Miettii mutta ei ymmärrä

--- --- ---

Oon pohtinut kauan erästä asiaa. Ihastuin erääseen mieheen kauan sitten. Ihastuin häneen nykyise suhteeni aikana ja tapasin hänet nykyisen poikaystäväni kautta. Se mies vain jotenkin kolahti.

Viime kesänä asia sitten paljastui kun satuttii samoihin bileisiin kyseisen miehen kanssa. Seksiä ei ollu eikä suudeltu tai mitään. Kunhan juteltiin ja kerroin asiasta hänelle. Tämä mies on käyttytynyt mua kohtaan tätä kertomista ennen suojelevasti, soitellut, laittanut viestiä ja ollaan nähtykki, käyty ostoksilla jne.. Oikeastaan sillo nähtii todella usein porukalla tai kahdestaan. Keskustelun yhteydessä kävi ilmi minkä jo tiesinkin että me yhtälönä olisi mahdoton. Kysyin sitten että mitä jos asiat olisi toisin, mies tuumasi että jos se mies oli kuka tahansa muu niin sitten. Keskustelu jäi sitten siihen.

Nähää edelleenki aina sillon tällön. Asiat muuttui kertomisen jälkeen. Ymmärrettävää kyllä. Nykyisi tämä mies ei enää kulje missään viihteellä tai todella harvoin kylläkin. Monet on ihmetellyt että miks se ei sen bile illan jälkeen ole juurikaa lähtenyt mihinkää vaan tekee jatkuvasti vain töitä. Asia on jääny tietenki hyvin pienen piirin tietoon. Tunteita on aina välillä heräämässä tätä miestä kohtaan mutta aikalailla kaveripohjalla nykyisi tunteet pysyny.

Olen vain miettinyt että olinko/olenko ainoa jolla oli/on tunteita?

3

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos sillä ei olisi niin se olisi pystynyt jatkamaan tuon jälkeen niin kuin mitään ei olisi tapahtunut..Luulen, että hän suojelee itseään ja sinua jättäytymällä pois yhteisistä tilanteista, ettei sattuisi vahingossa mitään merkittävän peruuttamatonta.
      Tän käsityksen minä sain tuosta tilanteesta, mutta totuus voi olla aivan toisenlainen.

      • --- --- --

        Kiitos. Oon ihtekki miettiny jotai tuollaista, mut ajatukset on vähä sekavia ja yritän saada niihin jotain tolkkua... Mahdoton yhtälö mut se vaan kolahti..


      • tolkkua
        --- --- -- kirjoitti:

        Kiitos. Oon ihtekki miettiny jotai tuollaista, mut ajatukset on vähä sekavia ja yritän saada niihin jotain tolkkua... Mahdoton yhtälö mut se vaan kolahti..

        miehen käytökseen ja tilanteeseen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe