Maailmantähti Anna

lolledbitch

Tunnen suurta häpeää Annan puolesta, kun tyttö leikkii maailmantähteä. Ihan on tytöllä oma stailaaja ja kaikkea! :D Säälittävää sinänsä, kun minä en ainakaan tiedä ketään muuta suomalaista artistia, jolla olisi oma stailaaja nimeltään Carla Ahonius.. Anna taitaa todellakin sitten olla niin hukassa, että ei uskalla käyttää sellaisia vaatteita, kuin itse haluaa jos pitää ihan stailaaja olla, joka puki Annan suosikkilehteen Nahkahousuihin ja korsettiin kissankorviin. Ja sitten yhdessä Carla ja Anna vielä kopioivat Annalle niin ihanan kusenvärisen linnanjuhla puvun Voi Anna olet idolsista pinnalle tullut pikku pissis ja sellaisena tulet aina pysymäänkin. Idols leimasta et tule ikinä pääsemään eroon, pysyt Idols-Annana.

36

5864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin lujille,

      kun Anna on ollut pari vuotta Suomen myydyin artisti? Hyi sinä!

      • lujille kuulla

        mielipide pikkuhamsterista?


    • tyttö.

      ja haukkui trolliksi ja nyt sitte palstalle tuli tämmönen Anna fani joka sanoo "ottaako koville" mielenkiintoista... :D

      • upea Anna!

        Tuntuuko se niin pahalta,
        kun Anna on niin hyvä?


      • taivahantosi
        upea Anna! kirjoitti:

        Tuntuuko se niin pahalta,
        kun Anna on niin hyvä?

        kyllä se joitakin kivistää ja kovasti mutta ei haittaa elämä jatkuu ja anna viihdyttää meitä kuulioita


    • Anna-armeija

      "Tunnen suurta häpeää Annan puolesta, kun tyttö leikkii maailmantähteä." -Anna on omana itsenään siellä missä on ja sinä et kehtaa edes olla omana itsenäsi täällä "Ihan on tytöllä oma stailaaja ja kaikkea! :D" -jes, niin on! Eikö ookin kiva juttu! "Säälittävää sinänsä, kun minä en ainakaan tiedä ketään muuta suomalaista artistia, jolla olisi oma stailaaja nimeltään Carla Ahonius.." -nyt kun nimiin päästiin käsiksi niin kukas sinä oikein olet kun tunnut kaikki niin hyvin tuntevan ja pitää ihan nimitellä? Yritätkö vakuuttaa että tunnet kaikki ja olisit siksi jotenkin uskottavampi? "Anna taitaa todellakin sitten olla niin hukassa, että ei uskalla käyttää sellaisia vaatteita, kuin itse haluaa jos pitää ihan stailaaja olla, joka puki Annan suosikkilehteen Nahkahousuihin ja korsettiin kissankorviin. Ja sitten yhdessä Carla ja Anna vielä kopioivat Annalle niin ihanan kusenvärisen linnanjuhla puvun" -no sinäpäs nyt olet kiinnostunut siitä mitä Anna pukee ylleen ja käyttääkö stailaajaa. Tarkkaavaisuutesi viestii pakonomaisesta idolin seuraamisesta, hae apua! "Voi Anna olet idolsista pinnalle tullut pikku pissis ja sellaisena tulet aina pysymäänkin." -nyt kun päästiin tuosta stailauksesta eroon niin ei tainnut olla paljon muuta asiaa kun heti piti lyödä ns. vyön alle. Loppuiko tyylitaju, tarvitsisitko stailaajaa? "Idols leimasta et tule ikinä pääsemään eroon, pysyt Idols-Annana." - niin, ja sinä pysyt aina suoli24-palstalla haukkumassa Annaa tai muita. Haukut aikasi ja menet koppiin lepäämään. Et haluaisikaan vastauksia koska monologisi kertoo kykenemättömyydestä asialliseen keskusteluun. Happy?

      • Jenni -89

        Oliko tuon tarkoitus olla kovinkin nokkela tekstinpätkä? Jos oli, niin epäonnistuit.


      • huomioinut

        Pakonomaista julkkiksen seuraamista, haukkumista ja säälittävää mustamaalausta ja saavutusten väheksyntää. Jos lehdissä ei ole vähään aikaan mitään Annasta niin sitten keksitään tarinoita keikoilla käymisistä tai jotain muuta yhtä naurettavaa ja epäuskottavaa. Sen jälkeen onkin vuorossa youtubet,fanit ja heidän päiväkirjansa ym. joista oman elämänsä surkimukset voivat ammentaa lisää tämän kaltaisia aloituksia. Eivätkä tuollaiset edes kyseenalaista mitenkään toimintaansa, puolustavat vain että heillä on oikeus mielipiteisiinsä ts.katkeruutensa ja kateutensa purkamiseen tällä palstalla.


      • Dr. Phyllis
        huomioinut kirjoitti:

        Pakonomaista julkkiksen seuraamista, haukkumista ja säälittävää mustamaalausta ja saavutusten väheksyntää. Jos lehdissä ei ole vähään aikaan mitään Annasta niin sitten keksitään tarinoita keikoilla käymisistä tai jotain muuta yhtä naurettavaa ja epäuskottavaa. Sen jälkeen onkin vuorossa youtubet,fanit ja heidän päiväkirjansa ym. joista oman elämänsä surkimukset voivat ammentaa lisää tämän kaltaisia aloituksia. Eivätkä tuollaiset edes kyseenalaista mitenkään toimintaansa, puolustavat vain että heillä on oikeus mielipiteisiinsä ts.katkeruutensa ja kateutensa purkamiseen tällä palstalla.

        "Pakonomaista julkkiksen seuraamista, haukkumista ja säälittävää mustamaalausta ja saavutusten väheksyntää." Siis minkä ihmeen saavutusten? Idolsin toinen sija ja pikkutyttöjen idoli. Kovat saavutukset on juu. Ei sillä ettäkö minulla jotain saavutuksia olisi, mutta kun maailmassa on paljon sellaisia muusikkoja jotka ovat ihan oikeastikin lahjakkaita ja ihan oikeasti ovat saavuttaneetkin jotain. Toisin kuin Idols-tuotteet...


      • Asmins
        Jenni -89 kirjoitti:

        Oliko tuon tarkoitus olla kovinkin nokkela tekstinpätkä? Jos oli, niin epäonnistuit.

        Ei varmaan kiinnosta mitä mieltä Jenni-89 on jos on noin vähän sanottavaa :)


      • Olen rakastunut
        Asmins kirjoitti:

        Ei varmaan kiinnosta mitä mieltä Jenni-89 on jos on noin vähän sanottavaa :)

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Olisiko mahdollista, että alkaisimme seurustelemaan? Koska ajatuksemme menevät noin hyvin yksiin, uskon, että sängyssäkin toimisi hyvin, rakas! Odotan vastausta


      • Jenni -89
        Asmins kirjoitti:

        Ei varmaan kiinnosta mitä mieltä Jenni-89 on jos on noin vähän sanottavaa :)

        Sanot sinä, joka onnistuit vastaamaan YHDELLÄ lauseella... ;) Ja sinulle, joka ehdotti seurustelua, toki toki, muru. Rakastan sua. Oot vaan liian nuori, kasvata sitä kaluasi niin katotaan sitten.


      • Violencea
        Dr. Phyllis kirjoitti:

        "Pakonomaista julkkiksen seuraamista, haukkumista ja säälittävää mustamaalausta ja saavutusten väheksyntää." Siis minkä ihmeen saavutusten? Idolsin toinen sija ja pikkutyttöjen idoli. Kovat saavutukset on juu. Ei sillä ettäkö minulla jotain saavutuksia olisi, mutta kun maailmassa on paljon sellaisia muusikkoja jotka ovat ihan oikeastikin lahjakkaita ja ihan oikeasti ovat saavuttaneetkin jotain. Toisin kuin Idols-tuotteet...

        Dr Phyllis on kirjoittanut näin näemmä keväällä 2009:

        " Siis minkä ihmeen saavutusten? Idolsin toinen sija ja pikkutyttöjen idoli. Kovat saavutukset on juu. Ei sillä ettäkö minulla jotain saavutuksia olisi, mutta kun maailmassa on paljon sellaisia muusikkoja jotka ovat ihan oikeastikin lahjakkaita ja ihan oikeasti ovat saavuttaneetkin jotain. Toisin kuin Idols-tuotteet... "

        Anna tuli toiseksi vuoden 2007 Idolsista ja eka levy tuli elokuussa 2007.
        Huonollakin laskutaidolla Anna on ollut keväällä 2009 pinnalla pari vuotta ja seuraavat saavutukset jo olleet silloin:

        En tiedä mikä sinusta on kohtuullista, mutta minusta on hieno saavutus saada levytyssopimus 17-vuotiaana ja saada levyllä tuplaplatinaa. Seuraava levy vuonna 2008 sai sekin platinaa, mikä on todella hyvin " Idols - tuotteelta ".

        Anna on palkittu vuoden naissolistin Emmalla vuosina 2007 ja 2008, alle parikymppisenä ja on ensimmäinen Idolsista pinnalle tullut joka on koskaan Emman voittanut.

        Tuossa minusta ihan hyvin saavutuksia nuorelle ihmiselle parille ekalle vuodelle minkä on julkista uraa tehnyt. Katellaan sitten 5-10-vuoden päästä uudestaan.

        Tähdenlento on sellainen, joka tekee yhden hitin ja unohtuu sitten.

        Ja mitä tulee sun määritelmään " lahjakas muusikko " niin eikö ihminen silloin ole lahjakas muusikko kun osaa käyttää noin hienosti instrumenttiaan kuin Anna?

        Muusikko on eri asia kuin säveltäjä. " Laulu " on instrumentti, ja lisäksi Anna on soittanut viulua nelivuotiaasta ja kävi Sibelius-lukiota... Sinnekään ei ihan tuosta noin mennä.
        Ihmisillä on musiikillista elämää ennen Idolsiakin, eikä tv-ohjelmaan/kilpailuun osallistuminen lisää tai vähennä kenenkään lahjakkuutta. Moni joka sieltä on tullut pinnalle, eivät ole pinnalla pysyneet sillä sen ohjelman noste kestää vain hetken.

        Tee jotakin tuolle katkeruudellesi ja kateudellesi ennen kuin se syö sinut elävältä.

        Tässä pari hyvää esimerkkiä Annan kiistattomasta lahjakkuudesta esiintyjänä ja muusikkona ( hyvä äänen - ja kuvanlaatu )

        Anna Abreu: Slam live On The Rocksissa feat. Tommy Lindgren Don Johnson Big Bandistä
        ( sisältää Annan viulunsoittoa ): http://www.youtube.com/watch?v=oLLHRSZznyE

        Hienosti livenä laulettu Impatient samalta keikalta: http://www.youtube.com/watch?v=DoYpDgboGT4

        Olen itse kuvannut nuo videot enkä oo edes pikkutyttö enää. Sitäpaitsi pikkutytöt ymmärtää aika paljonkin musiikista. Ei pidä väheksyä.


    • oohhoh!

      En ois uskonut että tälläsiä lapsellisuksia joku kehtaa ees nimettömänä ilmoille päästää. Toisaalta ymmärrän että todella upean eksoottisen näköinen ja harvinaisen lahjakkaan laulajan kintereillä aina roikkuu heikoilla itsetunnoilla varustettuaja pissisluusereita.

    • mutta onhan

      noilla muillakin idoleilla omat stailistit, kuten Ari Koivusella, ja vieläpä oikein saman katon alla!!

    • Tyylilyyli111

      Eiköhän jokaisella levy-yhtiön leivissä olevalla ole stylisti käytössään. Anna pitää vain yhtä ja samaa, ja antaa hänellekin kunniaa ja on kiitollinen.
      Lisäksi lehdillä ja tv-tuotannoilla on stylistit. Esim. kun lehtijuttu tehdään jostakin artistista, stylisti, art director ja valokuvaaja yleensä yhdessä artistin kanssa luovat lookin/teeman kuviin.

      Tässä juttu Jenni Vartiaisen tyylistä ja sen kehityksestä: http://www.iltalehti.fi/muoti/2010111512597205_st.shtml

      Tässä juttu trendikkäistä otsatukista eri julkkiksilla: http://www.iltalehti.fi/muoti/201005030132540_mu.shtml
      ( Myös Annalla on tuommoinen vaikka ei oo jutussa )

      Mitä vikaa on siinä, että käytetään ammattilaisia? Stylistejä, meikkaajia, kampaajia?
      Haluatko heidät työttömiksi vai mikä sulla on?

      Hienoa että Anna mainitsee Carla Ahoniuksen nimeltä: Hän saa varmasti sen vuoksi työtarjouksia.

      Siinä, että delegoi hommia muillekin, ei ole mitään häpeämistä. Joillakin on enemmän silmää ja kiinnostusta mitä tulee muotiin. Artisteilla saattaa olla sitä paitsi aikamoinen keikkatahti, ja varmasti väsyttää koko ajan miettiä mitä laittais päälle ja etsiä vaatteita. Mieti ite jos sun pitäis olla jossain esillä monta kuukautta joka päivä ja tien päällä keikkabussissa. Veikkaan että delegoisit itsekin aika äkkiä hommia muillekin.

    • Googlettaja

      Hei lolledbitch, osaatko googlettaa?:

      " Säälittävää sinänsä, kun minä en ainakaan tiedä ketään muuta suomalaista artistia, jolla olisi oma stailaaja nimeltään Carla Ahonius.. "

      Googletin " Carla Ahonius " ja seuraava linkki kertoo:
      http://www.kimallus.fi/kysy-asiantuntijalta/asiantuntija/7710587

      " ...Tämän jälkeen perustin oman yrityksen (Colourful Entertainment) ja nyt sitä hommaa on tullut tehtyä pari vuotta. Työskentelen artistien kanssa hoitaen stailauksia (mm. Anna Abreu, Jenni Vartiainen, Antti Tuisku) ja promootioita. " - Carla Ahonius

      Se että sinä et tiedä jotain, ei tee asioista epätosia.
      Se tekee vain sinusta tietämättömän.

    • hohihoo

      En mä vaan oo kuulu ennää puhuttavan Idols-Annasta vaan Anna Abreusta

    • ANNA ABREUN 1 FANI

      mä oon annan fani ja musta se on nätti ja sä oot varmaan vaan kateellinen sille. ja mitä se sulle kuuluu et miten se pukeutuu. ja anna EI oo mun mielestä mikään pissis. hei HALOO JOS ET OO ANNAN FANI NII EI SUN TARVIS HAUKKUU SITÄ SÄ OOT ITE JOKU PISSIS PISTE. MÄ OON ANNAN AITO YKKÖS FANI JA EI TUNNU KIVALTA. PITÄISIT NÄÄ JUTUT OMANA TIETONA.

    • kovast kaivannut

      koskas se anna lähtee sinne keikoille vai uutta matskuuko tulee ekas vai kui ?

    • miksi annasta ei tul

      unohtakaa pikkuanna,Diandrasta tulee maailmantähti!

      • mahtavaa kerrassaan

        olen ilonen myös siitä uutisesta , hän oli kaikkien aikojen paras idoli !


    • Musiikki tärkeämpää

      Musiikki on tärkeämpää kuin ulkonäkö.Ei ole hyvä juttu olla liian pinnallinen.
      Minä ainakin arvostan sitä,että artisti tekee hyvää musiikkia ja pääsee keikoillekin
      silloin tällöin kuuntelemaan.Mielestäni Annassa ei ole mitään vikaa,mutta teissä
      muissa taitaa olla paljonkin korjattavaa ja parantamisen varaa.

    • Annan puolesta;)

      Ihmiset, ootte noloja! En usko, että olette itse yhtään parempia itsenne stailaajia, taikka sitten laulajia! No, jos kerta teidän mielestänne tuottaa valtavasti iloa, haukkua muita täällä Suomi kaksnelosessa, niin mikäs siinä! Omapa on elämänne! Voin silti kertoa, että Anna on kehittynyt valtavasti Idolssista! Paitsi, että hänestä on tullut monin kerroin parempi laulaja, hän on myös kasvanut ihmisenä. Anna on todella hyväsydäminen ja rakastaa fanejaan ja duuniaan yli kaiken. Oppisitte varmasti arvostamaan Annaa, jos tietäisitte, kuinka paljon hän on duunia tehny näiden viiden vuoden aikana:) Mistä vetoa, ettette ole ikinä kuulleet Annaa livenä, tai edes yhtäkään Rush-levyn kappaleista. Anna on nimittäin aivan mahtava live-esiintyjä ja vetää biisinsä aina tunteella:').Ymmärrän kyllä, että kaikilla on omat mielipiteensä, mutta toisten haukkuminen on silti aina yhtä raukkamaista!

      • raskasta raskasta

        se kateus se kateus !!


    • voi ressut

      miten livekeikoilla voi vetää biisit tunteella jos ne tulee taustanauhalta! huhuh!

    • Annan puolesta;)

      Hei kuules, Anna ei oo vetäny yhtään keikkaa playbackinä!!! Niinkun Anna itekki on sanonut, niin muutama keikka on ollu poikkeuksellinen, ku on nauhotettu telkkariin, mutta niissäkin Anna olisi kyllä laulanut ihan itse, jos hän olisi saanut päättää!

      • Anna pysy tauolla

        VOi kun teitä pikkulapsia on helppo kusettaa...Anna "missä vitussa teidän kädet on" Abreu on Suomen musamaailman suurin feikkituote. Laulaa playbackina aina kun mahdollista ja jos yrittää livenä vinkua menee ihme karjahteluksi. Tanssitaitoa ei ole pätkääkään vaan tuottaa suunnatonta myötähäpeää jos yrittää notkua lavalla. Ja antaa ymmärtää että osallistuu biisien tekoon - paskanmarjat, pelkkää kusetusta. Ulkonäköä en halua arvostella koska sille ei ihminen mitään voi.


    • Annan puolesta;)

      Hei kuules, sinä:
      Munkin mielestä toi Annan KERRAN YHDELLÄ keikalla sanoma: Missä vitussa ne kädet on, oli tyhmästi sanottu, mutta niinkuin jo sanoin, Anna on kasvanut valtavasti noista vuosista ja uskon, että jos hänet nyt laitettaisiin tuo videonpätkä katsomaan, hän myöntäisi itsekkin olleensa todella tyhmä tuossa tilanteessa. Ja kuules, Anna on ihan maailmanluokan laulaja, eikä ole koskaan laulanut playbackinä, ellei televisoituja esityksiä lasketa! Tässä teille esimerkki video siitä, että Anna kyllä osaa laulaa:

      http://www.youtube.com/watch?v=BMjyvkQVX_M

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe