Tiedä yhden asian joka on todella edullista ja hyvää. Se on KAURAPUURO. Jos joku väittää muuta, nii sanokaa mun sanoneeni, se on huijasta! -toimitusjohtajatar-
TODELLA HALPAA JA
6
2846
Vastaukset
- 7kw
on kiva nuukailla, köyhäillä, muuten tulee ylensyötyä ja elo on raskaampaa.
- elliivo
Paljonko Lidlissä maksaa kilo kaurahiutaleita? Itse olen ostanut Prismasta Rainbow-kaurahiutaleita joiden kilohinta on 0,89 e.
- ja,
elliivo kirjoitti:
Paljonko Lidlissä maksaa kilo kaurahiutaleita? Itse olen ostanut Prismasta Rainbow-kaurahiutaleita joiden kilohinta on 0,89 e.
suunnilleen samaa ovat molemmat runsaskuituisia ja kotimaisia. Alkutalvesta vielä runsaskuituisempi maksoi Lidl 0,75 kilo, nyt sitä ei ollut. En mitenkään yritä kertoa että Lidl olisi puolissakaan huippuhalpaa. Ostamme vain aivan vakituiseen 8 tuotetta, joiden hinta on yli 25 % edullisempaa ja laatu korkeampaa. Eikä kaurahiutaleissa tee paljoa voittoa, kilo kestää kai yhdellä henkilöllä pari viikkoa. 2 voitto vuodessa on jo saavutus.
- Voinappi ja sokeri
ja, kirjoitti:
suunnilleen samaa ovat molemmat runsaskuituisia ja kotimaisia. Alkutalvesta vielä runsaskuituisempi maksoi Lidl 0,75 kilo, nyt sitä ei ollut. En mitenkään yritä kertoa että Lidl olisi puolissakaan huippuhalpaa. Ostamme vain aivan vakituiseen 8 tuotetta, joiden hinta on yli 25 % edullisempaa ja laatu korkeampaa. Eikä kaurahiutaleissa tee paljoa voittoa, kilo kestää kai yhdellä henkilöllä pari viikkoa. 2 voitto vuodessa on jo saavutus.
nostaa sen annos hintaa,mutta on se niin hyvää että sen vielä kärsin.
- ja niin niin halpaa
Voinappi ja sokeri kirjoitti:
nostaa sen annos hintaa,mutta on se niin hyvää että sen vielä kärsin.
Kaurapuurolle täältä myös aploodit. Jouluna ja Äitienpäivänä juhlistamme päivän puuroateriaa kevytmaitolasilla. Muulloin juomme vettä. Sitten ikuinen unelmani, riisipuuro ja vadelmakiisseli, voi voi, se on myös jumalaisen hyvää, mutta kun tuo maito on niin kallista, meillä ei ole siihen varaa.
Ravintoloista ei saa mitään tällaisia herkkuja. Siellä kaikki on nopeasti puolivalmisteista väsätty ja voi jestas sitä hintaa, mitä niistä eineksistä pyydetään. Rosso... kerran käytiin ja ei enää koskaan. - köyhän on oltava nöyrä..
ja niin niin halpaa kirjoitti:
Kaurapuurolle täältä myös aploodit. Jouluna ja Äitienpäivänä juhlistamme päivän puuroateriaa kevytmaitolasilla. Muulloin juomme vettä. Sitten ikuinen unelmani, riisipuuro ja vadelmakiisseli, voi voi, se on myös jumalaisen hyvää, mutta kun tuo maito on niin kallista, meillä ei ole siihen varaa.
Ravintoloista ei saa mitään tällaisia herkkuja. Siellä kaikki on nopeasti puolivalmisteista väsätty ja voi jestas sitä hintaa, mitä niistä eineksistä pyydetään. Rosso... kerran käytiin ja ei enää koskaan...muuten se on kohta tosiköyhä.
eli maito -50% maksaa se 46cnt.
vesihän maksaisi lähes saman, jos itse laskun maksaisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483