Pastorimme sanoi,tulkaa ,juokaa kuolemattomuuden lähteestä.On ihana uskossa omistaa ikuinen elämä kirkkaudessa.
Pääsiäismessussa
5
153
Vastaukset
- takaoikeelta
Uimme viinasammiossa, JIK! Sehän on Kirkasta
- messuilla
parittajamme sanoi, tulkaa ja imekää ehtymättömästä toteemista. On ihana paritettavana omistaa ehtymätön imeskeltävä toteemipaalu, sykkivänä...
Niiden viinat tulee Alkosta.
- tarvitset sitä
Rukoilepa vielä, että pastorisi tai Jeesuksesi tekisi ihmeen ja opettaisi sinut kirjoittamaan suomen kieltä!
- .......
saa sinut ajattelemaan ikuista elämää. Ei sellaista ole.
Uskovaiset tuntuvat olevan melkoisia egoisteja. Te ette voi hyväksyä sitä tosiasiaa, että maailma ei teitä tarvitse. Jokin yksittäinen ihminen saattaa tarvitakin, mutta kokonaisuuden kannalta tavallisella ihmisellä ei ole mitään merkitystä.
Te yritätte löytää itsestänne jotain itseänne suurempaa. Ei sellaista ole. Se saattaa tehdä kipeää ja siksipä haluatte uskoa, että se tarkoituksettomuus korvataan sitten joskus ikuisella elämällä.
Mutta oletko sinäkään tullut ajatelleeksi, että jos sinä et koe elämääsi nyt mielekkääksi, niin olisiko sitten kiva elää ikuisesti ihmetellen, että mitäs minä täällä nyt oikein tekisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104