Mä en oo koskaan ymmärtäny suuseksiä silleen. Siis sehän on niin ällöttävää nuolla toisen sukupuolielimiä et miks sitä pitää tehdä??? Siis hei haloo eiks se riitä et niillä naidaan mut pitääks niitä viel nuolla??!!! Sit tuolla alempana on keskustelu, jonka herra Prinssi on laittanu et pimppa maistuu pahalle? Herran jestas sentään...miks sitte nuolet ku ei kelpaa?! Ei ne elimet mikskään ruokaherkuks oo tarkotettukaan!!! Mutta sen vaan sanon et kyllä se kullikin haisee tosi pahalle jos sitä ei pese!! Et miehet peskäähän tekin....mä en vois varmaan ikinä ottaa suihin ku mun mielest se on ällöttävää!! Kommentteja?
Vastaukset 27
- Kokenut
kerran niin jäät kiinni,on se niin mahtavaa!Hygienia kuuluu tietysti hoitaa joka kerta kun seksiä harrastetaan.
- tantor
Minustakin se oli kauhea ajatus 14-vuotiaana. Ehkäpä joskus innostut, nyt menet lukemaan läksyjä Reginan sijasta! hop hop!
- sofia
Vai että läksyjä lukeen! No vittu jos haluut tietää niin olen 18 vuotta!!
- hoitoon
sofia kirjoitti:
sillä et todellakaan ole terve.
- teak
sofia kirjoitti:
Eiköhän tässä tapauksessa ole jokseenkin sama, oletko 14 tai 18. Tekstissäsi hyökkäät henkilökohtaisen näkemyksesi perusteella monien hyväksi ja mukavaksi näkemän asian kimppuun. Tietenkin sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi ja jopa sen julkituomiseen, mutta tapa jolla käytät oikeuksiasi ei vaikuta kovin kypsältä.
- Wee
sofia kirjoitti:
Ja tässä meillä on Pissaliisan malliesimerkki :D
- Fence
Koska suuseksin harrastaminesta on tullut joku ikäsidonnainen asia?
Itse muistan kyllä, että kakarana sitä söi vaikka pieniä kiviä, mutta nyt aikuisempana voi jo vähän ajatellakin mitä lupsuttelee.
Koirat toistensa perseitä nuolee!
Ei mua huvita olla koira.
- Dolly
18-vuotias et ainakaan ole henkiseltä iältäsi. Tai noh, kaikkihan alkaa harrastamaan seksiä eri ikäisinä...
Jos ei suuseksi kiinnosta, niin ei sitä tarvitse harrastaa. Suurin osa ihmisistä vaan näyttää olevan sitä mieltä, että se on todella kiihottavaa ja mukavaa. Ehkä sinäkin joskus kun saat hyvät suuhoidot ja löydät miehen, jonka mulkkua sinun on vaikea olla ajoittain ottamatta suuhun... Siihen asti pidä suusi supussa kun et ilmeisesti tiedä asiasta yhtikäs mitään. - tantor
En usko kirveelläkään, en siis yhtään millään, et tämä pimatsu on 18-vuotias.
Joka tapauksessa, Sofia, älä katso edes niihin kalenterivuosiin ja syntymätodistuksiin. Odota että täytät 18 henkiseltä iältäsi. Sen huomaa siitä:
Kun ei tee mieli käyttää sanoja kuten "silleen" ja "ällö"
Kun lauseen perään ei tee mieli laittaa kuin yksi huutomerkki (!) tai kysymysmerkki (?)
Kun ei tarvitse sanoa "vittu" säälittävässä yrityksessä vakuuttaa toiselle valheen olevan totta
Kun huomaat helposti voivasi jättää sanat "Siis hei haloo" lauseen edestä täysin tarpeettomina.
Sitten tule keskustelemaan ja kyselemään asioista, mutta älä esitä niinkuin tietäisit jotain vielä kymmeneen vuoteen. Tuollainen sotku menee läpi vain Hesen pirtelöiden ääressä, kun esität superbitchii sun bestiksille.- NtiGroove
Olipa hyvin sanottu :)Taisi osua ihan kohdalleen...
- Unelma...
...ja erityisen tarkkaa touhua taitaa olla tuo henkisen iän määritteleminen, mutta erinomaista, että on joku joka osaa (varmaankin käytännöllisen ja vanhan luotetun tukkimiehen kirjanpidon avulla) pitää silmällä ympäristössään esiintyvien henkisesti kypsien tahi kypsymättömien henkilöiden - verbaalisen ilmaisutavan perusteella - taajuutta.
Ei tietenkään henkisesti kypsä ihminen voi käyttää esim. sanoja: "Hei haloo". Pitäisiköhän näitä sanoja myös varmuuden vuoksi välttää käyttämästä myös erikseen, ettei vaan pääse käymään niin, että ne tulevat vahingossa ilmaistuksi yhdessä. Ihmisen henkisyyshän romahtaa sillä siunatulla sekunnilla ja henkilö, jota on mahdollisesti jo vuosikymmeniä pidetty "aikuisena" alentuukin pahaiseksi teiniksi. Se on sitten hyvästi vakaa työpaikka, perhe ja lapset!
Synti on semmoinen. - teak
Unelma... kirjoitti:
...ja erityisen tarkkaa touhua taitaa olla tuo henkisen iän määritteleminen, mutta erinomaista, että on joku joka osaa (varmaankin käytännöllisen ja vanhan luotetun tukkimiehen kirjanpidon avulla) pitää silmällä ympäristössään esiintyvien henkisesti kypsien tahi kypsymättömien henkilöiden - verbaalisen ilmaisutavan perusteella - taajuutta.
Ei tietenkään henkisesti kypsä ihminen voi käyttää esim. sanoja: "Hei haloo". Pitäisiköhän näitä sanoja myös varmuuden vuoksi välttää käyttämästä myös erikseen, ettei vaan pääse käymään niin, että ne tulevat vahingossa ilmaistuksi yhdessä. Ihmisen henkisyyshän romahtaa sillä siunatulla sekunnilla ja henkilö, jota on mahdollisesti jo vuosikymmeniä pidetty "aikuisena" alentuukin pahaiseksi teiniksi. Se on sitten hyvästi vakaa työpaikka, perhe ja lapset!
Synti on semmoinen.Henkinen ikä, niin. Nykyisin sen luotettavimpana mittarina taidetaan pitää ainakin testimaan nettisivulta löytyvää testiä. Sen voit sinäkin, Unelma, käydä tekemässä. Ehkäpä en kerro siitä enempää, vaan annan sinun muodostaa oman näkemyksesi sen vakuuttavuudesta. Muistaakseni osoite on www.testimaa.com.
Mielenkiintoista on se, että koko henkisen iän käsitettä ei vielä joitakin vuosia sitten tunnettu. Joittenkin ihmisten saatettiin kyllä sanoa olevan kypsiä tai lapsellisia ikäisikseen, mutta yleensä arviot perustuivat arvioitsijan henkilökohtaisiin näkemyksiin. Lisäksi koulussa opetettiin tyttöjen olevan poikia fiksumpia, mikä tietenkin hyväilee erinäisten nuorten naisten itsetuntoa. Siinä hekin uskovat opetukseen kuin Jumalan sanaan, vaikka muuten oppitunnit kuluisivatkin hepenistä ja meikeistä haaveilemiseen.
Koulussa opetettiin myös toinen asia: ainekirjoitus mittaa henkilön kypsyyttä. Tällainen väite varmasti hivelee äidinkielenopettajien ja hyvien ainekirjoittajien itsetuntoa. Kirjoittamisen ammattilaisena katson, että väite on kauhean kapeakatseinen. Jokainen kirjallisuuden historiaan perehtynyt osaa luetella koko joukon tavalla tai toisella sangen kypsymättömiä henkilöitä, jotka ovat tai ovat olleet loistavia kirjoittajia. Täysin perättömänä en kuitenkaan pidä tätä väitettä. Hyvä kirjoittaminen edellyttää kykyä muun muassa itsenäiseen ajatteluun ja erilaisten asioiden välisten suhteiden ymmärtämiseen. Kysynkin nyt, osoittaako 'hei haloo' itsenäistä ajattelua vai onko se teini-ikäisten puheenparteen kuuluvan fraasin jankkaamista. Entä osoittaako omien näkemysten kyseenalaistamaton totena pitäminen erityistä suhteellisuudentajua.
Riippumatta siitä, kuinka nurjana vitsinä pidän henkisen iän käsitettä ja sitä, mikä nimimerkki sofian ikä on väestörekisterin mukaan, pidän hänen mielenkouhuun perustuvaa kommenttia suuseksistä lapsellisena ja ajattelemattomana. Tai ainakin kuvittelisin, että asiaa monelta kannalta harkinnut kysyisi että mikä suuseksissä kiehtoo, ennen kuin hyökkää asian kimppuun kulahtanein sanakääntein. - Unelma...
teak kirjoitti:
Henkinen ikä, niin. Nykyisin sen luotettavimpana mittarina taidetaan pitää ainakin testimaan nettisivulta löytyvää testiä. Sen voit sinäkin, Unelma, käydä tekemässä. Ehkäpä en kerro siitä enempää, vaan annan sinun muodostaa oman näkemyksesi sen vakuuttavuudesta. Muistaakseni osoite on www.testimaa.com.
Mielenkiintoista on se, että koko henkisen iän käsitettä ei vielä joitakin vuosia sitten tunnettu. Joittenkin ihmisten saatettiin kyllä sanoa olevan kypsiä tai lapsellisia ikäisikseen, mutta yleensä arviot perustuivat arvioitsijan henkilökohtaisiin näkemyksiin. Lisäksi koulussa opetettiin tyttöjen olevan poikia fiksumpia, mikä tietenkin hyväilee erinäisten nuorten naisten itsetuntoa. Siinä hekin uskovat opetukseen kuin Jumalan sanaan, vaikka muuten oppitunnit kuluisivatkin hepenistä ja meikeistä haaveilemiseen.
Koulussa opetettiin myös toinen asia: ainekirjoitus mittaa henkilön kypsyyttä. Tällainen väite varmasti hivelee äidinkielenopettajien ja hyvien ainekirjoittajien itsetuntoa. Kirjoittamisen ammattilaisena katson, että väite on kauhean kapeakatseinen. Jokainen kirjallisuuden historiaan perehtynyt osaa luetella koko joukon tavalla tai toisella sangen kypsymättömiä henkilöitä, jotka ovat tai ovat olleet loistavia kirjoittajia. Täysin perättömänä en kuitenkaan pidä tätä väitettä. Hyvä kirjoittaminen edellyttää kykyä muun muassa itsenäiseen ajatteluun ja erilaisten asioiden välisten suhteiden ymmärtämiseen. Kysynkin nyt, osoittaako 'hei haloo' itsenäistä ajattelua vai onko se teini-ikäisten puheenparteen kuuluvan fraasin jankkaamista. Entä osoittaako omien näkemysten kyseenalaistamaton totena pitäminen erityistä suhteellisuudentajua.
Riippumatta siitä, kuinka nurjana vitsinä pidän henkisen iän käsitettä ja sitä, mikä nimimerkki sofian ikä on väestörekisterin mukaan, pidän hänen mielenkouhuun perustuvaa kommenttia suuseksistä lapsellisena ja ajattelemattomana. Tai ainakin kuvittelisin, että asiaa monelta kannalta harkinnut kysyisi että mikä suuseksissä kiehtoo, ennen kuin hyökkää asian kimppuun kulahtanein sanakääntein.Olipa sigamageet sivut! (meinas ihan unohtua)!!!
No kai niitä nyt lievästi huvittavina voi pitää. Ise tunsin aikamoista pelkoa jo yleisen taustavärin havaittuani ja pakenin paikalta.
Parin minuutin päästä sain kuitenkin rohkeuteni kerättyä ja olin valmis käymään arvottamiseni alttarille.
Kysymykset olivat äärettömän vaikeita, haastavia ja huomattavaa aivotyötä vaativia. Ehkä juuri se, etten vain kyennyt vastaamaan muutamaan kysymykseen laskikin ikäni pari vuotta todellisen mittarilukeman alapuolelle.
Järkyttävän lähelle totuutta osui arvio kuitenkin. Minua kyllä kiinnostaisi kovasti mitä kävisi esim. nelikymppiselle moisessa testissä kun ainuttaakaan järjellistä vastausvaihtoehtoa ei ole tarjolla. Olisiko kuitenkin kalibroitu jotenkin eri ulottuvuudessa tämä testi.
Uskon silti, että "kypsymättömyydellä" on meille paljon enemmän ja hersyvämpää tarjottavaa kuin tämä esimerkki tai Sofian näkemykset. Ei kun etsimään!
Unelman arvio testistä: Ansaitsee 2½ purkkapalloa.
Unelman arvio suuseksistä: 5 purkkapalloa (ne kannattaa siksi aikaa laittaa sivuun)
Ps. Anteeksi, että tämä foorumi ei vaan millään saa minua tuottamaan mitään syvällisempää tekstiä. Mielestäni näkökohtasi olivat erittäin hyviä ja osuvia, mutten pysty ottamaan tätä vakavasti. :) - teak
Unelma... kirjoitti:
Olipa sigamageet sivut! (meinas ihan unohtua)!!!
No kai niitä nyt lievästi huvittavina voi pitää. Ise tunsin aikamoista pelkoa jo yleisen taustavärin havaittuani ja pakenin paikalta.
Parin minuutin päästä sain kuitenkin rohkeuteni kerättyä ja olin valmis käymään arvottamiseni alttarille.
Kysymykset olivat äärettömän vaikeita, haastavia ja huomattavaa aivotyötä vaativia. Ehkä juuri se, etten vain kyennyt vastaamaan muutamaan kysymykseen laskikin ikäni pari vuotta todellisen mittarilukeman alapuolelle.
Järkyttävän lähelle totuutta osui arvio kuitenkin. Minua kyllä kiinnostaisi kovasti mitä kävisi esim. nelikymppiselle moisessa testissä kun ainuttaakaan järjellistä vastausvaihtoehtoa ei ole tarjolla. Olisiko kuitenkin kalibroitu jotenkin eri ulottuvuudessa tämä testi.
Uskon silti, että "kypsymättömyydellä" on meille paljon enemmän ja hersyvämpää tarjottavaa kuin tämä esimerkki tai Sofian näkemykset. Ei kun etsimään!
Unelman arvio testistä: Ansaitsee 2½ purkkapalloa.
Unelman arvio suuseksistä: 5 purkkapalloa (ne kannattaa siksi aikaa laittaa sivuun)
Ps. Anteeksi, että tämä foorumi ei vaan millään saa minua tuottamaan mitään syvällisempää tekstiä. Mielestäni näkökohtasi olivat erittäin hyviä ja osuvia, mutten pysty ottamaan tätä vakavasti. :)Ai, annoit sentään kaksi ja puoli purkkapolluraa testimaailman henkisen iän testille :D
Harrastusteni ja satunnaisten työhommieni vuoksi vietän aikaa teini-ikäisten kanssa. Kun ihan tavallinen 14-kesäinen tulee kertomaan saaneensa yksillä vastauksilla henkiseksi iäkseen 17 ja toisilla 25, on jokseenkin selvää, että he osaavat manipuloida sitä. Hiljainen kysymys kuuluu, että onko teini testin tekijää fiksumpi. Ääneen lausuttu taas niin, että eiköhän noitten testien tarkoitus ole sama kuin teinityttöjen lehdissä julkaistavien - eli viihdyttää.
Tämän keskustelupalstan vakavuudesta sanoisin sen verran, että jotkut kertovat täällä itseään ankarasti painavista huolista, toiset käyttävät tätä pätemiseen ja provosointiin ja jotkut suhtautuvat silkalla huumorilla. Mahdollisimman asiallisen vastauksen kirjoittaminen ei kuitenkaan liene väärin. Jos joku saa lapselliseen provokaatioon asiallisen vastauksen, mielestäni ainoa joka on tehnyt tyhmyyksiä on provosoija. Tosin räikeä provosointi on viisaintaa jättää omaan arvoonsa. Kukaan ei jaksa lukea kovin kauan keskustelua, joka on vain riitelyä keskustelijoiden egon vahvuudesta. Ja harvempi aikuinen viitsii vallan kamalasti itseään moisella vaivata muutenkaan.
- Mä vaan
sun näkökulmas on tässä asiassa aika suppea...
et ole tainut saada suuseksiä parilta kuka sitä osaa antaa... - oag
Ei ole parempaa kun saada nuolla oman kullan pimppiä ja kuunnella kun hän nauttii oikein kunnolla. Parhaimmat orgasmit hän suuseksillä on saanut.
Ja mielellään hän minultakin suihin ottaa.. aina viimeiseen tippaan asti. - Ville
kuin saada nuolla ihanan märkää pimppaa. Itse kiihotun naisen nuolemisesta todella paljon ja naiset menee siitä aivan sekaisin. Ja mikäs sen parempaa kuin saada vastineeksi kunnon siuhinotto.
- Miesihminen
ei niitä pissavehkeitä kuulukkaan suuhun ottaa,niin tekee vain pervot.
- evian
jutut on todella ristiriitaisia. Tossa muutama viesti ylempänä hehkutat sitä, kuinka poikaystäväsi ottaa sinulta suihin ja nuolee samalla myös anusta, kun toisaalla taas kritisoit niin peppuseksiä kuin nyt suuseksiäkin kokonaisuudessaan.... Taitaa mennä pojalla hieman senat sakaisin.. hoih.. Anna jo olla.
- Miesihminen
evian kirjoitti:
jutut on todella ristiriitaisia. Tossa muutama viesti ylempänä hehkutat sitä, kuinka poikaystäväsi ottaa sinulta suihin ja nuolee samalla myös anusta, kun toisaalla taas kritisoit niin peppuseksiä kuin nyt suuseksiäkin kokonaisuudessaan.... Taitaa mennä pojalla hieman senat sakaisin.. hoih.. Anna jo olla.
suu-ja peppuseksi on ällöä.Meillä homppeleilla se on ihanaa.
- evian
Miesihminen kirjoitti:
suu-ja peppuseksi on ällöä.Meillä homppeleilla se on ihanaa.
mitä eroa on sillä, harrastaako peppu-ja/tai suuseksiä heterona vai homona???! Eikös tärkeintä ole kuitenkin, että se tuntuu ihanalta kummastakin. Ja silloin ei tod. ole väliä henkilöiden sukupuolella!
- Pocahontas
Olen samaa mieltä kanssasi.
olen kyyläkin aikoinaan itse kokeillut ja en ole todellakaan pitänyt.
ja kun jätkät on pyytänyt olen sanonut suoraan että ei. no osa ovat suuttuneet, mutta oli kuinka kiihottunut tahansa pitää toista kunnioittaa, jos toinen ei pidä, niin keksitään jotain muuta. niin se menee aikankin mun kohdalla.
Aina voi kieltäytyä. nykyinen poikakaverini on kunnioitanut mua päätöksessäni eikä ole koskaan painostanut. olemme jutelleet asiasta ja hän on kyllä suoraan sanonut ett alkuun se harmitti, mutta tuntuisi pahalta "pakottaa" tai painostaa toinen johonkin mitä ei halua. ja nykyään on ihan tyytyväinen ilmankin suuseksiä. ja ehkä joskus tulevaisuudes teen, mut nykyäänkin ei pysty ees ajateleen, hyi, yöäk..!- hmmm
ehkä ei kuitenkaan ole niin tyytyväinen kun antaa sun ymmärtää... Jos mies pitää suuseksistä ylipäätään, niin yleensä se on miehelle tärkeä juttu. Saattaa tulla kiusaus hakea sitä muualta...
- teak
Sofian tekstiä on riepoteltu urakalla, ja minäkin olen siihen osallistunut useammallakin puheenvuorolla.
Naiivi purkaus näyttää kuitenkin herättäneen kohtalaisen laajan keskustelun, joten ehkä sillä sittenkin on arvonsa. - sofia
...Onpas tosiaan ollu suosittu keskustelun aihe tää mun aloittama aihe. Sit niille jotka ei mun ikää usko niin ei teidän tarvii uskoakaan...mun ei tosiaan tarvi todistella teille että oon 18, pääasia että ITSE tiedän olevani niin vanha! Onhan tuo toisaalta loukkaavaa että jos mun teksti kuulostaa muka täysin jonku kersan tekstiltä....mä nyt satun olemaan tuota mieltä suuseksistä eli kaikilla on kyllä oikeus mielipiteeseen tässä maassa...ainakin on ollu. Voihan olla että mun ajatukset muuttuu jos saan itse joskus oikein hyvää suuseksiä mutta tällä hetkellä olen tätä mieltä.
- tantor
Okei, sori. Otin henkilökohtaisesti, niin kuin varmasti jotkut muutkin jotka tykkäävät suuseksistä ja pitävät sitä muun seksin ohella kauniina hellyyden/rakkauden osoituksena. Ihmiset hermostuvat kun arvostellaan jatkuvasti heille ihan luonnollista juttua. Kirjoitit mielipiteesi kyllä hieman hyökkäävään sävyyn.
Aloitetaan uudelta pohjalta. Oletko ehkä hieman utelias, kun kirjoitit tänne? Vai miksi kirjoitit?
- Anonyymi00027UUSI
Ymmärrän täysin. En pysty enää nuoleskelemaan naista. Tuntuu olevan nykyään henki ja elämä että mies nuolee ja etsii naisesta reikiä. Kuin rakkaus niistä löytyisi. Ei se löydy kuin toisen vittumaisen puolen löytämisen kautta. Se pitää tulla esiin. Siis luonteen piirteen jos nyt älyää kukaan. En ole löytänyt sopivaa oon siis yksin. Eikä se haittaa enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211209
- 41973
- 58890
- 72850
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e41756Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M80736Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle17705Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5674Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23639- 17622