TODELLA HALPAA JA

TOD. HYVÄÄ

Tiedä yhden asian joka on todella edullista ja hyvää. Se on KAURAPUURO. Jos joku väittää muuta, nii sanokaa mun sanoneeni, se on huijasta! -toimitusjohtajatar-

6

2846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7kw

      on kiva nuukailla, köyhäillä, muuten tulee ylensyötyä ja elo on raskaampaa.

      • elliivo

        Paljonko Lidlissä maksaa kilo kaurahiutaleita? Itse olen ostanut Prismasta Rainbow-kaurahiutaleita joiden kilohinta on 0,89 e.


      • ja,
        elliivo kirjoitti:

        Paljonko Lidlissä maksaa kilo kaurahiutaleita? Itse olen ostanut Prismasta Rainbow-kaurahiutaleita joiden kilohinta on 0,89 e.

        suunnilleen samaa ovat molemmat runsaskuituisia ja kotimaisia. Alkutalvesta vielä runsaskuituisempi maksoi Lidl 0,75 kilo, nyt sitä ei ollut. En mitenkään yritä kertoa että Lidl olisi puolissakaan huippuhalpaa. Ostamme vain aivan vakituiseen 8 tuotetta, joiden hinta on yli 25 % edullisempaa ja laatu korkeampaa. Eikä kaurahiutaleissa tee paljoa voittoa, kilo kestää kai yhdellä henkilöllä pari viikkoa. 2 € voitto vuodessa on jo saavutus.


      • Voinappi ja sokeri
        ja, kirjoitti:

        suunnilleen samaa ovat molemmat runsaskuituisia ja kotimaisia. Alkutalvesta vielä runsaskuituisempi maksoi Lidl 0,75 kilo, nyt sitä ei ollut. En mitenkään yritä kertoa että Lidl olisi puolissakaan huippuhalpaa. Ostamme vain aivan vakituiseen 8 tuotetta, joiden hinta on yli 25 % edullisempaa ja laatu korkeampaa. Eikä kaurahiutaleissa tee paljoa voittoa, kilo kestää kai yhdellä henkilöllä pari viikkoa. 2 € voitto vuodessa on jo saavutus.

        nostaa sen annos hintaa,mutta on se niin hyvää että sen vielä kärsin.


      • ja niin niin halpaa
        Voinappi ja sokeri kirjoitti:

        nostaa sen annos hintaa,mutta on se niin hyvää että sen vielä kärsin.

        Kaurapuurolle täältä myös aploodit. Jouluna ja Äitienpäivänä juhlistamme päivän puuroateriaa kevytmaitolasilla. Muulloin juomme vettä. Sitten ikuinen unelmani, riisipuuro ja vadelmakiisseli, voi voi, se on myös jumalaisen hyvää, mutta kun tuo maito on niin kallista, meillä ei ole siihen varaa.

        Ravintoloista ei saa mitään tällaisia herkkuja. Siellä kaikki on nopeasti puolivalmisteista väsätty ja voi jestas sitä hintaa, mitä niistä eineksistä pyydetään. Rosso... kerran käytiin ja ei enää koskaan.


      • köyhän on oltava nöyrä..
        ja niin niin halpaa kirjoitti:

        Kaurapuurolle täältä myös aploodit. Jouluna ja Äitienpäivänä juhlistamme päivän puuroateriaa kevytmaitolasilla. Muulloin juomme vettä. Sitten ikuinen unelmani, riisipuuro ja vadelmakiisseli, voi voi, se on myös jumalaisen hyvää, mutta kun tuo maito on niin kallista, meillä ei ole siihen varaa.

        Ravintoloista ei saa mitään tällaisia herkkuja. Siellä kaikki on nopeasti puolivalmisteista väsätty ja voi jestas sitä hintaa, mitä niistä eineksistä pyydetään. Rosso... kerran käytiin ja ei enää koskaan.

        ..muuten se on kohta tosiköyhä.

        eli maito -50% maksaa se 46cnt.

        vesihän maksaisi lähes saman, jos itse laskun maksaisit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe