Onkohan merkki lähiaikoina alkavasta synnytyksestä, kun sisätutkimus tehty pari päivää sitte..sen jälkeen supistuksia jonkin verran ja niukkaa rusehtavaa verenvuotoa.Paikat oli yhdelle sormelle auki ja kohdunkaulaa jäljellä pari senttiä..laskettuun aikaan muutama päivä.
Verenvuotoa ja loppuraskaus
carrot89
1
755
Vastaukset
- kolmas tulossa kesällä .......
siis sisätutkimuksen jälkeen voi hyvinkin tulla vähän vuotoa ja on ihan normaalia. supistuksiakin tulee usein jos lääkäri vielä vähän "kiusannut" et synnytys vähän käynnistyisi. siis ottanut vähän kovemmalla otteella kun on tehnyt sisätutkimuksen. minulle tehtiin sisätutkimus rv 38 1 ja lääkäri vähän "kiusasi" ... olin sillon auki 1cm ja kohdunkaulaa ei enään jäljellä ollenkaan. vauva syntyi sit kaksi päivää sen jälkeen. mulla on nyt rv 28 ja kohdunkaulaa 1.5 cm jäljellä mutta paikat kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746