Muistot vie

Kyyneleet kastoivat kaipuuni maan soi ikävää sielujen kellot, ajatuksin luoksesi käydä mä saan niin pitkät on surujen pellot. Kaiken vaik`maailman tuulet ne vie ei muistoas koskaan voi poistaa, kultaisin reunuksin kulkee se tie missä nimesi sun aina loistaa. Kulkea muistoin voin vierelläs ain on lahjana kalliimpi kultaa, kiittäen siintä mitä mä sain vaik`ruumiisi onkin maan multaa.

8

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vie hetkiin elää uudelleen esiin nousee käy niitä yhteisen elämän filminauhaa. halausm Suru avaa syvät vedet on tunne, minä hukun. Sydämessä on se suurin kyynelten meri, ei sillä näy ei oo rantoja. Samaistun suruntielle olen sen käyny, voimia sydämelles rakkaudella..Liisa

• Liisa kauniista sanoistasi suru saa ihmisen näkemään elämän rajallisuuden. Se myös kasvattaa ihmistä ymmärtämään monta asiaa tunteiden esille tuomisesta. KIITOS LIISA !

• mies-v57

Aina kun illan kohtu avautuu minulle ja sen yksinäinen sisus, kaipaan sinua ja muistan hämärä laskeutui meille ja tulit syliini. En ollut yksin. Poskiani eivät koristaneet kaipuun kyyyneleet. Tarvitsen sinua! Tiedän, Rakas, maa on jo muokannut ruumiisi mullaksi. kauneus joka oli sylissäni on haipunut maan tumman poveen ja jäljellä ei iole sinusta enää mitään, mihin koskea. Kaipaan sinua. Kaipaan niin, että yön siivistä kuulen sinua. Jossain minussa asut edelleen. Pidät majaasi minun sisällä. Olet kosketus pävieni kulussa. Kuiskaus öitteni yksinäisyydessä. Minä tunnen sen. Koen sen. Kun suruni vuotaa ja murhe vyöryy, sinä olet. Tiedän että jossakin tajuat, miten tarvitsen sinua. Tiedostat yksinäisyyteni. Ymmärrän että sinä odotat minua. Uskollista Rakkauttani ja että saamme taas olla yhdessä. Tiedän että kun on aika, en enää ole yksin ja kyyneleeni kuivuvat. Vielä tänäin vaivun iltaani yksim ja yön hunnut tuovat äänesi minulle. http://www.youtube.com/watch?v=OglNPNPWvSo&feature=related Kiitos runostasi. Kun ikävä kasvaa kyllin isoksi ja kaipuu vuotaa sydämestä, suurempaa Rakkautta ei voi tuntea toista kohtaan. Merkittävämmän kokemuksen äärellä ei voi seistä. Jokainen sirpale yhteisiä muistoja, on pieni taivas. Yhderssä vietetyt hetket kappale paratiisia. Sen kaiiken syvyyden sopeuttaa tajuntaan, kun sen kokee. Muutoin se on vain elämän virtaa. Ja eräs Rakkaustarina. Syvä, koskettava ja koettava Rakkauruno. Tällaisen Runon äärellä hiljentyy ja nöyrtyy. Rohkeutta ja kauneutta. Sitä tämä runosi pitää sisällään. Ja ikävää ihmisen koko mitassa. Rakkautta. Hieno Runosi. Sydämestä kannustusta ja voimia iltaasi. Vierellä olen.

• Sinua mies-v57 kovin kauniista vastarunostasi.Elämän rajallisuuden herää näkemään usein vasta silloin kun toinen on lopullisesti pois. Ajatukset pyörii ympyrää ja kysyvät MIKSI? Katumus ja itsesyytökset ovat vahvana myös mukana sekä sanat joita olisi voinnut sanoa vaan en saanut suustani ulos. Kiitokset Sinulle! Valoa tuleviin päiviisi.

• Laudi

.. Kulkea muistoin voin vierelläs ain on lahjana kalliimpi kultaa.. Ei mikään pysty korvaamaan arvoa muistojen. *Tähtitaivaan alla Sinut kerran kohtasin meri vei Sinut minulta pois mutta muistoas - sitä ei vie minulta kukaan! Milloinkaan. Jokainen pimeä syysilta näen Sinut yhä tähtenä kirkkaana taivaalla pohjoisen..* kiitän.

• Laudi kauniista sanoistasi. Muistot ovat menneen aarrearkku elämän rikkaus. Upea oli Sinun vastarunosi. Toivon Sinulle oikein hyvää kesänodotusta. KIITOS!

• lindalinda1

kaunista ja taidokasta riimittelyä, jota vain ihaillen voin lukea. Suruvoittoinen kylläkin, mutta tekstin soljuvuus melkeinpä antaa sillekin unohduksen.

• kuin varjo kulkijaa on elämä vain laina, sen muistot kirkastaa. Elämä ilman muistoja olisi kuin kaivo ilman vettä. Kiitos Sinulle linda kauniista sanoistasi. Aurinkoisia kevätpäiviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3402
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      2011
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1919
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1476
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1401
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1328
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1306
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1247
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1025
    Aihe