sähköseksiä

ootteko kokeillu

Ois kiva kuulla kokemuksia electro-sexistä. Olen nähnyt jotain videopätkiä, joissa on työnnetty toinen elektrodi perseeseen ja toinen kullin ympärille. Sitten annetaan virtaa ja sperma alkaa virrata. Laitteet on kai aika kalliita. Saako niitä suonesta? Toimiiko ne kaikilla käyttäjillä, ettei tule turhaan hankittua? Millainen laite kannattaa aloittelijan hankkia?

41

14064

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noista...

      videosaiteista. Eikä hakusanankaan keksiminen tuota vaikeuksia.

    • on kokeusta

      Niitä saa anti shopista ainakin. Mut kärsivällisyyttä tarvii niiden käytön opetteluun ( haluttujen reaktioiden saamiseen ) tai sitten korkean kipukynnyksen. Niitä Sähköelektrodilapuilla ei kylläkään oo kauheen hyvät udelleen käyttö ominaisuudet ainakaan laitteen mukana tulavilla. Ittellä on Electro Sex Power Box Sähköimpulssisäädin R880, jonka oon todennu aika hyväks tominnoiltaan ja kun siihen saa laitettuu lähes kaikki lisä laitteet kiinni. Kalliitahan noi aina on et ei varmaan paljon alle 100:lla eurolla saa ainakaan kunnollistta.

      • SM-man

        "Ittellä on Electro Sex Power Box Sähköimpulssisäädin R880, jonka oon todennu aika hyväks tominnoiltaan ja kun siihen saa laitettuu lähes kaikki lisä laitteet kiinni. Kalliitahan noi aina on et ei varmaan paljon alle 100:lla eurolla saa ainakaan kunnollistta."

        Riittääkö tuossa mallissa teho sm-leikkeihin, eli saako aikaan myös kipua sopivassa määrin? Sopiva kipu on hyvin kiihoittavaa ja orgasmi tuntuu sen jälkeen nautinnollisempi.


    • Tällaisia

      Oman kokemuksen perusteella en minä ainakaan saanut orgasmia aikaiseksi. Voipi olla etten tiennyt mitä pitää tehdä tai sitten mulla oli väärä laite.
      Ostin sellaisen 4 kanavaisen Tens laitteen jolla on tarkoitus antaa lihaksille kyytiä jos ne ovat kipeät.
      Kiinnitin toisen elektrodin kalun päähän ja toisen pakaraan. Kyllähän siitä tuntemuksia tuli mutta ei sellaisia jolla oisi saanut orgasmia.

    • Mr Electro

      http://www.xhamster.com/movies/100671/electro_forced_orgasms.html

      Tossa on hyvä sähköshokkivideo, ja kyllä toimii naisillekkin. Itselläni toimii myös hyvin, kyllä kalu on pystyssä ja sperma lentää. Siihen vielä sopivat fantasiat mukaan, niin mikäs sen parempaa. Olen käynyt aivan kipukynnykseni rajalla, nautinnon ja sietämättömän kivun ero on hiuksen hieno.
      Siinä saa samalla jonkinlaisen käsityksen siitä, mitä sähkökidutus voikaan olla oikeasti, se on mitä hirvittävin kidutuskeino kun laitetta säätääkin sadistiset kiduttajat.

      • slim-gymman

        lihasten kehittämiseen tarkoitettu slim-gym pro-12/ohjelmainen laite ja siitä kehitin peniksen paksuntamiseen ja pidentämiseen soveltuvan virityksen. Penis venytetään ensin vetolaitteella aivan ääri pituuteen ja toinen johdon antureista laitetaan terskan juureen etupuolelle ja toinen peniksen juureen, laitteen 12 eri ohjelmasta voi sitten valita mieleisen ohjelman millä tavalla sähkövirta kulkee peniksen jänteen läpi terskaan ja sieltä paisuvaisia pitkin takaisin, eri ohjelman antavat erilaisia sykkeitä tai tasaisia "virtauksia" penikseen, jo muutamien kertojen jälkeen laitetta voi käyttä useita tunteja ja voimakkuuttahan voi säädellä sen mukaan mitä kipukynnys kulloinkin kestää, sekin vaihtelee ajottain. En oikein suosittelisi anturin käyttöä suoraan suoleen ja eturauhaseen, koska sieltä virta kulkee myös kivesten läpi ja se voi olla terveydelle vaarallista, omalla laitteellani virta kulkee ainoastaan peniksen juuresta terskan tasolle jänteessä ja paisuvaisissa, mitään jälkivaikutuksia ei ole esiintynyt ja olen kumminkin käyttänyt laitettani jo kolme vuotta, lisäsenttejä on tullut neljä lisää ja paksuuteen puolitoista


      • pöllämystynyt
        slim-gymman kirjoitti:

        lihasten kehittämiseen tarkoitettu slim-gym pro-12/ohjelmainen laite ja siitä kehitin peniksen paksuntamiseen ja pidentämiseen soveltuvan virityksen. Penis venytetään ensin vetolaitteella aivan ääri pituuteen ja toinen johdon antureista laitetaan terskan juureen etupuolelle ja toinen peniksen juureen, laitteen 12 eri ohjelmasta voi sitten valita mieleisen ohjelman millä tavalla sähkövirta kulkee peniksen jänteen läpi terskaan ja sieltä paisuvaisia pitkin takaisin, eri ohjelman antavat erilaisia sykkeitä tai tasaisia "virtauksia" penikseen, jo muutamien kertojen jälkeen laitetta voi käyttä useita tunteja ja voimakkuuttahan voi säädellä sen mukaan mitä kipukynnys kulloinkin kestää, sekin vaihtelee ajottain. En oikein suosittelisi anturin käyttöä suoraan suoleen ja eturauhaseen, koska sieltä virta kulkee myös kivesten läpi ja se voi olla terveydelle vaarallista, omalla laitteellani virta kulkee ainoastaan peniksen juuresta terskan tasolle jänteessä ja paisuvaisissa, mitään jälkivaikutuksia ei ole esiintynyt ja olen kumminkin käyttänyt laitettani jo kolme vuotta, lisäsenttejä on tullut neljä lisää ja paksuuteen puolitoista

        Vai että sun nappulastas löytyy jänne? Kannattas värkki testamentata lääketieteelliseen museoon!


      • en usko
        slim-gymman kirjoitti:

        lihasten kehittämiseen tarkoitettu slim-gym pro-12/ohjelmainen laite ja siitä kehitin peniksen paksuntamiseen ja pidentämiseen soveltuvan virityksen. Penis venytetään ensin vetolaitteella aivan ääri pituuteen ja toinen johdon antureista laitetaan terskan juureen etupuolelle ja toinen peniksen juureen, laitteen 12 eri ohjelmasta voi sitten valita mieleisen ohjelman millä tavalla sähkövirta kulkee peniksen jänteen läpi terskaan ja sieltä paisuvaisia pitkin takaisin, eri ohjelman antavat erilaisia sykkeitä tai tasaisia "virtauksia" penikseen, jo muutamien kertojen jälkeen laitetta voi käyttä useita tunteja ja voimakkuuttahan voi säädellä sen mukaan mitä kipukynnys kulloinkin kestää, sekin vaihtelee ajottain. En oikein suosittelisi anturin käyttöä suoraan suoleen ja eturauhaseen, koska sieltä virta kulkee myös kivesten läpi ja se voi olla terveydelle vaarallista, omalla laitteellani virta kulkee ainoastaan peniksen juuresta terskan tasolle jänteessä ja paisuvaisissa, mitään jälkivaikutuksia ei ole esiintynyt ja olen kumminkin käyttänyt laitettani jo kolme vuotta, lisäsenttejä on tullut neljä lisää ja paksuuteen puolitoista

        Sähkövirta kun vaikuttaa vain lihaksiin ja niitä peniksessä on hyvin vähän. Jos jotain pituuskasvua ja paksuuden lisäystä on, ne tulee jostain muusta syystä kuin sähkövirrasta.


      • harjaantunut

        Kuka kertoisi? Onko nautinto oikea vai johtuuko ihanan ja kiihottavan näköinen kiemurtelu vain kivusta. Vai kivusta ja nautinnosta? Saako nainen oikasti orgasmin? Itselläni hellepäivänä tätä katsellessani tuli erektio ja vastusteluista huolimatta laukesin housuun!


      • Pzzzzzttt

        Onko teistä kellään kokemusta Sexshopin myymästä laitteestta: V-1597 Nexus iSTIM Power Box?
        Saako sillä orgasmin aikaan?


      • klinikka
        Pzzzzzttt kirjoitti:

        Onko teistä kellään kokemusta Sexshopin myymästä laitteestta: V-1597 Nexus iSTIM Power Box?
        Saako sillä orgasmin aikaan?

        Tämä leidille terapiassa vosi kokeilla, onko enemmän tietoa miten nainen ja miten se voisi pelata naiselle.
        Mikä laite ? TNS, tai muu mikä hintaa mikä myy ?


      • pikavilkaisulla

        Ei mitään varsinaisesti elektrosexiin liittyvää noissa videoissa. Siinähän miestä lypsettiin vain niinkuin lehmää utareista.


      • Trrrrrrrrrrrrrr
        Pzzzzzttt kirjoitti:

        Onko teistä kellään kokemusta Sexshopin myymästä laitteestta: V-1597 Nexus iSTIM Power Box?
        Saako sillä orgasmin aikaan?

        terska on pitemmän käytön jälkeen kauan aika turta, ja tavallinen seksi ei tunnu juuri miltään. Sama pätee Ohlsonin tens-laitteeseen.


      • Kysnpä vaan
        Trrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        terska on pitemmän käytön jälkeen kauan aika turta, ja tavallinen seksi ei tunnu juuri miltään. Sama pätee Ohlsonin tens-laitteeseen.

        Onko sähköseksin harrastaminen vaarallista?
        Itselläni on sellainen lihasten rentouttamiseen tarkoitettu Tens laite.
        Otin alumiinifolioarkin kiinnitin siihen Tens laitteen liima elektrodin ja istuin foloin päälle (ilman housuja tietysti). Toisen liimaelektrodin kiinnitin terskan päähän. Sitten aloin katsomaan nettiseksiä ja samalla lisäsin virtaa. (virta asteikko on 0…50 ja konessa on eri ohjemia). Kokeilin erilaisilla ohjelmilla ja joillakin ohjelmilla pääsin pikkuhiljaa tehoa lisätessäni tuonne max 50 asti. Täytyy sanoa että välillä terskan päässä tuntui todella hyvältä. Minulla ei kuitenkaan seissyt enkä ollut lähelläkään laukeamista vaikka hyvältä tuntui. Katsoin X hamsterin filmejä ja nautin. Nautinto sessioni kesti noin 2-2,5 h ja täytyy sanoa että tällaisen käsittelyn jälkeen terskan pää oli aivan turta ja puuduksissa. Niinpä mieleeni heräsikin kysymys että voiko näin pitkä aikainen sähköllä käsittely (varsinkin usein toistettuna) ja puutuminen aiheuttaa jotain vaivaa. Esim että terska jää tunnottomaksi useammaksi päiväksi ja sen seurauksena normaali seksi ei enää tunnu miltään tai jotain muuta vaivaa? Pitääkö minun lopettaa edellä kuvattu nautiskelu? Ja mitä pitää tehdä että saisin ihanasta tunteesta irti vielä enemmän eli pääsisin orgasmiin asti.


      • shuttle02
        Pzzzzzttt kirjoitti:

        Onko teistä kellään kokemusta Sexshopin myymästä laitteestta: V-1597 Nexus iSTIM Power Box?
        Saako sillä orgasmin aikaan?

        Jep , laite on ja toimii ... tehot riittää ainakin mulle , muista en tiedä....


      • shuttle02
        klinikka kirjoitti:

        Tämä leidille terapiassa vosi kokeilla, onko enemmän tietoa miten nainen ja miten se voisi pelata naiselle.
        Mikä laite ? TNS, tai muu mikä hintaa mikä myy ?

        Tänne vaan kokeilemaan jos kiinnostaa ... Itse en koske jos et halua. Annan vain neuvoja laitteen käyttöön .


      • spermat sykkimään..

      • Sähkökemisti
        Kysnpä vaan kirjoitti:

        Onko sähköseksin harrastaminen vaarallista?
        Itselläni on sellainen lihasten rentouttamiseen tarkoitettu Tens laite.
        Otin alumiinifolioarkin kiinnitin siihen Tens laitteen liima elektrodin ja istuin foloin päälle (ilman housuja tietysti). Toisen liimaelektrodin kiinnitin terskan päähän. Sitten aloin katsomaan nettiseksiä ja samalla lisäsin virtaa. (virta asteikko on 0…50 ja konessa on eri ohjemia). Kokeilin erilaisilla ohjelmilla ja joillakin ohjelmilla pääsin pikkuhiljaa tehoa lisätessäni tuonne max 50 asti. Täytyy sanoa että välillä terskan päässä tuntui todella hyvältä. Minulla ei kuitenkaan seissyt enkä ollut lähelläkään laukeamista vaikka hyvältä tuntui. Katsoin X hamsterin filmejä ja nautin. Nautinto sessioni kesti noin 2-2,5 h ja täytyy sanoa että tällaisen käsittelyn jälkeen terskan pää oli aivan turta ja puuduksissa. Niinpä mieleeni heräsikin kysymys että voiko näin pitkä aikainen sähköllä käsittely (varsinkin usein toistettuna) ja puutuminen aiheuttaa jotain vaivaa. Esim että terska jää tunnottomaksi useammaksi päiväksi ja sen seurauksena normaali seksi ei enää tunnu miltään tai jotain muuta vaivaa? Pitääkö minun lopettaa edellä kuvattu nautiskelu? Ja mitä pitää tehdä että saisin ihanasta tunteesta irti vielä enemmän eli pääsisin orgasmiin asti.

        Ei sähkö sinällään ole vaarallista jos sillä ei käristä hermoratoja. Jos on kuva kipukynnys, sekin on mahdollista. Toinen juttu on kyllä siinä mitä elektrodeja kannattaa käyttää. Itse en käyttäisi mitään metalleja paitsi ehkä platinaa tai kultaa. Missän tapauksessa en alumiinia.

        Metallien kanssa sähkövirta aiheuttaa elektrolyysin jossa metallia liukenee ja kulkeutuu ihon alle. etenkin alumiini on myrkyllistä.

        Valmiissa hierontaleitteissa on turvalliset elektrodit. Usen kumiin seostettua hiiltä tai turvallisia metalliseoksia.


    • Stimmi

      Ostin MYSTIM merkkisen laitteen , siihen mukaan penishihnat .
      Asetin toisen hihnan kivesten taakse tiukalle ja toisen terskan ympäri .
      Tuli makee seisokki ja ( kiihotuksesta ) aloin testailla eri ohjelmien vaikutuksia .
      Annoin sähköä noin 2 tuntia ja lopulta orgasmia ei voi enää pitkittää , tuli aivan upea laukeaminen ja spermaa tuli 8-10 sykäystä koneen antaessa sykkeitä lisää jatjuvasti.
      Ei ole ikinä tullut noin rajusti ,,, Suosittelen.

      • elektrosex

        Ostin Rimban 4-kanavaisen power boxin.
        En vain saa sillä orkkua aikaiseksi.
        Miten ja mihin elektrodit kannattaa kiinnittää ?
        Miten kauan orkun saaminen kestää ?


      • -----------------
        elektrosex kirjoitti:

        Ostin Rimban 4-kanavaisen power boxin.
        En vain saa sillä orkkua aikaiseksi.
        Miten ja mihin elektrodit kannattaa kiinnittää ?
        Miten kauan orkun saaminen kestää ?

        Virtaa pitää antaa niin että tuntuu. Hitaasti kun nostaa tehoja niin siihen "tottuu" eipä aikaakaan kun orkku tulee tahtomattakin.


      • pakko tilata muualta
        elektrosex kirjoitti:

        Ostin Rimban 4-kanavaisen power boxin.
        En vain saa sillä orkkua aikaiseksi.
        Miten ja mihin elektrodit kannattaa kiinnittää ?
        Miten kauan orkun saaminen kestää ?

        Parhaita stimulaattoreita saa vain ulkomailta,tilasin hollannista et-312-laitteen jossa on tasainen symmetrinen impulssi ja rajattomat säätömahdollisuudet.Vastaavia on muutamia markkinoilla,maksaa muutaman sata euroa.Perusedellytys on tasainen symmetrinen impulssi joka vaatii hieman kalliimpaa tekniikkaa.


      • Näin

        Nykyisin saa Suomestakin kunnollisia,esim. E-stim 2b ja Electrastim Sensavox.Halvimmat seksikauppalelut ovat käyttökelvottomia.Hollannista saa kolmessa päivässä.


      • M53Hesa
        Näin kirjoitti:

        Nykyisin saa Suomestakin kunnollisia,esim. E-stim 2b ja Electrastim Sensavox.Halvimmat seksikauppalelut ovat käyttökelvottomia.Hollannista saa kolmessa päivässä.

        Pääsisipä vaan jonkun 'harrastajan' luo kokeilemaan tuota...


      • Eieih
        elektrosex kirjoitti:

        Ostin Rimban 4-kanavaisen power boxin.
        En vain saa sillä orkkua aikaiseksi.
        Miten ja mihin elektrodit kannattaa kiinnittää ?
        Miten kauan orkun saaminen kestää ?

        Rimballa ei tee mitään,epätasaista tökkimistä.Tasainen virta vaatii kalliimman tekniikan.


      • M53Hesa
        M53Hesa kirjoitti:

        Pääsisipä vaan jonkun 'harrastajan' luo kokeilemaan tuota...

        Eikö löydy ketään kokenutta Hesalaisharrastajaa,jonka luona ukm pääsisi avartamaan kokemuksiaan...?


    • Tosipimeetä

      Katsoin kerran semmoisen ihme videon, jossa äijällä oli kyrvässään remmit ympärillä ja sit se ruuvaili jotain outoo boksia ja sitte sen muna vaa RÄJÄHTI !!!😳

    • Tensfriend

      Itselläni on jo toinen Ohlsonin laite käytössä, varmaan liki 10 vuotta olen harrastanut. Virtsaputkessa on metallipäinen elektrodi, toinen ns. lappu on pyllynvaossa, reiän yläpuolella, 2cm . Sijaintia vaihtelemalla saa tuntemuksia muuteltua. Juuri nyt, sananmukaisesti, minulla on 70Hz taajuus ja 270 millisekuntia pulssi. Voimakkuusssätimessä on lukema 60. Ei tule hetikään orkkua, mutta hyvältä tuntuu. Jatkaa voi vaikka kuinka kauan. Jos haluaa pruutata, pitää muutta säätöjä tai vähän auttaa kädellä.

    • Tensfriend

      Katso nimimerkin Tensfriend kokemukset!

    • Anonyymi

      Tenslaite toimii ainakin itselläni erinomaisesti kun johdon väliin laittaa tasasuuntaajan ja johto panaan kullin tyveen ,johdinta kuoritaan 3-4cm ja laitetaan kulli yläpuolelle sopivan tiukalle, -johoa kuoritaan samanverran ja se laitetaan niin että esinahka vedetään taakse ja paljas osa johtoa tulee terskan vakoon alapuolelle,tällä saa taatusti aikaan upean orgasmin,en ole milloinkaan saanut kulliani niin suureksi ja kovaksi ennen upeaa orgasmia kuin tälleen, ainoa haittapuoli tässä on se että haluu hetken päästä taas uusii koko homman ja päivittäin.

      • Anonyymi

        Tasasähkö on pahaksi keholle ja aiheuttaa elektrolyysin vuoksi ihovaurioita. Siksi paremmat TENS laitteet kaikki tuottavat pulsseja, joissa ei ole mukana tasasähköä.


    • Anonyymi

      Riskialtista hommaa.

      Taannoin luin ulkolaisella sivustolla jutun"kysymys lääkärille" jossa henkilö oli käyttänyt jotakin Ten tai Ems tai Tens/Ems-laitetta aikansa.

      Oli muistakseni laittanut yhden lapun väliluihaan lähelle anusta ja toisen varren juureen, muistaakseni yläpuolelle.

      Ongelma. Hän sai jatkuvan viiltävätyyppisen hermokivun peniksen kärkeen ja terskan alueelle ja kuitenkin samaan aikaan tunnotomuutta / puutumisen tunnettaa terskaan.

      Ei käynyt ilmi, että mitä ohjelmia, millä teholla ja kuinka pitkiä sessioita oli harrastanut.

      Lekuri totesi, että ilmeisemmin peniksen herkät hermoradat ovat vaurioituneet.

      Olisin hyvin varovainen noiden laitteiden kanssa. Vähintäänkin hyvälaatuinen laite, tietäen mitä ohjelmia voi turvallisesti käyttää ja miten pitkään, sekä tietää varmuudella mihin ne laput tulee laittaa kiinni. Ehkäpä urologi olisi oikea henkilö asiassa konsultoitavaksi, ettei tule tehtyä enempi vahinkoa kuin hyvää.

      *

      Mutta onhan noita ihan erikseen eturauhansen terapeuttiseen hierontaan valmistettuja elektrostimulaattoreita, joissa on metallipannan omaava peppuplugi. Ilmeisesti niitä ei voi käyttää virheellisesti (?). Niiden pitäisi auttaa mm. pissan karkailuun ja vastaava laite hieman erilaisella blugilla on naisiakin varten välilihaa vahvistamaan ja auttamaan pissan karkailussa.

    • Anonyymi

      clas olsonin vehkeellä jytkin menemään ja jokakerta lentää.. terskan juureen lappu ja pysyyy paikallan kun on penisrengas ympärillä.. toinen lappu persreijän juureen tai sitten teippaa anustappiin ja sisään eturauhasta vasten.. aina lentää spermat, hyvin toimi.

      • Anonyymi

        Minäkin olen olsonin laitteelle saanut orgasmeja.
        Se on hyvä kun on hiljainen toisin kuin vibrakuula joka pitää surinaa.Voi pitää liivien alla kun tyttöilee ulkona tai kaupassa.
        Tosin se vaatii lisäksi kiihoketta niinkuin minulla tuo että olen liivit päällä,tai siis alla ja kun tilanne on kiihottava. Se tens laitteen sykkivä vaikutus kalussa sysää orgasmiin.Kirppiksellä olen keskustellut myyjän kanssa kun orgasmi on tullut siinä samaan aikaan.
        Myös liiviliikkeessä,sovittaessa on tullut(omat liivit alla) ja sovittanut niiden päälle.
        Orgasmikuulalla tulee tosin nopeammin jos se että se kuuluu ei haittaa.
        Vaikkapa porvoon motarin levähdyspaikan kalliolla on liivit päällä polvillaan ottamassa kyrpää suuhun on se kuula parempi.
        Aivan mahtavia orgasmeja on tuolla tens laitteella tullut kirpparilla kun olen sovituskopissa ollut liivit päällä ja myyjä on tuonut lisää vaatteita tai liivejä kokeiltavaksi,siinä peilin edessä ja myyjän katsellessa on liivien alle räjähtänyt spermat niin mahtavasti.
        Luulen että parin liiviliikkeen naiset ovat aavistaneet kun minulla nuo kasvot punehtuvat orgasmista niin selvästi.


      • Anonyymi

        ei kannattaa käyttää noita halpis- kunnon boxi maksaa kyllä pari satasia mutta se on kyllä sen arvoista(10 v käyttänyt)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika kalliita ja monimutkaisia laitteita tänne kirjoitelleet ovat kuvailleet käyttävänsä. Itse olen sähkökärpäslätkän fani. Ihan siis perusmallia oleva sähkökärpäslätkä tuottaa mahtavat orkut kun muistaa käyttää sitä oikein. Eli sen lätkän metalliverkon päälle pätkä wc-paperia päälle , sitten jos kulli ei ole jo ennestään kiimalimasta märkä ja liukas niin kulliin kunnolla liukkaria (palleihin myös!) Ja sitten vaan kova kalu siihen lätkän päälle tukevasti (voi painaa kädellä lujasti kiinni lätkään) ja toisella kädellä sitten painat lätkän virtanappia. Pidä nappi pohjassa äläkä pelästy alkuun tulevaa kihelmöintiä joka tuntuu koko alapäässä. Pian alkaa jalat tärisemään ja kulli sylkee spermaa kovalla paineella niin maan perusteellisesti! Tämä laite ei montaa euroa maksa joten ei tarvitse olla massimies saadakseen tyydytyksen tällä tavalla.

      • Anonyymi

        Aiheuttaa palovamman kohtaan jossa suurjännite hyppää paperin läpi kullin ihoon kun liian pieni kontaktikohta eli liian suuri virtatiheys. Savuaa ihokuten lätkään osunut kärpänen. Sähkön aiheuttama palojälki muuten paranee hitaasti.

        Oikeissa TENS ja EStim laitteissa pulssijännitteet alle 100V ja virta rajoitettu jottei tule palovammoja.


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe