Tiedä yhden asian joka on todella edullista ja hyvää. Se on KAURAPUURO. Jos joku väittää muuta, nii sanokaa mun sanoneeni, se on huijasta! -toimitusjohtajatar-
TODELLA HALPAA JA
6
2769
Vastaukset
- 7kw
on kiva nuukailla, köyhäillä, muuten tulee ylensyötyä ja elo on raskaampaa.
- elliivo
Paljonko Lidlissä maksaa kilo kaurahiutaleita? Itse olen ostanut Prismasta Rainbow-kaurahiutaleita joiden kilohinta on 0,89 e.
- ja,
elliivo kirjoitti:
Paljonko Lidlissä maksaa kilo kaurahiutaleita? Itse olen ostanut Prismasta Rainbow-kaurahiutaleita joiden kilohinta on 0,89 e.
suunnilleen samaa ovat molemmat runsaskuituisia ja kotimaisia. Alkutalvesta vielä runsaskuituisempi maksoi Lidl 0,75 kilo, nyt sitä ei ollut. En mitenkään yritä kertoa että Lidl olisi puolissakaan huippuhalpaa. Ostamme vain aivan vakituiseen 8 tuotetta, joiden hinta on yli 25 % edullisempaa ja laatu korkeampaa. Eikä kaurahiutaleissa tee paljoa voittoa, kilo kestää kai yhdellä henkilöllä pari viikkoa. 2 voitto vuodessa on jo saavutus.
- Voinappi ja sokeri
ja, kirjoitti:
suunnilleen samaa ovat molemmat runsaskuituisia ja kotimaisia. Alkutalvesta vielä runsaskuituisempi maksoi Lidl 0,75 kilo, nyt sitä ei ollut. En mitenkään yritä kertoa että Lidl olisi puolissakaan huippuhalpaa. Ostamme vain aivan vakituiseen 8 tuotetta, joiden hinta on yli 25 % edullisempaa ja laatu korkeampaa. Eikä kaurahiutaleissa tee paljoa voittoa, kilo kestää kai yhdellä henkilöllä pari viikkoa. 2 voitto vuodessa on jo saavutus.
nostaa sen annos hintaa,mutta on se niin hyvää että sen vielä kärsin.
- ja niin niin halpaa
Voinappi ja sokeri kirjoitti:
nostaa sen annos hintaa,mutta on se niin hyvää että sen vielä kärsin.
Kaurapuurolle täältä myös aploodit. Jouluna ja Äitienpäivänä juhlistamme päivän puuroateriaa kevytmaitolasilla. Muulloin juomme vettä. Sitten ikuinen unelmani, riisipuuro ja vadelmakiisseli, voi voi, se on myös jumalaisen hyvää, mutta kun tuo maito on niin kallista, meillä ei ole siihen varaa.
Ravintoloista ei saa mitään tällaisia herkkuja. Siellä kaikki on nopeasti puolivalmisteista väsätty ja voi jestas sitä hintaa, mitä niistä eineksistä pyydetään. Rosso... kerran käytiin ja ei enää koskaan. - köyhän on oltava nöyrä..
ja niin niin halpaa kirjoitti:
Kaurapuurolle täältä myös aploodit. Jouluna ja Äitienpäivänä juhlistamme päivän puuroateriaa kevytmaitolasilla. Muulloin juomme vettä. Sitten ikuinen unelmani, riisipuuro ja vadelmakiisseli, voi voi, se on myös jumalaisen hyvää, mutta kun tuo maito on niin kallista, meillä ei ole siihen varaa.
Ravintoloista ei saa mitään tällaisia herkkuja. Siellä kaikki on nopeasti puolivalmisteista väsätty ja voi jestas sitä hintaa, mitä niistä eineksistä pyydetään. Rosso... kerran käytiin ja ei enää koskaan...muuten se on kohta tosiköyhä.
eli maito -50% maksaa se 46cnt.
vesihän maksaisi lähes saman, jos itse laskun maksaisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja19622562Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant999839Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.537733Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va956502SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1936237Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m655847Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615340Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515233HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1214873Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074574