Työstetäänkö Nokia-pikavoittoja?

Tämä nyt on pelkkää arvuuttelua, mutta tuleepahan mieleen kuitenkin. Eli tekeekö joku juuri parasta aikaa rahaa Nokian osakkeilla? Ei ole pitkääkään aikaa siitä, kun Nokian osake keikkui 9 euron molemmin puolin. Nyt arvo liikkuu 11 euron yläpuolella. Tuommoinen parin euron marginaali tuottaa jo varsin hyvin, jos käsitellään suuria osakemääriä, esim. 100.000 osaketta tai vieläkin isompia määriä. Millaiset mahdollisuudet on "vedättää" pörssiä hetkellisesti voiton maksimoimistarkoituksessa lyhyellä aikavälillä? En oikein tunne pörssisalien sielunelämää ja siksi olen utelias.

2

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtiöstä

Nokian kohdalla yksityissijoittajalla ei ole mitään mahdollisuuksia. Pienillä yhtiöillä joilla ei juuri käydä kauppaa on parempi mahdollisuus. Nyt pörssin heilunta on korkealla tasolla. 1,5v sitten Nokia oli 28e, alkuvuodessa oltiin alle 7e ja nyt taas päälle 11e. Lyhyen tähtäimellä kurssin arvuuttelu on hyvin vaikeaa. On parempi ostaa yhtiötä ja pitää niitä sitten useampia vuosia ja ostaa osingoilla lisää.

• on. Tietoa ja osaamista

saati ennustajan kykyjä ei edellytetä, kunhan on kova bilettämään ja osaa oikeisiin paikkoihin "kertoilla tarinoita". Onko siis ihme että rahat ovat menneen taivaan tuuliin, ja veronmaksajat saavat noita roistojen jälkiä paikkailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57