Valokuvaamisesta ?

Uusi fani

Jotkut artistit eivät tykkää kun heistä otetaan valokuvia keikalla. Onko joku teistä ottanut Tapsasta kuvia keikoilla tai nähnyt jonkun ottavan. Miten Tapsa on suhtautunut kuvien räpsimiseen ?

12

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on lääkitys

kohdallaan, niin ei kai mitenkään erikoisesti. Harva artisti kieltää kuvaamisen, konserttisalit eri asia, esim. Sibeliustalo Lahdessa kieltää kuvaamisen.

• muuten

mitä lääkitystä suosittelet minulle koska Tapanin valovoimaisissa ja hienoissa konserteissa joskus ihan tärisen eikä kuvat siten oikein aina onnistu??

• ihan sivullisena
        muuten kirjoitti:

mitä lääkitystä suosittelet minulle koska Tapanin valovoimaisissa ja hienoissa konserteissa joskus ihan tärisen eikä kuvat siten oikein aina onnistu??

sanoisin, että jos sellaisesta syystä täriset, niin ehkä on tosiaan syytä ottaa yhteyttä lääkäriin.

• Pilluriina
        muuten kirjoitti:

Tuhti annos arseniikkia. Et taatusti tärise tai värise sen jälkeen.

• Kummallista kun aina täytyy jonkun tommosella ilkeilevällä sävyllä vastata ihan asiallisiinkin kysymyksiin.

• ja muuten...
        Justiinax kirjoitti:

Kummallista kun aina täytyy jonkun tommosella ilkeilevällä sävyllä vastata ihan asiallisiinkin kysymyksiin.

Kummallista kun joku täällä jatkuvasti poistelee viestejä vaikka on niin monasti luvannut että ei enää poista!!!

• ja muuten... kirjoitti:

Kummallista kun joku täällä jatkuvasti poistelee viestejä vaikka on niin monasti luvannut että ei enää poista!!!

Voi voi sentään, kun yhdestä poistetusta viestistä tollanen poru. Yritäs nyt ryhdistäytyä ja lopettaa tollanen turhanpäivänen kitinä.

• Xtream

olen keikoilla ollut, mutta yksi jäi Lapissa pahasti mieleeni, kun Tapani melkein rikkoi kuvaajan - fanin - kameran. Syytä en ymmärtänyt, mutta kuvat ei olisi saanut. Missään sitä ei ennakkoon kielletty ja muuten keikka oli hyvä. Konserteissa olen ollut enemmän ja siellä tosiaan osa konserttisaleista kieltää kuvaamisen. Silti salamat ovat välähdelleet eikä tunnelma tai solisti ole siitä kärsineet.

• Safira~

Joskus jos Tapsa on vähän huonolla tuulella, niin hän voi kieltää kuvaamasta, mutta harvemmin sellaista on tapahtunut. Monasti Tapsa on innostunut oikein poseraamaan kun on nähnyt, että joku hänestä on kuvaa ottamassa. Jos otan kuvia keikalta tai konsertista, niin en yleensä käytä salamaa lainkaan, ettei se salamavalon välkähdys häiritsisi esiintyjiä tai/ja muuta yleisöä.

• grets

se tupsu säikähti sitä että ne näyttävät kuvia lapsilleen ja hänelle tulee siitä seurauksia?

• Tuula**

Olen ottanut monta kertaa, tosin kysynyt aina luvan vain näyttämällä kameraa kysyvästi ja odottanut kun Tapsa näkee ja nyökkää että OK. Minusta on aina kohteliasta kysyä lupa.

• Joo, luvan kysyminen on kyllä ihan kohteliasta ja tuolla sun mainitsemalla tavalla se sujuu just kätevästi. Viime kesänä muuten yhdellä keikalla oli mies tyttärensä kanssa ja se mies kuvasi Tapsaa videokameralla siinä lavan edessä , eikä Tapsa siitä mitään sanonut. Voi olla, että he olivat kans kysyneet Tapsalta luvan siihen kuvaamiseen etukäteen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2347
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      91
      1478
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1238
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1120
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      939
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      842
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      841
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      830
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      821
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      785
    Aihe