Kuka naisista uskaltaa lähteä sekasaunaan kaveriporukan kanssa posliinina tai melkein. Kysyn, kun vaimo ei lähtenyt, vaikka muuten ollaan oltu kavereiden (pariskunta) kanssa yhteissaunassa. Mulle olisi ollut ok. Ei sitten lähtenyt kaverin vaimokaan vaikka oli jo tulossa.
Antakaapa rohkaisua vaimolle.
Saunaan ajeltuna
39
16964
Vastaukset
- Kiia_22
No sekasaunaan meno yleensäkkin, oli karvaa tai ei, on aina hiukan arveluttavaa. Pitää vähän etukäteen tuumailla kenen kans menee, ei kait sitä nyt ihan puolituttujen kans viittis eikä kyllä parhaiden tuttujenkaan, pitäs varmaan olla sellanen ns samanhenkinen pariskunta ja sillai mennä jutut yksiin että tavallaan se saunominen olis ihan luonnollinen juttu.
Itse olen vielä pysytellyt ihan tyttöjen saunassa, tosin sielläkin tietty hieman arkailuttaa toi karvattomana olo joitakuita, mut on se yleistynyt nykyään.- itsetuntoo
Mitä epäilyttävää saunomisessa yleensä on?
Ihminen on samaa nahkaa nenänpäästäkin, on sitä nähty. Kannattaisiko mieluummin miettiä, mitä itselleen tekee, jos tekosten kanssa ei voi kavereiden kanssa esiintyä? Kunnossa olevalla itsetunnolla mikään tuollainen normaali juttu ei pitäisi tuottaa edes kummemmin miettimistä.
Alkuperäiselle kysyjälle: ajeliko vaimosi omasta halustaan vai vähän painostettuna? Yleensä itse tehtyjen valintojen kanssa on helppo elää... - pyydetty on
itsetuntoo kirjoitti:
Mitä epäilyttävää saunomisessa yleensä on?
Ihminen on samaa nahkaa nenänpäästäkin, on sitä nähty. Kannattaisiko mieluummin miettiä, mitä itselleen tekee, jos tekosten kanssa ei voi kavereiden kanssa esiintyä? Kunnossa olevalla itsetunnolla mikään tuollainen normaali juttu ei pitäisi tuottaa edes kummemmin miettimistä.
Alkuperäiselle kysyjälle: ajeliko vaimosi omasta halustaan vai vähän painostettuna? Yleensä itse tehtyjen valintojen kanssa on helppo elää...Ihan omasta tahdosta vaimo ajaa posliiniksi (tai yhteisestä riemusta). On ajanut kyllä ennenkin, mutta silloin ei ole ollut yhteissaunaa. Ollaan kyllä käyty kylpylöissäkin ns. yhteissaunassa, mutta silloin on ollut siisti karvakolmio, joka peittää ainakin suurimman osan. Kyllä se varmaankin tuohon posliinina kaverin silmien eteen tulemiseen liittyy, ei varsinaiseen alastomuuteen. En tiedä ujosteliko näyttää paljasta vai ujosteliko sitä, että oli ajanut kaikki pois, jos ymmärrätte ero. Rouvilla on yleensä ollut sellainen siisti karvoitus, eivätkä ole ujostelleet vaikka molemmin puolin on varmaan vartalot tsekattu.
- hiihtäjä vaimo
Olin pääsiäisenä yhdessä Lapin lomakeskuksessa, ja siellä likkakaverin kanssa mentiin höyrysaunaan. Yllätys/yllätys siellä ei ollu oikeastaan ollenkaan sitä höyryä "näkösuojana".
Siinä noin 10 uroksen tarkkailessa löydettiin miesten välistä istumapaikka. Hyvin tarkasti tunsin katseiden suuntautuvan ajeltuun häpyyni. En tästä mitenkään kuitenkaan häkeltynyt.- tälläinen sinulle
olisi. Eli siis et katseista häkeltynyt. No oliko ne katseet sulle yhdentekeviä vai ehkäpä mukavia? Kuitenkin iso joukko miehiä. Kun olis vähän sellanen mietityttävä asia vaimoa koskien, eli ollaan nyt kaksi kertaa oltu kylpylässä yhteissaunassa ja vaimoni joka muuten vaan siistii sieltä on molemmilla kerroilla ajanut kaikki pois ennen reissua. Eka kerta oli mullekin yllätys ja näin vasta siellä saunassa. No sitten huoneessa on harrastettu heti seksiä ja jotenkin tuntuu että asia liittyy nimen omaan siihen miesten katseeseen. En oikein kehtaa asiaa kysyäkkään ja mukavaahan se on kun vaimo on "kuumana", kotona kun lasten takia on pakosta vähä hiljaisempaa sillä rintamalla. Mutta en tiedä... jotenkin asia vähän vaivaakin. Niin ja vielä se ettei vaimo ole mikään himosaunoja, mutta kylpylässä katoaa sinne yhteissaunaan ihan yksinkin. No et sä varmaan nyt näihin oikein mitään osaa varmaan vastata, mutta ajattelin että tunteeko nainen ne katseet mukavina, se vähän selittäis asiaa, kun oon vähä arka kyseleenkin moista vaimolta ei niin hirveesti seksi asioista muutenkaan jutella.
- mutta miten?
tälläinen sinulle kirjoitti:
olisi. Eli siis et katseista häkeltynyt. No oliko ne katseet sulle yhdentekeviä vai ehkäpä mukavia? Kuitenkin iso joukko miehiä. Kun olis vähän sellanen mietityttävä asia vaimoa koskien, eli ollaan nyt kaksi kertaa oltu kylpylässä yhteissaunassa ja vaimoni joka muuten vaan siistii sieltä on molemmilla kerroilla ajanut kaikki pois ennen reissua. Eka kerta oli mullekin yllätys ja näin vasta siellä saunassa. No sitten huoneessa on harrastettu heti seksiä ja jotenkin tuntuu että asia liittyy nimen omaan siihen miesten katseeseen. En oikein kehtaa asiaa kysyäkkään ja mukavaahan se on kun vaimo on "kuumana", kotona kun lasten takia on pakosta vähä hiljaisempaa sillä rintamalla. Mutta en tiedä... jotenkin asia vähän vaivaakin. Niin ja vielä se ettei vaimo ole mikään himosaunoja, mutta kylpylässä katoaa sinne yhteissaunaan ihan yksinkin. No et sä varmaan nyt näihin oikein mitään osaa varmaan vastata, mutta ajattelin että tunteeko nainen ne katseet mukavina, se vähän selittäis asiaa, kun oon vähä arka kyseleenkin moista vaimolta ei niin hirveesti seksi asioista muutenkaan jutella.
Itseähän olen antanut mieheni ajella karvat pois, vaikka pientä painostusta siinä oli ja tarvittiin alkon rohkaisua. Antaa miesten katsella sen muutaman sekunnin ajan, kun menen ovesta sisälle lauteille istumaan. Enemmän kuin pelkkä katse merkitsee miesten ilmeet. Niistä voi jopa loukkaantua, mutta kyllä minun posliinini katselua kestää. Yhtä lailla miehet tuijottavat rintojani, jotka ovat seksikkään kokoiset ja malliset. Niitähän ei kukaan nainen yhteissaunassa edes yritä peitellä. Hankalaksi asia menisi vasta sitten, jos joku tulisi hyvin lähelle ja alkaisi suoraan tuijottaa pilluani, ja voihan aina istua jalat ristissä. Ei kannata mennä yhteissaunaan, jos koko ajan miettiin vain ujostelua ja häpeää posliinipilluaan, joka kuitenkin miesten ja varmaan naistenkin mielestä on hyvinkin katselemisen arvoinen.
- hiihtäjä vaimo
Jos tarkemmin asiaa ajattelen, niin ei se epämiellyttävää ole ollut silloin, kuten muulloinkaan. Ei minusta pitäisi ujostella, kun toisetkin ovat alasti
- samoin
Ajattelen samalla tavalla, kuin tuossa aikaisemmin Tuntee mutta miten. Tärkeämpää on millaisella ilmeellä katsellaan. Yrmeä tuijotus loukkaa. Asiallinen vilkaisu ja pieni hymy perään, niin voi nähdä enemmän:) Vai mitä siskot?
Vastauksena kysymykseesi; homma riippuu fiiliksestä. Joskus kiihottaa, joskus päin vastoin. Uskon, että vaimosi oli oikeissa fiiliksissä. - Antaa näkyä
mutta miten? kirjoitti:
Itseähän olen antanut mieheni ajella karvat pois, vaikka pientä painostusta siinä oli ja tarvittiin alkon rohkaisua. Antaa miesten katsella sen muutaman sekunnin ajan, kun menen ovesta sisälle lauteille istumaan. Enemmän kuin pelkkä katse merkitsee miesten ilmeet. Niistä voi jopa loukkaantua, mutta kyllä minun posliinini katselua kestää. Yhtä lailla miehet tuijottavat rintojani, jotka ovat seksikkään kokoiset ja malliset. Niitähän ei kukaan nainen yhteissaunassa edes yritä peitellä. Hankalaksi asia menisi vasta sitten, jos joku tulisi hyvin lähelle ja alkaisi suoraan tuijottaa pilluani, ja voihan aina istua jalat ristissä. Ei kannata mennä yhteissaunaan, jos koko ajan miettiin vain ujostelua ja häpeää posliinipilluaan, joka kuitenkin miesten ja varmaan naistenkin mielestä on hyvinkin katselemisen arvoinen.
Minua eivät miesten katseet häiritse vähääkään. Oikeastaan osittain sitä varten ajelen pilluni posliiniksi. Se on kauneimmillaan juuri sellaisena, karvattomana ja jotenkin avuttoman näköisenä. Ehkä minussa siellä vatsan pohjalla asuu joku ekshibitionisti, mutta katselkoot miehet vaikka kymmenen sentin päästä posliiniksi ajeltua pilluani. Parasta olisi, kun kiihottuisivat ja kulli alkaisi seistä. Silloin olisi kaikilla hauskaa, paitsi sillä seisottajalla.
- ihmettely
Antaa näkyä kirjoitti:
Minua eivät miesten katseet häiritse vähääkään. Oikeastaan osittain sitä varten ajelen pilluni posliiniksi. Se on kauneimmillaan juuri sellaisena, karvattomana ja jotenkin avuttoman näköisenä. Ehkä minussa siellä vatsan pohjalla asuu joku ekshibitionisti, mutta katselkoot miehet vaikka kymmenen sentin päästä posliiniksi ajeltua pilluani. Parasta olisi, kun kiihottuisivat ja kulli alkaisi seistä. Silloin olisi kaikilla hauskaa, paitsi sillä seisottajalla.
Miksi seisottajalla ei olisi hauskaa? Minusta kullin jöpötys on positiivinen tunne ja kyseisessä tilanteessa viestii sinulle, että hei, sulla on nätti pillu. Oletkos muuten saanut kellään seisomaan vaikkapa yhteissaunassa? Onko joku muu saanut?
- peling
Antaa näkyä kirjoitti:
Minusta on ihanaa mennä naisystävien kanssa yhteis-saunaan. Jos kyrpä alkaa seisoa, on ihanaa naida naisen kanssa edestä ja takaa montakin kertaa. Välillä pitää pesytyä ettei tule tartuntoja. Minun toiveeni olisi olla 2 naisen kanssa saunassa koska silloin voisin nuolla toisen naisen pimppiä ja toinen nainen ottaisi kyrpääni suuhunsa. Tämä olisi ihanaa kun olen mies. Kokeilkaa tätä 2 naisen naintia joskus. On kiihottavaa nähdä samanaikaisesti 2 posliini pimppiä. Se saa kyrpääni aina seisomaan. Eikä minua koskaan nolostuta.
- öööäää
peling kirjoitti:
Minusta on ihanaa mennä naisystävien kanssa yhteis-saunaan. Jos kyrpä alkaa seisoa, on ihanaa naida naisen kanssa edestä ja takaa montakin kertaa. Välillä pitää pesytyä ettei tule tartuntoja. Minun toiveeni olisi olla 2 naisen kanssa saunassa koska silloin voisin nuolla toisen naisen pimppiä ja toinen nainen ottaisi kyrpääni suuhunsa. Tämä olisi ihanaa kun olen mies. Kokeilkaa tätä 2 naisen naintia joskus. On kiihottavaa nähdä samanaikaisesti 2 posliini pimppiä. Se saa kyrpääni aina seisomaan. Eikä minua koskaan nolostuta.
Ajattelitko olevasi nokkela tai hauska. Surkuhupaisaa.
- Posliini mies35v.
Antaa näkyä kirjoitti:
On yhteissaunassa kylpylässä ja suihkutiloissa alkanut seisoa..ja on tosi kiihottava tunne ja kun naiset usein katsoo pitkään ku oon hyväkroppanen ja täysin posliini.Se et nainen,useampi katsoo posliinia kaluani saa helposti seisomaan ja oon nähnyt hymyjä kasvoilla..Erektio tulee usein yllättäen,vaikka höyrysaunassa,muiden alastomien seurassa,eipä oikeen voi peitellä,antaa seisoa,oon joutunut lähtemään höyrysaunasta kalu täydessä erektiossa kävelemään naisten ohi..En itse ainakaa nolostu erektiosta.Naisille kysymys:Tykkäättekö katsoa posliinia miestä,jos vielä kalu hieman jäykkänä?Posliinina miehenä olla posliininaisten seurassa on mahtava tunne.
- Oppivainen täti
Antaa näkyä kirjoitti:
Nimimerkille "Antaa näkyä". Kylläpä osasit sanasi laittaa, täytyy ihan pistää muistiin ja muistaa tarpeen tullen. Minä olen ollut aina hyvin ujo, mutta muuan tapaus avioliiton alkuajoilta sai aikaan muutoksen, silmien avautumisen. Lapset olivat vielä pieniä ja oltiin perheen kanssa erään hieman vanhemman pariskunnan luona heidän mökillään. Tämän pariskunnan rouva riisui uimapukunsa ja sanoi minulle, että "riisu vaan sinäkin, miehet tykkää". Minä riisuin. Tällä rouvalla oli siellä vatsan pohjalla pikku ekshibitionisti, ja taisi semmoinen herätä minunkin vatsani alta, kun tunnelma lämpeni. Miehet sen sijaan olivat hieman jäykkiä, minun mieheni kumminkin. Taisi olla semmoinen kauhunsekainen tunne nivusissa suorastaan, erektion pelko. Tämän jälkeen olen minäkin toiminut niin kuin tuo rouva, riisuutunut aina rohkeasti kun se vain on ollut mahdollista ja luontevaa. Vaikkei minulla koskaan ole posliinia ollutkaan. Mutta tuntuu, että silti miehet tykkää.
- Aviomies minäkin
Miten niin se asia, "tälläinen sinulle", vaivaa? Siis ajatus, että vaimo "kuumenee" toisten miesten katseista. Vaivaa se tosin minuakin, mutta vallan mukavalla tavalla. En minäkään ole asiaa ottanut vaimon kanssa puheeksi, mutta nimenomaan kotosalla ja suvun piirissä hän hyvin rohkeasti esiintyy ilkosillaan tai vähissä vaatteissa varsinkin silloin kun on vieraita käymässä. Vieraita ja sukulaisia. Työtovereitteni piirissä on varmaan aika selvästi huomattu, että kun silloin tällöin istutaan meillä iltaa, tai mökillä ollaan, vaimo ilman muuta tulee mukaan saunaan ja viihtyy. Kyllä me siitä sitten "kuumennutaan" molemmat, että en tiedä kuka tässä ketäkin käyttää hyväkseen. Mutta mitäpä pahaa siinä on, että tällainen puoliksi järjestetty juttu tapahtuu. Minä luulen että se on ollut kaikille miellyttävä kokemus.
- Ei näytettävää
Oppivainen täti kirjoitti:
Nimimerkille "Antaa näkyä". Kylläpä osasit sanasi laittaa, täytyy ihan pistää muistiin ja muistaa tarpeen tullen. Minä olen ollut aina hyvin ujo, mutta muuan tapaus avioliiton alkuajoilta sai aikaan muutoksen, silmien avautumisen. Lapset olivat vielä pieniä ja oltiin perheen kanssa erään hieman vanhemman pariskunnan luona heidän mökillään. Tämän pariskunnan rouva riisui uimapukunsa ja sanoi minulle, että "riisu vaan sinäkin, miehet tykkää". Minä riisuin. Tällä rouvalla oli siellä vatsan pohjalla pikku ekshibitionisti, ja taisi semmoinen herätä minunkin vatsani alta, kun tunnelma lämpeni. Miehet sen sijaan olivat hieman jäykkiä, minun mieheni kumminkin. Taisi olla semmoinen kauhunsekainen tunne nivusissa suorastaan, erektion pelko. Tämän jälkeen olen minäkin toiminut niin kuin tuo rouva, riisuutunut aina rohkeasti kun se vain on ollut mahdollista ja luontevaa. Vaikkei minulla koskaan ole posliinia ollutkaan. Mutta tuntuu, että silti miehet tykkää.
Taitaa olla niin, että pelkkä ajeltu ja karvaton häpykumpu saa puolet miehistä erektioon. Ei minulla ainakaan ole siellä paljon näytettävää. Olin melkein parikymppinen, kun aloin peilin kanssa haeskella klitorista ja häpyhuulia. Ne ovat niin pienet, ettei niitä oikeastaan kunnolla näekään, vaikka toimivat hyvin. Pannessa olin aina saanut mielestäni mukavasti orkkuja. Aloin seurustella nykyisen aviomieheni kanssa, kun oli 19-vuotias, ja jotenkin vaan siitä alkoi karvojen ajelu. Vaikka olen hoikka nainen, huuleni ovat niin tiukasti yhdessä, ettei sieltä välistä mitään katsottavaa löydy. Enpä siis paljon peittelekään posliinipilluani. Siitä vaan yhteissaunoissa ja muuallakin tuijottamaan pilluani. Mielestäni rinnoissani on paljon enemmän ja kiihottavampaa katseltavaa. Ne näkyvät, eivät ole piilossa ja ovat pystyt.
- vähänkö rohkea
Olen huomannut itsessäni tämän saman asian. Jotenkin tykkään jonkun (yleensä naisia) katselevan riisutumistani. Olen ihan posliini ollut jo monet vuodet, ja meidän saunavieraat ja tietyt tuttavat tietää tämän. Sekasaunassakaan esiintyminen ei ole yhtään vaikea asia. En halua provosoida, mutta en peittääkään. Mieheni on jopa minua ujompi.
- nauttii....
pimppinsä esittelemisestä muille miehille siellä saunassa. Se kiihottaa häntä, koska värkki on paljaana ja vetää miesten katseita. Toivottavasti ei levittele lauteilla värkkiään....
- Paljon näytettävää
Ei näytettävää kirjoitti:
Taitaa olla niin, että pelkkä ajeltu ja karvaton häpykumpu saa puolet miehistä erektioon. Ei minulla ainakaan ole siellä paljon näytettävää. Olin melkein parikymppinen, kun aloin peilin kanssa haeskella klitorista ja häpyhuulia. Ne ovat niin pienet, ettei niitä oikeastaan kunnolla näekään, vaikka toimivat hyvin. Pannessa olin aina saanut mielestäni mukavasti orkkuja. Aloin seurustella nykyisen aviomieheni kanssa, kun oli 19-vuotias, ja jotenkin vaan siitä alkoi karvojen ajelu. Vaikka olen hoikka nainen, huuleni ovat niin tiukasti yhdessä, ettei sieltä välistä mitään katsottavaa löydy. Enpä siis paljon peittelekään posliinipilluani. Siitä vaan yhteissaunoissa ja muuallakin tuijottamaan pilluani. Mielestäni rinnoissani on paljon enemmän ja kiihottavampaa katseltavaa. Ne näkyvät, eivät ole piilossa ja ovat pystyt.
Ne häpyhuulet ovat sellaiset kuin äitini aikanaan ne minulle synnytti. Mitäs niitä ihmettelemään. Satuin saamaan sellaiset parit, etteivät mahdu kunnolla siihen tavalliseen rakoon. Jos toiset nauttivat siitä, että rako on tiukka eikä mitään näy, minä voin kertoa, että nautin, kun raosta näkyy tarpeeksi paljon. On oikeastaan pirullisen hauskaa katsella, kun nakurannalla samat miehet kävelevät jatkuvasti ohitseni ja mukamas katselevat ihan muualle paitsi nyt sitten vilkuilevat muka salaa jalkojeni väliin. Jos sinä sanoit, että antaa muiden katsella, kun ei oikeastaan ole kuin viiva, minua saavat katsella halukkaat viivojen reunojakin. Joskus tekisi mieli levittää reidet oikein kunnolla levälleen, että kaikki näkisivät vaikka sisälle asti, mutta mieheni ei oikein ole ilahtunut siitä ajatuksesta.
- teille kaikille
vastanneille. Katselin tuolta naturismi/nudismi puolelta vinkkiä, mutta sielä näköjään tyrmätään täysin että olastomuudessa olisi mitään eroottista. Täällä saa ilmeisesti rehellisempiää palautetta. Eilen otettiin pikkuisen viiniä ja rohkaistuin asiaa tiedustelemaan vaimolta. (pikkuisen kyllä "juotin" vaimoa, täytyy tunnustaa.) No niinhän siinä ilmeni että vaimosta tuntuu hyvin kiihoittavalta kun vieraat miehet katselevat hänen "pyhimpäänsä". Samalla ilmeni että on kasvanut todella kielteisesti sekuaalisuuteen ja alastomuuteen suhtautuvassa ympäristössä. Oli muutenkin valaiseva ilta kaikin puolin. No kysyin että haluaisiko hän noiden miesten tekevän muutakin kuin vaan katselevan, hän sanoi että kuvitelmissa kyllä mutta ei oikeasti. Koskaan ei olla seksistä puhuttu niin paljon kuin eilen illalla. Oli kyllä mukavaa oppia vaimosta uutta. Jos alussa (luettuani naturistipalstaa) epäilin että vaimoni on jotenkin "outo" niin kiva huomata että moni muukin nainen tykkää katselusta. Vaimoni ehkä suhtautuu siihen montaa muuta "kuumemmin". No minähän siitä hyödyn saan. Hyvä niin, vaikka toisaalta hiukan vaivaa että vieraat miehet tuijottavat sitä mikä oikeastaan kuuluisi vain minun silmilleni. Mutta kun vaimo tykkää sallittakoon se hänelle. Rakastan sinua Tarja!
- piilee
kyllä vaarankin paikka. Vaimoni tykkäsi myös näytellä itseään aina kun siihen luonteva tilaisuus tuli. Sitten kerran (olin tosi humalassa) se ei jäänyt pelkkään katseluun. Tätä jatkui pari vuotta kunnes vaimo rakastui yhteen näistä "vaan panokaveriin" ja meille tuli tosi riitainen ero. Mutta yhtäkaikki kaikki alkoi viattomasta katselusta ja paljastelusta.
- ehkäisevän taudit?
öööäää kirjoitti:
Ajattelitko olevasi nokkela tai hauska. Surkuhupaisaa.
No ei kyllä ehkäise. :)
- kummastele
vaimosi mieltymystä. Ei todellakaan ole ainut, minä ainakin nautin ja kiihoitun miesten kuumista katseista. Ikävä vaan ettei minun mieheni ole yhtä ymmärtäväinen kuin sinä. Ei ymmärrä ollenkaan miksi minä sielä yhteissaunassa tykkään oleskella. On muutenkin aika mustasukkaista tyyppiä. :(
- Haluaisin ärsyttää
kummastele kirjoitti:
vaimosi mieltymystä. Ei todellakaan ole ainut, minä ainakin nautin ja kiihoitun miesten kuumista katseista. Ikävä vaan ettei minun mieheni ole yhtä ymmärtäväinen kuin sinä. Ei ymmärrä ollenkaan miksi minä sielä yhteissaunassa tykkään oleskella. On muutenkin aika mustasukkaista tyyppiä. :(
En häpeä yhtää posliinipilluani, ja miehet saavat tuijottaa sitä kaikessa rauhassa. Oikeastaan tuntuu mukavalta olla haluttavan näköinen. Joskus olen miettinyt yhteissaunassa tai höyrysaunassa, kun jos sselvästi tuijottaa pilluani, että kehtaisinkohan ottaa sellaisen räätälien perinteisen istuma-asennon, että kaikki varmasti näkyisi kunnolla. Ehkä otankin kunhan mieheni ei ole näkemässä.
- huokaa
Haluaisin ärsyttää kirjoitti:
En häpeä yhtää posliinipilluani, ja miehet saavat tuijottaa sitä kaikessa rauhassa. Oikeastaan tuntuu mukavalta olla haluttavan näköinen. Joskus olen miettinyt yhteissaunassa tai höyrysaunassa, kun jos sselvästi tuijottaa pilluani, että kehtaisinkohan ottaa sellaisen räätälien perinteisen istuma-asennon, että kaikki varmasti näkyisi kunnolla. Ehkä otankin kunhan mieheni ei ole näkemässä.
Hauska ajatus. Räätäliasentoa en olekaan vielä nähnyt, mutta muutaman jalat koukussa kylläkin. Siinäkin näkee kyllä aika hyvin. Senköhän takia ne sillai on istuneet...
- Hauskaa huomata
kummastele kirjoitti:
että on niitä muitakin jossa asuu pieni paljastelija :D Aikaisemmin pidin sellaista ohutta "vauhtiraitaa", mutta oon nyt vuoden verran ollut kokonaan karvaton ja täytyy sanoa että kyllä tämä karvattomuus vetää miesten katseita paljon paremmin. Ja sehän mulle sopii! ;))))
- BigBoss2
mutta miten? kirjoitti:
Minä itse olen siis täysin posliini-fani. Sitä olen kauan ihmetellyt, miksi useimmat naiset pitävät posliinia rivona, kun se ei ole sitä. Uskon, että useimpien miesten mielestä posliini on kaunis, ja hyvin kiihottava. Sitä en ihmettele yhtään, että miesten oli vaikea olla katselematta sinua.
- Anonyymi00037
Minun vaimo on aina mukana sekasaunassa ajaa aina posliiniksi, Myos nostaa jalat lauteille että näkyy kaikille koskaan ei ole muuta tapahtunut,
- että voisit
itse ajaa myös posliiniksi, niin vaimosi olisi ehkä helpompi tulla mukaan?
- aitoääliö
Mutta ymmärrän kyllä vaimonpuoliakin. Sauna, kun on enempi sellainen suomalainen meditaation keskus, paikka, jossa alastomuus ei ole seksuaalista. Posliini kohdistaa huomion kuitenkin erogeenisille alueille, jota ei saunassa välttämättä toivota. (Jotkut menevät sinne toki eroottisestakin syystä.) Mutta: ei karvattomuudesta voi tulla luonnollista olotilaa, jos siihen ei totuttaudu yhdessä ympäristön kanssa.
- toteamme yhdestä
suusta; ihminen on sika!
- ujooooo
toteamme yhdestä kirjoitti:
suusta; ihminen on sika!
Tässä tuli paljon juttua naisista-minulla miehenä (ujohkona sellaisena)on samanlainen tarve,varsinkin juhlatuulella ollessa,"esitellä" itseäni. Jotain kiihottavaahan siinä on kun nauttii jos vaikka vaimon sisar tai äiti näkee minut alasti.Onkohan tämä sairasta?
- saunamaailmassa
ja vaimo on posliini ollut jo vuosia.
jotkut on vetäneet vettä henkeensä kun suu lopksahtaa auki vaimon kävellessä ohi. mutta minkäs niille peräkammari pojille mahtaa...
ystäväporukalla kylvemme aina sekasaunassa. huomattu että muutama posliini tullut porukassamme lisää :)- ajatuskin inhottaa
En yleensäkään tajua miten kukaan voi mennä alasti saunaan vieraiden kanssa. Itse pystyn menemään vain kumppanin kanssa joka muutenkin näkee minut alasti. En mene ystävien, perheenjäsenten enkä ETENKÄÄN ventovieraiden kanssa mihinkään yleiseen saunaan. Enkä ymmärrä miksi jotkut ihmiset paheksuvat kun olen tällainen. Minulla on täysi oikeus pitää vartaloni henkilökohtaisena asianani.
Aijuu, minäkin olen muuten posliini. - jeesmies
ajatuskin inhottaa kirjoitti:
En yleensäkään tajua miten kukaan voi mennä alasti saunaan vieraiden kanssa. Itse pystyn menemään vain kumppanin kanssa joka muutenkin näkee minut alasti. En mene ystävien, perheenjäsenten enkä ETENKÄÄN ventovieraiden kanssa mihinkään yleiseen saunaan. Enkä ymmärrä miksi jotkut ihmiset paheksuvat kun olen tällainen. Minulla on täysi oikeus pitää vartaloni henkilökohtaisena asianani.
Aijuu, minäkin olen muuten posliini.Kukin omalla tyylillään ja miten itselle parhaiten sopii. Omasta mielestäni saunominen kavereiden kanssa on kivaa ja ihan sama sinänsä ovatko mitä sukupuolta, ihmisiä tässä kaikki ollaan jne.
- näytille
ajatuskin inhottaa kirjoitti:
Aijuu, minäkin olen muuten posliini.Olen ihan samoilla linjoilla kanssasi että miksi se alastomana muiden ihmisten seyrassa olo on niin tarpeellista. Eri juttu menneisyydessä kun ne saunat oli ulkona ja se oli vähän niin kuin pakko kun oli niin paljon porukkaa ettei voinut mennä yksin. Nykyään tuntuu että ihmiset hakeutuu "noloihin" tilanteisiin ja sitten ihmetellään kiun se katto mua "silleen" .
- ajatuskin inhottaa
näytille kirjoitti:
Olen ihan samoilla linjoilla kanssasi että miksi se alastomana muiden ihmisten seyrassa olo on niin tarpeellista. Eri juttu menneisyydessä kun ne saunat oli ulkona ja se oli vähän niin kuin pakko kun oli niin paljon porukkaa ettei voinut mennä yksin. Nykyään tuntuu että ihmiset hakeutuu "noloihin" tilanteisiin ja sitten ihmetellään kiun se katto mua "silleen" .
Kiva saada vähän ymmärrystä tähän asiaan, monesti on tuntunut kuin olisin jokin nipo tai tiukkis jos en tykkää saunoa ihmisten parissa täysin alasti tai jos käytän bikineitä. Eikä vartalossani mitään vikoja tai epämuodostumia ole joita yrittäisin piilotella, vaan en vain tunne oloa mitenkään mukavaksi Eevan asussa, voisivat ihmiset koittaa tajuta ettei se nakuilu ole kaikille yhtä päivänselvä juttu. Lapsena jo vitutti koulun uimatunnit.
- Anonyymi00038UUSI
Vaimo ei lähtis sekasaunaan jos ei olis ajellu. Ei ihan posliini mutta parhaat paikat paljaana ja ylhäällä vähän lyhyttä karvaa. Molemmat tykätään kun miehet katsoo.
- Anonyymi00039UUSI
Sama juttu meillä mutta vaimo haluaa olla koko posliini. Saa kyllä katseita kun ollaan seka saunassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html354125Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2413972Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353107Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis652984Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162891Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos702676Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien962429Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1172033- 241740
- 431621