Mikä on -99 1.8L skoda octavian 20V normaali kulutus? onko kokemuksia? ja mitä teillä kierrosmittari yleensä näyttää kun ajaa 100km/h.. mun autossa kierrokset näyttää jotain yli 3000 kun ajaa 100km/h.. mun iskän autossa taas jotain melkein 2000.. myös testasin autoni bensan kulutuksen, laitoin 12L bensaa heti kun syttyi bensavalo eli ku se syttyy nii on jotain 7L tankissa.. no kuiteski täytin 12L bensaa.. ajoin n.80km niin valo syttyi. Ajan taloudellisesti. töihin ajan 80km/h jatkuvasti ei melkein yhtään valoja. onko mun autossani bensansyöttövika? vai moottorivika? sillä eihän mikää 1.8L auto kuluta 12Lbensaa 80 kilometrillä!?!? ainoastaan joku V8 voi kuluttaa. ( ei ole vika moottorin lämmittimessä. auton lämmitys on päällä jotain 2min ja kierrokset on sen ajan n. 1100) sillä autoni pitää voimakasta moottorin ääntä.. mitä se voisi tarkoittaa? tarkoitan ku painan kaasua niin se kuuluu aivan selvästi. kavereiden autot eivät pidä melkein mitään ääntä. kysyin eilenki ku pysähdyttiin valoihin että sammuiko auto? ei sammunu mutta kun ei kuulu mitään meteliä ja se auto on ford mondeo -97 vuoden auto. MITÄ HELVETTIÄ? mun auto on -99 ja huutaa kuin sekopää!. katsastuksessa ei havaittu mitään ja öljyt on juuri vaihdettu mutta katsastuksesta on nyt melki puol vuotta.. KERTOKAA IHMEESSÄ OMAN AUTONNE KULUTUKSET. SIIS EI TARTTE OLLA SKODA OCTAVIA. IHAN MIKÄ VAA :)
Bensan kulutus? Omistan skoda octavia 1.8L 20V 145hp slx
7
2649
Vastaukset
- saa oikeaa kulutusta
millään tietoon.Tankki piripintaan täyteen kilometrit muistiin ja ajat vaikka 250km, uudelleen tankille ja täyteen silloin saat aikalähellä olevan noin arvon kulutukselle.
- tai yksilö!
En ole kuullutkaan tuollaisesta 145hp slx Octaviasta! Ettei vaan sulla olis jokin muu kärry? Oliskohan paras tarkistaa tuo ensin. Jos todella on Octavia, niin etkö käytä ajossa koskaan kolmosta suurempaa vaihdetta. Se vois selittää jotain... Mulla on Mazda 626 Sedan 2.0 GLX autom. Kuluttaa 6-14 litraa sadalla. Suurin kulutus kun ajaa sellaista muutaman kilsan pätkäajoa talvisessa kaupungissa. Mittarisatasessa yleensä noin 2400 kiekkaa minsassa.
- Paatunut dieselmies
Sen tiedän jo vanhastaan, että virke aloitetaan isolla alkukirjaimella ajaapa Skodalla tai ei.
- ocu2 ja 1,6FSI
tyhjäkäynniillä monesti luullut että kone sammunut, on se vaan niin hiljanen kone. kulutus 5,5L matka ja city/matka 7L.
- autosta..
just samoja kokemuksia! Talvella maantiellä n.6.2 litraa/100km. Huoleton ja varma peli.
- Anonyymi
Sä tarttet järkevämmän miehen. Vink vink
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991