16.4.2009 klo 21.04
Jumalan Armottomuus, Saamattomuus, sovitus (kikkeliään Varattuun vaimoon, Mariaan)...
Tuttuja sanoja sille, joka on kristillisessä yhteisössä kokenut elämyksellisesti noiden sanojen edustamia asioita.
- Rukoillaan Parannusta, Jumala nuuhkii vain anustaan, eikä auta
> Rukoiltiin Lordin Häviötä Viisuissa, mutta se VOITTIKIN
> Uskovaiset rukoili pelastusta Syyskuussa, Usassa, 2001, mutta Jumala olikin kimpassa toisen Jumalan kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yhtä turhaa on kysyä vastausta "miksi Jumalasi ei auttanutkaan, Krisseli, Miksi se nai vierasta vaimoa, vaikka SEN OMAT säännöt kieltää sen!!!" kuin on selittää värejä syntymästä asti sokealle ihmiselle.
Kaikkea ei opi The Kirjasta, Raamatusta lukemalla. Ei varsinkaan moraalin sisältöä. Minulla ei ole kanttia sanoa, että ymmärtäisin hihhulien massapostitustas omasta Jumalastaan tänne, Hanna-tyyliin En ymmärrä. Minun pitäisi elää pitkään jossain Krisselityhjiössä ja osallistua heidän uskontonsa rituaaleihin.
(Jeesuksen skalpeeraus, Jerky-lihaksi tekeminen, ja lihan syönti)
Ehkä sitten voisin jotain ymmärtää ja ottaa kantaa siihen, onko hihhulien uskomuksilla totuusarvoa. "Jumala pelastaa" - taru, vaikka koko ajan sattuu pahaa
Mutta Krisselin ei tarvitse yrittää ymmärtää. Hän lukee Raamattu-kirjasta "faktat", tekee helpot johtopäätökset ja hylkää jokaisen uskonnon suurenmoisen ylimielisyyden kera.
- Taikka pyssyn kera
Kuin sokea Krisseli, joka väittäisi, ja massapostittaa uskontoaan jopa nuorille, että mitään värejä ei ole, koska hän ei sellaisia missään
Raamattu on musta kirja. Ei ilon väriä missään.
Raamattu tekee tuskaa!
4
178
Vastaukset
- Zippo-Zelig
..hohhotihoijaa...onko nämä atet jääneet vähän niinkuin jälkeen tuollaisine sekavine möläytyksineen.
- Zippo-Zelig
zippo100 kirjoitti:
Suuressa viisaudessasi joku käyttämätön nikki.
Vai eikö siihen raamatussa ole ohjeita?Raamatussa ei kielletä tekemästä kolmivoilttia jäänaskalin päälle. Ja jos mitä ei ole kiellettyä tehdä, sehän on OK!
Raamatussa ei kielletä myöskään Kurina-pierujen laskemista linja-autossa, tai kirkossa vuonna 2009jkr!
Raamattu on siis tosi opastavainen kurja, mitä sau tehdä. Zippo-Zelig kirjoitti:
Raamatussa ei kielletä tekemästä kolmivoilttia jäänaskalin päälle. Ja jos mitä ei ole kiellettyä tehdä, sehän on OK!
Raamatussa ei kielletä myöskään Kurina-pierujen laskemista linja-autossa, tai kirkossa vuonna 2009jkr!
Raamattu on siis tosi opastavainen kurja, mitä sau tehdä.Kyllä huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604636Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501597- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2721336Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1971209- 2031132
- 651074
- 811069