Yhden illan vs vakisuhde?

mies25v.

Olin tuossa 4 vuotta pari vuotta itseäni nuoremman kauniin naisen kanssa yhdessä. Seksi oli loistavaa: nainen nautti suihinotosta (sitä tehtiin ihan jokapäivä, siis lutkutti kulliani esim aina illalla kun mentiin nukkumaan) ja ylipäänsä seksi oli mahtavaa (antoi peppua jos halusin, tiukat piukat paikat, antoi tulla kasvoille jne). Erosimme vastikään ja olen nyt kokeillut viiden yhden illan jutun kanssa seksiä. Huomiot: -Eivät ota suihin kuin harvoin (kiinnostaa lähinnä saada vaan munaa) -Vaativat kortsua (tuntuu 10 x paremmalta ilman), jos eivät vaadi niin voit olla varma että saat tauteja koska tuskin olet eka jota nussivat ilman.. -eivät anna peppua -eivät osaa tehdä niitä asioita mistä pidän (eivät tietty, kun eivät ole opetelleet vuosia lukemaan minua) -Näyttävät aamulla harakoilta kun illan kännihöyryt on kadonneet.. Ylipäänsä vakisuhteessa huomasi, että nainen "laittoi itsensä peliin" koska halusi iellyttää kultaansa, noi yhden illan harakat haluaa yleensä vaan itselleen tyydyttävän panon. Siihen sitten vielä lopuksi pelko taudeista ja raskaudesta vaikka olisikin pitänyt sitä hiton kondomia kun ei muista miten sillä survoi menemään. Siis en keksi yhtään etua, mitä yhden illan jutuista saisi vs. vakisuhde seksin kannalta! miksi kukaan niitä jaksaa edes.. yritänkin nyt vongata tuota exääni takaisin että saisin taas kunnon kiimaseksiä.

16

1681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli työharjoittelussa

yhden yön suhteissa. Vai olit harakoiden kanssa naiskentelemassa - sinähän sait juuri sitä, mitä tilasit. Miksi valitat?? Sinun taitosi kuuluvat lajiin - survot menemään:D Pitipä pojan käydä pieni käytännön oppitunti yhden yön suhteiden kanssa - vain harakan pelättimiäkö sait iskettyä sieltä baarin hämärästä?? Toivottovasti ex-tyttöystäväsi ei palaa takaisin, taisi liikaakin pyrkiä sinua miellyttämään. Ja sinun täytyy tyytyä noihin harakoihin:D

• mies25v.

Niin nämä yhden illan hoidot eivät tosiaan sinänsä olleet mitään rumia (mulla on pieni fetissi sen suhteen, että pidän vaan hoikista näteistä naisista). Pointtinapas olikin se, että pystyykö kukaan perustelemaan seksin kannalta sinkkuelämän puolia verrattuna vakisuhteeseen? Tai sitten toi tyttösystävä vaan oli ihan 100% täydellinen taidoiltaan ja sen päälle vielä tykkäsi tehdä rakkaalleen hyvää= vaikea löytää mitään vähäänkään saman tasoista naista. Korostan että on muuten myös hiton hyvännäkönen muija. Aijai tuli taas ikävä.

• Nataasha Naimaikäinen

Niin varsinainen sika olet. Haukut hoitojasi.... ja vielä vaativat käyttämään kortsua. Voi pyhä yksinkertaisuus. Vain aivoton olio ottaa riskin yhdenillan suhteissa ja on suojautumatta! Ja vain naisenko pitää antaa sinulle täysi nautinto- etkö itse ole velvollinen tuottamaan kumppanillesi maksimaalista nautintoa? Tyttöystäväsi oli alistettu, ei pelkästään miellyttämishaluinen. Toivottavasti ei tule enää takaisin sinua passaamaan. Ei nainen ole pelkästään miesten lelu ja onneksi ei nykynaiset siihen alistukkaan. Eivät osaa tehdä niitä asioita joista pidän, kirjoitit. Ehdotukseni on, että menet seksiammattilaisen luo, ostat ja tilaat täyden hoidon ja maksat! Niin yksinkertaista se on. Ei taida olla pojalla pätäkkää kaikkeen haluamaansa, ammattilainen velottaa kaikista erikseen. Kulje sinä vain tyhjätasku yössä saalistamassa ja marise sitten täällä. Laitoitko itse itsesi täysillä peliin niissä kokeiluissasi. Kas, metsähän vastaa, kuinka sinne huudetaan. Jos vain isket naisen ja alat panna tai odotat naisesi sinua viihdyttävän, olet aivan hakoteillä. Kyllä aamulla nainenkin haluaa äkkiä eroon turhapojasta ja ajattelee, että olipa huono panomies ja oikea varis(vertasithan naista harakkaan). Kuvottavia nuo miehenkuvatukset, jotka näin toimivat. Minä olen 49 v. nainen ja pitkään ollut aviossa. Joskus olen seminaarireissuilla käyttänyt vierasta miestä ja aina on ollut kiihketä seksintäytteisiä öitä. On siis lemmitty pitkään ja hartaasti ja aamulla on ollut hyvä fiilis. Anonyyminä uskaltaa heittäytyä täysillä leikkiin. Mutta kaiken A ja O on, että ei saa olla humalassa. Alkoholia voi tietty vähän nauttia, mutta kännissä räpeltämiseen en suostu. Kasva nyt poika hyvä vielä, opi ensin ihmiseksi ja vasta sitten sinusta voi tulla naista miellyttävä MIES. Taidat olla valitettavasti pitkän tien alkupäässä. Toivottavasti ex-tyttösi on löytänyt paremman.

• Lynnies

Olen täysin samaa mieltä Nataashan kanssa. Ja todella alhaista ruveta ruinaamaan exää takaisin seksin takia. Itselleni on näin käynyt kerran. Ensin mies jätti, ja sitte sp. viikon päästä lähetteli viestiä että ''kyllä sä vielä voit seksiä tulla harrastamaan''. O.o Ja vieläkin tekstailisi jos en olisi vaihtanut numeroa!!! Vielä alhaisempaa on antaa exän olettaa, että haluat hänet takaisin muutenkin kuin vain seksin takia... ja sitte jätät kun olet saanut taas haluamasi. Jokatapauksessa: oma oli mokasi, koita elää sen kanssa! Varsinainen sika ja idiootti jos et kortsua edes tajua käyttää!!!!

• Kiteytys:

Jos satunnaispano antaa ilman kortsua: on 99% lortto jolla sikana tauteja (tehnyt sitä ennenkin). Jos se vaatii kortsun: myös huono juttu, ei paneminen tunnu panemiselta muovipussi päällä vaikka naisellehan se on tietty ihan sama. Eli kannattaa lataa vakiopanoa joka syö e-pillereitä.myös pitää ottaa kunnolla suihin naisen.

• panomiesöllö

vähän pyöreempi yh- jolla vapaa viikonloppu niin kylläpäs voit jäädä koukkuu kunnon panoon,,,,,

• Minä mies 28vee

Olipa tekstiä. Minä poika se makaan paratiisissa ja nainen lutkuttaa kulliani joka ilta ja minä poika se vain nautin. Niin. Oliko ex:lläsi jäänyt tutista vierotus, kun tarvitsi imulelunsa joka ilta? Vai oliko alistettu ihminen? Ei kuule, seksi toimi noin. Antoi peppua jne. Eikö hänellä tosiaankaan ollut omaa tahtoa lainkaan? Kyllä tyydyttävä seksi lähtee tasa-arvoiselta pohjalta jossa MOLEMMILLA on halu miellyttää rakastaan. Kasva vielä ja älä edes haaveile exääsi takaisin. Et ole häntä ansainnut.

• ei toimi ei

Ilmeisesti neito ei sitten kuitenkaan tykännyt ihan yhtä paljon (=saanut vastavuoroisesti jumalattoman hyvää seksiä, vaikka sitä itse tuotti miehelle) kun AP kerta on ex......

• vaki on best

Naisena olen täysin samaa mieltä alkup.kirjoittajan kanssa. Pitkään yhdessä olleet osaavat huomioida toisiaan ja tietävät toista tyydyttävät jutut. Voidaan joskus vaikka vuorotella halujen ja tarpeiden osalta puolin ja toisin, ei joka kerta tarvitse mennä yhteisten halujen mukaan. Kuka yhden yön "nautiskelija" ottaa huomioon toisenkin? Kyllä silloin on tarkoituksena aikaan saada oma tyydytys, toisesta viis.

• aivan samaa mieltä

Kyllä vakituisessa suhteessa nauttii seksistä paljon enemmän, kun tuntee toisen, mistä tykkää ja mistä ei. Parhaimmillaan seksi on taivaallista, huonoimmillaankin helkutin hyvää ;)

• 50 vuotias mies

Eihän toi ole mitään seksiä, mitä kuvailit tehneesi exäsi kanssa, nainen auttoi sua runkkaamaan. Hitto miten voi kuvitella että seksiä on se kun toinen haluaa miellyttää. BTW miellyttäminen loppuu suhteessa kuin suhteessa ennemmin tai myöhemmin jos seksiin ei osaa heittäytyä oikeella asenteella.

• Viinanen

Osta rakkautta, olet mies tai nainen.
        Ser ei ole pettämistä, et jää kiinni, ei tule tauteja, ammattilaiset vaativat kumin.

• Radio Novassa tuli tänään mainio idea....Tutkimus osoittanut että sinkkuna elävät kokevat joskus kovaa läheisyyden ja toisen ihmisen kaipuuta....Heitänkin ilmaan idean jossa perheellinen nainen saisi vapaan viikonlopun ja sinkku nainen voisi kokea millaista on lapsiperheen arki....kuuluisiko siihen seksiä....varmasti riippuu kuinka kemiat toimivat ja millainen on perheellisten suhde....Mielipiteitä.....Olisiko halukkaita kokeiluun????

• huomioida

...lainkaa 4 vuoden aikana, mitä naisystäväsi halusi, koska puhut vai omista tarpeistasi ja toiveistasi, ei ihme että nainen kyllästyi lutkuttamaan sinun...

• miettimisen aihetta

Joopa joo. Olen nainen ja harrastanut jonkun verran yhden yön juttuja, hoitoja ja seurustelua. Yhden yön seksi voi olla ihan hyvääkin, mutta yksi asia on varma: en koskaan ota mieheltä kunnolla suihin ensimmäisenä yönä. Jos juttu jatkuu tavalla tai toisella, pyrin yllättämään miehen uusilla taidoilla ja tempuilla joista hän ei ollut osannut uneksiakaan. Hölmöhän olisin jos pistäisin kaiken peliin heti ensimmäisenä yönä.
      By the way: paljonkos sinä pistit peliin ekana yönä niiden harakoittesi kanssa?
      Jos et sinäkään ollut kummoinen, eihän sellaiseen kukaan tuhlaa parastaan.

• AP ei oikein daijaa

Olet hieman skitso:
      "Vaativat kortsua (tuntuu 10 x paremmalta ilman), jos eivät vaadi niin voit olla varma että saat tauteja"
      eli nainen ei voi tehdä tuossa asiassa mitenkään päin oikein?
      5 yhden yön juttua ei ole kovin iso otos, joten en vielä yleistäisi tuolta pohjalta yhtään mitään.
      Kuka itseään kunnioittava nainen antaisi yhden yön jutun antaa laueta kasvoille??
      Kyllä pitää olla jo aika tuttu että tuon minä antaisin tapahtua - ja minun pitää olla myös saanut paljon hyvää sen eteen...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe