Johan on kumma,kun ei immeiset tarvii mitään työn tekijää,vaikka ilmoittelee minne tahansa...Meikäläinen..yli 40:n vapaa nainen raatamaan jonkinlaisen palkan toivossa..työkokemusta on monelta alalta,mutta ei insinöörin papereita...vastaa jos keksit jotakin työtä meikäläiselle:-))
työtä uudeltamaalta??
3
307
Vastaukset
- 987654
Ehkä sun pitäisi itse aktivoitua ja olla yhteydessä eri työnantajiin tai ainakin katsoa työpaikkailmoituksia. Vai luuletko yritysten edustajien selaavan näitä ilmoituksia kovinkin aktiivisesti löytääkseen työntekijöitä? :) Ja koska et ilmoita yhteystietojasi, ei kukaan yritys voi edes olla suhun yhteydessä.
No,kuuleppa!Olen etsinyt ja kirjoitellut jos johonkin,mutta on vaikeampi saada töitä,jos on kysymys vain illoista ja vkl:puista.Tai kun minun työ on sellaista että sieltä lomautetaan vuodessa ainakin kerran kuukaudeksi...Olen etsinyt avoimista työpaikoistakin..Yleensä ennen vanhaan hain itse työpaikat,en työkkäristä,mutta nyt olisin valmis vain lisäansioon..joten kiitos viestistäsi mutta...
- Nimetön
eija.lindholm kirjoitti:
No,kuuleppa!Olen etsinyt ja kirjoitellut jos johonkin,mutta on vaikeampi saada töitä,jos on kysymys vain illoista ja vkl:puista.Tai kun minun työ on sellaista että sieltä lomautetaan vuodessa ainakin kerran kuukaudeksi...Olen etsinyt avoimista työpaikoistakin..Yleensä ennen vanhaan hain itse työpaikat,en työkkäristä,mutta nyt olisin valmis vain lisäansioon..joten kiitos viestistäsi mutta...
paljon enemmänkin, mutta jos et kerran halua jälleenmyyntiä, niin emme voi auttaa. Katso kumminkin http://www.4ever-line.fi jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen n. 1-1,5 h jolloin kerromme kaiken tarpeellisen, jonka jälkeen voit tehdä päätöksen lähdetkö mukaan vai et. Et menetä mitään, sen takaamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502652Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h732251Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31651En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa491116On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49957Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.280954- 15844
- 68839
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19759Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54751