Urheilu on ihanaa-biisi

Juhlija

8

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KYLLÄ

      katsoa aitoa iloa. Sitä paremmalta maistuu, kun voitto on harvinaista herkkua. Ekaks tuntu ajatus Nykäsestä kutsustarana vähän höpsöltä, mutta sehän sopi kun nappi silmään. Hulvatonta irrottelua sen pitää ollakin. UPEETA JYP!

      • jiiiiihaaa

        hyvä kappale, ja sen on laulanut Donny olkkola eikä matti nykänen miten kaikkialla kerrotaan.. JA jyp oli loistava (Y)


      • Jyp-fani Laura
        jiiiiihaaa kirjoitti:

        hyvä kappale, ja sen on laulanut Donny olkkola eikä matti nykänen miten kaikkialla kerrotaan.. JA jyp oli loistava (Y)

        Joo olin itekki tuolla eilen. Kyllä oli mahtava meininki! Kiitos Jyppi! hyvä kappale, hypin ja pompin jypin tahdissa.


      • JYP

      • petcast
        herran biisin voi ladata tä... kirjoitti:

        http://download.netanttila.com/album/Donny_Olkkola/Urheilu_on_ihanaa/914410D8-30CD-4C53-AEB2-8B697ECCEE12/

        Kaikkialla netissä on tarinaa täysin Nykäseltä kuulostavasta artistista nimeltä Donny Olkkola. Kuka on livenä kuullut tämän kyseisen henkilön laulavan? Kysynpä tätä siksi koska kuulin faktaa Radio Jyväskylän haastatellessa Nykäsen bändin keulahahmon kertomana. Saman tarinan sain lukea myös sanomalehti Keski-Suomalaisesta: Vitsistä se lähti Urheilu on ihanaa, kun se oikein oivaltaa on haamukappale, joka on syntynyt laittomasti internetissä. - Se oli yhden saunaillan vitsi, jonka piti häipyä sen siliän tien. Me ei olla julkaistu sitä koskaan, eikä sitä olla koskaan esitetty keikoilla. Se on vaan lähtenyt elämään omaa elämäänsä netissä, Niemi selvittää. Niemen mukaan laulu on koostettu monesta eri kappaleesta, eikä sen todellista tekijää todennäköisesti löydetä koskaan, koska sen työstämisessä on rikottu tekijänoikeuksia. - Minä en ota siitä kunniaa. Se ei ole kenenkään biisi. Se on tehty pienistä pätkistä ja siinä on käytetty Matin ääntä. JYP:n tunnetuksi tekemä kappale löytyy tällä haavaa vain netistä, josta se on imuroitu JYP:n jukeboksiin. Niemikin löysi sen netistä. - Kohta lähdetään sitä Matin kanssa kuuntelemaan. Se esitetään ensimmäistä kertaa perjantaina. Huomenna (perjantaina) on sen biisin maailman ensi-ilta, Niemi innostuu. Tällainen kommentti löytyi You Tube sivustoilta: Onhan tää Matti Nykänen, tunnen kaverin ketä sai tän levyn/singlen suoraan studiolta lahjaksi Matilta. Tän ei kyl pitäny aluks tulla "ulos" mut sitte se vuosi nettiin ja ny se o täälä :D Eli kukas tää Donny Olkkola sitten on? Peitetarina?


      • tietoa on
        petcast kirjoitti:

        Kaikkialla netissä on tarinaa täysin Nykäseltä kuulostavasta artistista nimeltä Donny Olkkola. Kuka on livenä kuullut tämän kyseisen henkilön laulavan? Kysynpä tätä siksi koska kuulin faktaa Radio Jyväskylän haastatellessa Nykäsen bändin keulahahmon kertomana. Saman tarinan sain lukea myös sanomalehti Keski-Suomalaisesta: Vitsistä se lähti Urheilu on ihanaa, kun se oikein oivaltaa on haamukappale, joka on syntynyt laittomasti internetissä. - Se oli yhden saunaillan vitsi, jonka piti häipyä sen siliän tien. Me ei olla julkaistu sitä koskaan, eikä sitä olla koskaan esitetty keikoilla. Se on vaan lähtenyt elämään omaa elämäänsä netissä, Niemi selvittää. Niemen mukaan laulu on koostettu monesta eri kappaleesta, eikä sen todellista tekijää todennäköisesti löydetä koskaan, koska sen työstämisessä on rikottu tekijänoikeuksia. - Minä en ota siitä kunniaa. Se ei ole kenenkään biisi. Se on tehty pienistä pätkistä ja siinä on käytetty Matin ääntä. JYP:n tunnetuksi tekemä kappale löytyy tällä haavaa vain netistä, josta se on imuroitu JYP:n jukeboksiin. Niemikin löysi sen netistä. - Kohta lähdetään sitä Matin kanssa kuuntelemaan. Se esitetään ensimmäistä kertaa perjantaina. Huomenna (perjantaina) on sen biisin maailman ensi-ilta, Niemi innostuu. Tällainen kommentti löytyi You Tube sivustoilta: Onhan tää Matti Nykänen, tunnen kaverin ketä sai tän levyn/singlen suoraan studiolta lahjaksi Matilta. Tän ei kyl pitäny aluks tulla "ulos" mut sitte se vuosi nettiin ja ny se o täälä :D Eli kukas tää Donny Olkkola sitten on? Peitetarina?

        oon kuulu jo hänen tuotantoa viime vuosituhannella. hauskoja biisejä on herran väännellyt. luin jostain että albumikin tulossa ja sinkku jo myynnissä ainakin netissä. livenä en ole nähnyt mutta tavannut olen porukkaa jotka homman takana on. lähtenyt vitsistä ja jalostunut tälläiseksi.


      • donny fani
        petcast kirjoitti:

        Kaikkialla netissä on tarinaa täysin Nykäseltä kuulostavasta artistista nimeltä Donny Olkkola. Kuka on livenä kuullut tämän kyseisen henkilön laulavan? Kysynpä tätä siksi koska kuulin faktaa Radio Jyväskylän haastatellessa Nykäsen bändin keulahahmon kertomana. Saman tarinan sain lukea myös sanomalehti Keski-Suomalaisesta: Vitsistä se lähti Urheilu on ihanaa, kun se oikein oivaltaa on haamukappale, joka on syntynyt laittomasti internetissä. - Se oli yhden saunaillan vitsi, jonka piti häipyä sen siliän tien. Me ei olla julkaistu sitä koskaan, eikä sitä olla koskaan esitetty keikoilla. Se on vaan lähtenyt elämään omaa elämäänsä netissä, Niemi selvittää. Niemen mukaan laulu on koostettu monesta eri kappaleesta, eikä sen todellista tekijää todennäköisesti löydetä koskaan, koska sen työstämisessä on rikottu tekijänoikeuksia. - Minä en ota siitä kunniaa. Se ei ole kenenkään biisi. Se on tehty pienistä pätkistä ja siinä on käytetty Matin ääntä. JYP:n tunnetuksi tekemä kappale löytyy tällä haavaa vain netistä, josta se on imuroitu JYP:n jukeboksiin. Niemikin löysi sen netistä. - Kohta lähdetään sitä Matin kanssa kuuntelemaan. Se esitetään ensimmäistä kertaa perjantaina. Huomenna (perjantaina) on sen biisin maailman ensi-ilta, Niemi innostuu. Tällainen kommentti löytyi You Tube sivustoilta: Onhan tää Matti Nykänen, tunnen kaverin ketä sai tän levyn/singlen suoraan studiolta lahjaksi Matilta. Tän ei kyl pitäny aluks tulla "ulos" mut sitte se vuosi nettiin ja ny se o täälä :D Eli kukas tää Donny Olkkola sitten on? Peitetarina?

        niemi valehtelee tuossa, kappale on tehty jo 90-luvun puolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe