Johan on kumma,kun ei immeiset tarvii mitään työn tekijää,vaikka ilmoittelee minne tahansa...Meikäläinen..yli 40:n vapaa nainen raatamaan jonkinlaisen palkan toivossa..työkokemusta on monelta alalta,mutta ei insinöörin papereita...vastaa jos keksit jotakin työtä meikäläiselle:-))
työtä uudeltamaalta??
3
329
Vastaukset
- 987654
Ehkä sun pitäisi itse aktivoitua ja olla yhteydessä eri työnantajiin tai ainakin katsoa työpaikkailmoituksia. Vai luuletko yritysten edustajien selaavan näitä ilmoituksia kovinkin aktiivisesti löytääkseen työntekijöitä? :) Ja koska et ilmoita yhteystietojasi, ei kukaan yritys voi edes olla suhun yhteydessä.
No,kuuleppa!Olen etsinyt ja kirjoitellut jos johonkin,mutta on vaikeampi saada töitä,jos on kysymys vain illoista ja vkl:puista.Tai kun minun työ on sellaista että sieltä lomautetaan vuodessa ainakin kerran kuukaudeksi...Olen etsinyt avoimista työpaikoistakin..Yleensä ennen vanhaan hain itse työpaikat,en työkkäristä,mutta nyt olisin valmis vain lisäansioon..joten kiitos viestistäsi mutta...
- Nimetön
eija.lindholm kirjoitti:
No,kuuleppa!Olen etsinyt ja kirjoitellut jos johonkin,mutta on vaikeampi saada töitä,jos on kysymys vain illoista ja vkl:puista.Tai kun minun työ on sellaista että sieltä lomautetaan vuodessa ainakin kerran kuukaudeksi...Olen etsinyt avoimista työpaikoistakin..Yleensä ennen vanhaan hain itse työpaikat,en työkkäristä,mutta nyt olisin valmis vain lisäansioon..joten kiitos viestistäsi mutta...
paljon enemmänkin, mutta jos et kerran halua jälleenmyyntiä, niin emme voi auttaa. Katso kumminkin http://www.4ever-line.fi jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen n. 1-1,5 h jolloin kerromme kaiken tarpeellisen, jonka jälkeen voit tehdä päätöksen lähdetkö mukaan vai et. Et menetä mitään, sen takaamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632