Miettii mutta ei ymmärrä

--- --- ---

Oon pohtinut kauan erästä asiaa. Ihastuin erääseen mieheen kauan sitten. Ihastuin häneen nykyise suhteeni aikana ja tapasin hänet nykyisen poikaystäväni kautta. Se mies vain jotenkin kolahti.

Viime kesänä asia sitten paljastui kun satuttii samoihin bileisiin kyseisen miehen kanssa. Seksiä ei ollu eikä suudeltu tai mitään. Kunhan juteltiin ja kerroin asiasta hänelle. Tämä mies on käyttytynyt mua kohtaan tätä kertomista ennen suojelevasti, soitellut, laittanut viestiä ja ollaan nähtykki, käyty ostoksilla jne.. Oikeastaan sillo nähtii todella usein porukalla tai kahdestaan. Keskustelun yhteydessä kävi ilmi minkä jo tiesinkin että me yhtälönä olisi mahdoton. Kysyin sitten että mitä jos asiat olisi toisin, mies tuumasi että jos se mies oli kuka tahansa muu niin sitten. Keskustelu jäi sitten siihen.

Nähää edelleenki aina sillon tällön. Asiat muuttui kertomisen jälkeen. Ymmärrettävää kyllä. Nykyisi tämä mies ei enää kulje missään viihteellä tai todella harvoin kylläkin. Monet on ihmetellyt että miks se ei sen bile illan jälkeen ole juurikaa lähtenyt mihinkää vaan tekee jatkuvasti vain töitä. Asia on jääny tietenki hyvin pienen piirin tietoon. Tunteita on aina välillä heräämässä tätä miestä kohtaan mutta aikalailla kaveripohjalla nykyisi tunteet pysyny.

Olen vain miettinyt että olinko/olenko ainoa jolla oli/on tunteita?

3

959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos sillä ei olisi niin se olisi pystynyt jatkamaan tuon jälkeen niin kuin mitään ei olisi tapahtunut..Luulen, että hän suojelee itseään ja sinua jättäytymällä pois yhteisistä tilanteista, ettei sattuisi vahingossa mitään merkittävän peruuttamatonta.
      Tän käsityksen minä sain tuosta tilanteesta, mutta totuus voi olla aivan toisenlainen.

• --- --- --

Kiitos. Oon ihtekki miettiny jotai tuollaista, mut ajatukset on vähä sekavia ja yritän saada niihin jotain tolkkua... Mahdoton yhtälö mut se vaan kolahti..

• tolkkua
        --- --- -- kirjoitti:

Kiitos. Oon ihtekki miettiny jotai tuollaista, mut ajatukset on vähä sekavia ja yritän saada niihin jotain tolkkua... Mahdoton yhtälö mut se vaan kolahti..

miehen käytökseen ja tilanteeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      127
      5181
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2002
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      138
      1413
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      105
      1264
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      94
      1235
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      187
      1091
    7. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      27
      1039
    8. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      47
      1022
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      65
      1010
    10. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      861
    Aihe