Miettii mutta ei ymmärrä

--- --- ---

Oon pohtinut kauan erästä asiaa. Ihastuin erääseen mieheen kauan sitten. Ihastuin häneen nykyise suhteeni aikana ja tapasin hänet nykyisen poikaystäväni kautta. Se mies vain jotenkin kolahti.

Viime kesänä asia sitten paljastui kun satuttii samoihin bileisiin kyseisen miehen kanssa. Seksiä ei ollu eikä suudeltu tai mitään. Kunhan juteltiin ja kerroin asiasta hänelle. Tämä mies on käyttytynyt mua kohtaan tätä kertomista ennen suojelevasti, soitellut, laittanut viestiä ja ollaan nähtykki, käyty ostoksilla jne.. Oikeastaan sillo nähtii todella usein porukalla tai kahdestaan. Keskustelun yhteydessä kävi ilmi minkä jo tiesinkin että me yhtälönä olisi mahdoton. Kysyin sitten että mitä jos asiat olisi toisin, mies tuumasi että jos se mies oli kuka tahansa muu niin sitten. Keskustelu jäi sitten siihen.

Nähää edelleenki aina sillon tällön. Asiat muuttui kertomisen jälkeen. Ymmärrettävää kyllä. Nykyisi tämä mies ei enää kulje missään viihteellä tai todella harvoin kylläkin. Monet on ihmetellyt että miks se ei sen bile illan jälkeen ole juurikaa lähtenyt mihinkää vaan tekee jatkuvasti vain töitä. Asia on jääny tietenki hyvin pienen piirin tietoon. Tunteita on aina välillä heräämässä tätä miestä kohtaan mutta aikalailla kaveripohjalla nykyisi tunteet pysyny.

Olen vain miettinyt että olinko/olenko ainoa jolla oli/on tunteita?

3

978

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos sillä ei olisi niin se olisi pystynyt jatkamaan tuon jälkeen niin kuin mitään ei olisi tapahtunut..Luulen, että hän suojelee itseään ja sinua jättäytymällä pois yhteisistä tilanteista, ettei sattuisi vahingossa mitään merkittävän peruuttamatonta.
      Tän käsityksen minä sain tuosta tilanteesta, mutta totuus voi olla aivan toisenlainen.

• --- --- --

Kiitos. Oon ihtekki miettiny jotai tuollaista, mut ajatukset on vähä sekavia ja yritän saada niihin jotain tolkkua... Mahdoton yhtälö mut se vaan kolahti..

• tolkkua
        --- --- -- kirjoitti:

Kiitos. Oon ihtekki miettiny jotai tuollaista, mut ajatukset on vähä sekavia ja yritän saada niihin jotain tolkkua... Mahdoton yhtälö mut se vaan kolahti..

miehen käytökseen ja tilanteeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      58
      1666
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      365
      1172
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      137
      950
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      14
      794
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      608
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      558
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      46
      552
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      485
    Aihe