Sampopankin

Fiksutili

Mainostavat sellaista fiksujen päivien tarjousta. Miten tuon tilin saa avattua? Mitään mainintaa ei löydy mistään.

7

2612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samp

      Johtuisikohan siitä, että ko. "fiksut päivät" ovat 20.4. alkaen.

    • esso-S.

      sivuilla täyttää lomake ja soittavat sitten jostain ties vaikka kiinasta ja sopivat ajan lähimpään konttoriin. toki kai saa soittaakin neuvontaan ja varata aikaa. eli ei kai mikään huono tili, mutta jos summa on alle kymppitonni ja omalla autolla mennee neuvotelemaan, miinukselle kyllä menee. ei kerrottu, saako verkossa käyttää ja tallettaa, kai saa, muutenhan siinä kuluu kengänpohjat enemmän kuin tili tuotaisi .

      • hankalaa

        Pitäkööt tilinsä jos ei netissä kerran voi avata.


      • iso-S.
        hankalaa kirjoitti:

        Pitäkööt tilinsä jos ei netissä kerran voi avata.

        Pitäkööt tilinsä jos ei netissä kerran voi avata. ------------------------------- missään kivijalkapankissa ei voi tuottavia tilejä netissä avata jos olet eri mieltä, olisi kiva kuulla mikä pankki, tili ja mikä olisi korko tällä hetkellä.,


      • asiakkaaseen kontakti
        iso-S. kirjoitti:

        Pitäkööt tilinsä jos ei netissä kerran voi avata. ------------------------------- missään kivijalkapankissa ei voi tuottavia tilejä netissä avata jos olet eri mieltä, olisi kiva kuulla mikä pankki, tili ja mikä olisi korko tällä hetkellä.,

        asiakas on saatava hilattua konttorille koska silloin on hyvä kaupitella muuta roskaa kuten eläkevakuutuksia, yhdistelmärahastoja ja lainoja...


      • Sampopankista
        asiakkaaseen kontakti kirjoitti:

        asiakas on saatava hilattua konttorille koska silloin on hyvä kaupitella muuta roskaa kuten eläkevakuutuksia, yhdistelmärahastoja ja lainoja...

        Kuinka ollakaan, tänään tuli puhelinsoitto lähikonttorista. Sinänsä kumma, koska tili on ollut tyhjänä jo vuoden päivät. Sieltä virkailija tarjosi aikaa että voidaan katsoa että pankkipalvelut ovat ajantasalla. No. Voisihan siellä poiketa ja avata samalla sen tilin. Konttori on onneksi lähellä joten ainoa haitta tuosta reissusta on kuluva aika ja se että joudun kuuntelemaan myyntipuheita heidän erinomaisista rahastoistaan ja eläkevakuutuksista ja ties mistä muusta.


    • uusavuttomia!!!

      Voi tätä uusavuttomuutta. Mitenkähän sen tilin saa auki? Olisko niin, että marssii vaikka 20 euron setelin kanssa Sampo pankkiin ja pyytää, että avaavat tilin. Henkkarit pitää olla mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe