisen, en aina...ja pyyheliina on olkapäällä;) mutta jos leipomaan urakalla alan...niin "hiukset" piilon suihkumyssyn alle laitan...tuo näky kyllä miestäni naurattaa..

Meillä ei nyt kovin tiukka kotikasvatus tainut olla..mutta, kyllä jouduttiin siivoukseen osallistumaan.

muutenkin että olen jotenkin arkaaisilta ajoilta jäljelle jäänyt jämä;)

• ent.tehtaantyttö
        Pieni kukkaessi kirjoitti:

ne onkii..tarkoitettu..sitten..vähän niinku oikeesti tarjoilijalle..joka tuon aterian vieraille tarjoaa;)) no joo..voihan sitä kultsulleen tarjoilla aterian pikku- pikku-esiliinassa;))) ihan hyvä idis...

t.friidu

• ent.tehtaantyttö
        Olen kuvitellut kirjoitti:

muutenkin että olen jotenkin arkaaisilta ajoilta jäljelle jäänyt jämä;)

esiliina hyvin vaatteita..ja eihän sitä tarvitse; käyttää koko iltaa;)) nooh..pikku-pikku esiliinat niin tarina toinen;))tämä viimeinen virke ei ollut tarkoitettu tosikoille;)))

t.friidu

• mies pian 60   

esiliina hyvin vaatteita..ja eihän sitä tarvitse; käyttää koko iltaa;)) nooh..pikku-pikku esiliinat niin tarina toinen;))tämä viimeinen virke ei ollut tarkoitettu tosikoille;)))

t.friidu

kun tunnustan, että minäkin käytän keittiöpuuhissa esiliinaa, vaikka olen mies. Ei sitä kukaan näe, ikkunan säleverhot häivyttävät näkyvistä sen, minkä vastapäisen talon ikkunoista tai parvekkeelta muuten näkisi. Ja kun asun kerrostalossa, ei minun tarvitse juosta ulos kesken kaiken esiliina ylläni.
        Pitsireunaa ei minun esiliinassani ole, mutta niskan taakse tulee olkainlenkki ja selän taa sidon vyötärönauhat. Siivotessani usein pidän toista, muovitetusta kankaasta tehtyä esiliinaa, ja sen ovat varmaan jotkut naapurit nähneetkin ikkunoita pestessäni.

Mutta älkää viritelkö juttua pikku-pikku-essuista täällä, saatte vanhojen miesten ajatukset pois tolaltaan!

• ent.tehtaantyttö

kun tunnustan, että minäkin käytän keittiöpuuhissa esiliinaa, vaikka olen mies. Ei sitä kukaan näe, ikkunan säleverhot häivyttävät näkyvistä sen, minkä vastapäisen talon ikkunoista tai parvekkeelta muuten näkisi. Ja kun asun kerrostalossa, ei minun tarvitse juosta ulos kesken kaiken esiliina ylläni.
        Pitsireunaa ei minun esiliinassani ole, mutta niskan taakse tulee olkainlenkki ja selän taa sidon vyötärönauhat. Siivotessani usein pidän toista, muovitetusta kankaasta tehtyä esiliinaa, ja sen ovat varmaan jotkut naapurit nähneetkin ikkunoita pestessäni.

Mutta älkää viritelkö juttua pikku-pikku-essuista täällä, saatte vanhojen miesten ajatukset pois tolaltaan!

vaan on;)) kevättä rinnassa...kevättä rinnassa..vitsi..tai sit en mä tiedä olisko tää yltiöpäinen peruspositiivisuus nyt jolla minäkin elämää tsiigaan, nii jotain 50 v villitysta? Vitsi. Mä en tiedä...en koskaan ennen oo ollu tämän ikäinen?

Mut mielikuva siitä että, mies ja pikku-pikku- esiliina;)) nii..i

t.friidu

• Sexiä saluunaan

että ostaisin sellaiset lohenpunaiset punttipöksyt ja menisin työkaverin laulukeikalle ja heittäisin lavalle sellaiset:)

• mullahan on

sellaset, mut kait vähä nykyaikaisemmat vaa, joissa talvella pakkasella humputtelen.

Täytyykii kokeilla onko vielä Seksikkyyttäkii,
        niissä pöksyissä meinaan.

• laulajan pikkarit farkkujen päällä laulamassa. Joku oli ostanut vissiin tangat lahjaksi, mutta olivat vissiin epämukavat käyttää alla, niin oli laittanut kuitenkin, hyötykäyttöön, farkkujen päälle. Ihan kiva idea.

• Sexiä saluunaan
        miljoona kirjoitti:

laulajan pikkarit farkkujen päällä laulamassa. Joku oli ostanut vissiin tangat lahjaksi, mutta olivat vissiin epämukavat käyttää alla, niin oli laittanut kuitenkin, hyötykäyttöön, farkkujen päälle. Ihan kiva idea.

suunnittelin heittää nää punttipöksyt lavalle, on tietysti mies. Miehillehän niitä pöksyjä lavalle heitellään:))

• viivatiina

mistä niitä saa mutta ei voi mainoistaa vinkkinä vaan että paikka on vaajakoski ja naisten asusteliike oon hakenu itekkin sieltä mummuille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1779
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1111
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1086
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      972
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      829
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      150
      799
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      53
      745
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      684
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      671
    Aihe