Minkälainen on LEIJONA-M

V-Nainen

Minusta vaikuttaa rakastettavalta mieheltä.
..Yllätyin... jatkuvista yhteydenotoista,monta
kertaa päivässä.
Myöskin ensitapaamisella,jo,koskettelunhakusta.

Sopiiko L-mies Vesimies-naiselle.

18

2796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin se on alussa....

      Leijonamies onkin todellisuudessa laskelmoiva, kiero, itsekäs omaan napaan tuijottelija. On koko ajan kehuttava ja silitettävä myötäkarvaan. Silloin leijonauros kehrää. Kyllästyy hyvin äkkiä kuitenkin, on taas saatava uusia kehuja uusilta ihmisiltä.

      • ..ves-n..

        Liero,kiero on. Ensin aneli seuraani..ja sitten sovittiin tapaamisaika..ja kuinkas ollakkaan.."-Puhelimeen ei nyt juuri saada yhteyttä",oli vastaus. Seuraavana aamuna viesti "-Armaani,mulla oli akku loppu,"..jeesusmria..mikä selitys.. Onko-Leijona-m tosiaan näin tyhmä,että luulee "ilmapalloilla",pystyvänsä pelaamaan. Lässynlässyn-mies,yäk. Ja nyt viestejä...rakas!mikset vastaa?..yäk yäk...tälläinen lässy se tosiaan on. Vesimies-nainen... Ajattelin edelleen pysyä vuorilla.


    • Rapu

      17.v yhdessä taivaltaminen päättyi 3 vuotta sitten...loppupelissä hyvää tarkoittava mutta`"pieni" ärsyttävä piirre -käsillä kantaa,jaloilla polkee...

      • Outoa ja

        ritiriitaista on se,että puhuu pahaa joistain ihmisistä minulle. Sitten kun samainen henkilö on paikalla,on kuin sulaa vahaa. Ihmettelen vaan,näinkö minustakin puhuu seläntakana. Olen "tuntenut" jo yli -20-vuotta.


      • samaa miettivä..
        Outoa ja kirjoitti:

        ritiriitaista on se,että puhuu pahaa joistain ihmisistä minulle. Sitten kun samainen henkilö on paikalla,on kuin sulaa vahaa. Ihmettelen vaan,näinkö minustakin puhuu seläntakana. Olen "tuntenut" jo yli -20-vuotta.

        tunnen pari leijona miestä ja tekevät molemmat just noin... voi vain arvailla mitä selän takana tapahtuu. Lisäks toinen jää kiinni koko ajan mitättömistä valheista, etten edes viitsi asioista mainita (koska ovat sellasista asioista, ettei mitään mieltä niistä valehdella!) ... mut eipä voi sen muitakaa puheita ottaa tosissaan. Uskomatonta teeskentelyä.


    • leijona vesimiehelle

      Kerron oman kokemukseni leijonamiehestä. Hän on tietysti ukkomies eli varattu. Hän on uskollinen, mutta kaipaa seikkailua, kehuja ja imartelua. Muista kehua häntä. Tämä leijonani on täysin vaimonsa tossun alla eli nämä miehet ovat kilttejä ja huomionkipeitä. Myös seikkailunhaluisia ja naistenmiehiä. Hän ei juurikaan pidä yhteyttä, koska vaimo saattaisi aavistaa jotain. Olen nyt lopettamassa tällaisen suhteen. Näin leijonan kokenut härkänainen

      • siis?

        uskollinen ukkomies jolla on suhde? just joo..


      • todellako

        uskollinen?


      • kokemusta on
        todellako kirjoitti:

        uskollinen?

        Niin se vaan on että ukkomies ja ihan totaalisesti akkansa tossun alla. Soiteltiin joskus ja puhelukin katkesi tuosta vaan kun vaimo tuli huoneeseen. Olis voinut sanoa edes että moikka mun pitää lopettaa, vaan raukka selitti että ei saa jutella kenenkään kanssa muuten siitä saa kuulla seuraaavat kymmenen vuotta. Odottaa kokoajan kehuja jostakin minulta mutta vaimoa passaa kuin paskaa tikun nokkaan jopa eväs leivätkin tekee valmiiksi kuten kaikki muutkin kotiaskareet ja akka passauttaa koska hän opiskelee. Lapset ovat jo toisella kymmenellä mutta herra ei halunnut lue uskaltanut edes tavata mutta meileissä ja puhelimessa kyllä "sextaa" sitten sillä innolla painaa sitä omaa tonnikeijuaan en ole kateellinen mutta rajansa kaikella. Nyt olen kokonaan lopettanut yhteydenpidon enkä kadu yhtään. Leijona mies on kaukana uskollisuudesta ja kaikki lepertelyt loppuu lyhyeen kun häneen on tutustunut lähemmin. Paska homma mutta tulipahan koettua, en suosittele.


      • pettynyt
        kokemusta on kirjoitti:

        Niin se vaan on että ukkomies ja ihan totaalisesti akkansa tossun alla. Soiteltiin joskus ja puhelukin katkesi tuosta vaan kun vaimo tuli huoneeseen. Olis voinut sanoa edes että moikka mun pitää lopettaa, vaan raukka selitti että ei saa jutella kenenkään kanssa muuten siitä saa kuulla seuraaavat kymmenen vuotta. Odottaa kokoajan kehuja jostakin minulta mutta vaimoa passaa kuin paskaa tikun nokkaan jopa eväs leivätkin tekee valmiiksi kuten kaikki muutkin kotiaskareet ja akka passauttaa koska hän opiskelee. Lapset ovat jo toisella kymmenellä mutta herra ei halunnut lue uskaltanut edes tavata mutta meileissä ja puhelimessa kyllä "sextaa" sitten sillä innolla painaa sitä omaa tonnikeijuaan en ole kateellinen mutta rajansa kaikella. Nyt olen kokonaan lopettanut yhteydenpidon enkä kadu yhtään. Leijona mies on kaukana uskollisuudesta ja kaikki lepertelyt loppuu lyhyeen kun häneen on tutustunut lähemmin. Paska homma mutta tulipahan koettua, en suosittele.

        Kokemukseni leijonamiehestä on just samanlaisia...ekatreffeistä asti soitteli montakertaa päivässä ja illalla viä tuli hyväyön toivotukset ja aamulla heti hyvän aamun/työpäivän toivotukset.Osaa olla tosi hellyyttävä ja viedä jalat alta,mutta sanoppa oma mielipiteesi ja vaadippa jotain itsellesi jo kehräys loppuu.Meillä meni siihen että kaveri teki reissuhommia ja ku viikonloppu tuli piti päästä pailaamaan ja siihen ei saanu puuttua. Baareissa halailtiin naisia"KAVEREITA" näin mulle sanottiin mut paljastu että miehellä oli kierrossa useampi kerralla.Enää en aijo sortua leijoniin...


      • varmuudella

        L-miehestä.Olen ottanut etäisyyttä. Kauniita viestejä tulee,kuten juurikin,äsken. Jotain salaista on ?!Kaikki ei mennyt alkuunsa niinkuin sovittiin ja odotin. Jos on varattu niin itseään pettää,empä rupea kyttäämään tai kyselemään enempää. v.n


      • saman kokenut
        pettynyt kirjoitti:

        Kokemukseni leijonamiehestä on just samanlaisia...ekatreffeistä asti soitteli montakertaa päivässä ja illalla viä tuli hyväyön toivotukset ja aamulla heti hyvän aamun/työpäivän toivotukset.Osaa olla tosi hellyyttävä ja viedä jalat alta,mutta sanoppa oma mielipiteesi ja vaadippa jotain itsellesi jo kehräys loppuu.Meillä meni siihen että kaveri teki reissuhommia ja ku viikonloppu tuli piti päästä pailaamaan ja siihen ei saanu puuttua. Baareissa halailtiin naisia"KAVEREITA" näin mulle sanottiin mut paljastu että miehellä oli kierrossa useampi kerralla.Enää en aijo sortua leijoniin...

        Samanlainen tapaus oli täälläkin.Iltasella soitto ja yön toivotukset,aamulla huomenet ja pusutoivotukset viestillä.Viikonloppuna kyllä kotosalla,muttei jaksanut tapailla reissuhommien jälkeen.Suhteen hän päätti tekstarilla,ei jaksanut etäsuhdettamme.Palvelija olisi pitänyt olla aina saatavilla.Nyt minulla uusi Jellona-mies ja aivan ihana.Vapaa,huomioiva,hellä,romanttinen,ei uskoisi Jellonaksi.Meillä menee todella ihanasti yhdessä.Niin erilainen luonne,elikkä kaikki eivät ole samanlaisia.


      • Lionman35
        varmuudella kirjoitti:

        L-miehestä.Olen ottanut etäisyyttä. Kauniita viestejä tulee,kuten juurikin,äsken. Jotain salaista on ?!Kaikki ei mennyt alkuunsa niinkuin sovittiin ja odotin. Jos on varattu niin itseään pettää,empä rupea kyttäämään tai kyselemään enempää. v.n

        nyt ei ollut mitään uutta. Nainen joka ei tiedä varmuudella mitä "ajattelee".....


      • linjaa..
        saman kokenut kirjoitti:

        Samanlainen tapaus oli täälläkin.Iltasella soitto ja yön toivotukset,aamulla huomenet ja pusutoivotukset viestillä.Viikonloppuna kyllä kotosalla,muttei jaksanut tapailla reissuhommien jälkeen.Suhteen hän päätti tekstarilla,ei jaksanut etäsuhdettamme.Palvelija olisi pitänyt olla aina saatavilla.Nyt minulla uusi Jellona-mies ja aivan ihana.Vapaa,huomioiva,hellä,romanttinen,ei uskoisi Jellonaksi.Meillä menee todella ihanasti yhdessä.Niin erilainen luonne,elikkä kaikki eivät ole samanlaisia.

        Just samaa rataa ku teillä edellisillä... mut totuus paljastu vasta parin vuoden jälkeen. Samanlaiset viestit ja hellyyden osoitukset, kivaa huomiointia arjen keskellä.. aah niin ihanaa. Sitten kaikki jäi pikku hiljaa pois, mun tehtäväni olis ollut hänen mielestään siivous ja ruoanlaitto, kun hän hyppää kavereineen baareissa lääppimässä vieraita naisia. Valittaa ei olis saanut, koska vikahan on minun, ellen hyväksy häntä sellaisena kuin hän on.... nii'in. Sä sait edes viestin, yleinen tapa on kuulemma vain olla pitämättä yhteyttä... liian paljon hukkaan heitettyä aikaa... Kuinka kauan sinä olet tämän ihanan yksilön kanssa ollut? Toivon todella ettei tule pettymystä. Kyllä mä kaikesta huolimatta mä uskon että myös leijonien joukossa saattaa niitä löytämättömiä helmiä olla... vaikkakin toooodella harvassa :)


      • aivot toiminnassa...
        Lionman35 kirjoitti:

        nyt ei ollut mitään uutta. Nainen joka ei tiedä varmuudella mitä "ajattelee".....

        ....Tosin sen joutuu lukemaan rivien välistä, eikä edes ole vaikeaa. Kaikki ,tietävät,missä sijaitsevat,LIONMAN`nin aivot. Lionmannin aivot ovat yhtä,kuin kivekset. Ja sitten,sinulle kysymys ? Lionman. -Mikä yhteys on sinun aivoilla-kiveksiin?


      • kiveksesi toimii....
        Lionman35 kirjoitti:

        nyt ei ollut mitään uutta. Nainen joka ei tiedä varmuudella mitä "ajattelee".....

        Olen kyllä,epäillyt,että leijonamiehen,jotenkin, tajunnan taso on avun tarpeessa.


      • saman kokenut
        linjaa.. kirjoitti:

        Just samaa rataa ku teillä edellisillä... mut totuus paljastu vasta parin vuoden jälkeen. Samanlaiset viestit ja hellyyden osoitukset, kivaa huomiointia arjen keskellä.. aah niin ihanaa. Sitten kaikki jäi pikku hiljaa pois, mun tehtäväni olis ollut hänen mielestään siivous ja ruoanlaitto, kun hän hyppää kavereineen baareissa lääppimässä vieraita naisia. Valittaa ei olis saanut, koska vikahan on minun, ellen hyväksy häntä sellaisena kuin hän on.... nii'in. Sä sait edes viestin, yleinen tapa on kuulemma vain olla pitämättä yhteyttä... liian paljon hukkaan heitettyä aikaa... Kuinka kauan sinä olet tämän ihanan yksilön kanssa ollut? Toivon todella ettei tule pettymystä. Kyllä mä kaikesta huolimatta mä uskon että myös leijonien joukossa saattaa niitä löytämättömiä helmiä olla... vaikkakin toooodella harvassa :)

        Puoli vuotta ollaan nyt tapailtu.Kumpikaan ei sidota toista liikaa. Tansseissakin saa yksin,tai kavereiden kanssa käydä, mutta ei "vieraisiin"mennä.Tämä on yhdessä sovittu. Kotona viihtyviä molemmat ja yhdessä tykätään aikaa viettää. Ehkä se elämän kokemus tahoillamme on kasvattanut ja muokannut luonnettamme. Kaikista asioista pystytään keskustelemaan.Ja tämä on hyvä asia ja uskon,ettei se ole aina"merkistä"kiinni, kehen voi luottaa.


    • Vastailee

      Ehkä se kosketteli sua kun olit niin haluttavan näkönen. Ei siinä ole millään horoskooppimerkillä merkitystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe