"Heitän hetulaa" -biisin demoversiota?
Eli kyseinen biisi on ilman Muskan laulua ja siinä kuuluu vain Juicen laulu.
Olen kuullut sen kerran radiosta, mutta olin silloin autolla liikkeellä, joten tallennus ei onnistunut!
Löytyykö keneltäkään
2
338
Vastaukset
- tuoppi
Kannattaa soittaa tai lähettää postia kyseisen ohjelman tekijöille. Toivottavat mitä kummallisempia toiveita ja todella harvinaisia taltiointeja myös nauhoilta jotka ovat usein YLE:n arkistonauhoja.
http://lotta.yle.fi/ijulkaisu.nsf/sivut/kadonneenlevynmetsastajat- Kylähullu (the last one)
En usko, että tuollaista demoversiota enää onkaan. Mutta nykytekniikalla saisi varmaan Muskan laulun häivytettyä pois, niin että kappaleesta tulisi kokonaan Juicen biisi. Juice ei kuitenkaan laula kaikissa kohdissa, missä Muska, joten lopputuloksesta tulisi ehkä jotenkin vajaa.
"Harvat meistä on rautaa tai muuten luovia, suurin osa tuppaa olee muovia. Ja niiden kanssa pelaat sä fortunaa, mä heitän hetulaa!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14811357- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565864Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1604543- 94444
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314312Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas834179- 843467
- 803230
- 481731