N.30-40m.Ollaan jo osittain kaadettu,mutta miten on juurien laita.Onko ne kaivettava kokonaan pois ja onko lapio pelissä iso homma?Asumme taajamassa.
Vastaukset 3
- onneksi helposti
On syytä kaivaa juuret pois, koska orapihlaja on sisukas kasvamaan. Riippuen niiden iästä kaivuuhomma voi olla helppo tai raskas kuin myös maaperästä riippuen. Meillä lähti kymmenvuotias orapihjala-aita hiekkamaasta ihan mukavasti ja siirrettyä uudelle omistajalle.
- juurineen pois
mutta minne saitte vietyä pensaan? On kuulemma ongelmajätettä ja piitit ei kuulemma maannu ikinä?
- pois!
Meidän kaupungissa ainut paikka on kaatopaikka.Kevytperävaunu 8,5e.tai kuorma-autolla 19,80e.per.tonni,jossa ei saa olla seassa muuta,ei edes puun lehtiä,muuten hinta nousee n.50e:n.On se varsinainen ongelma,kun orapihlaja ei käy edes haketukseen ja taajama alueella kun ei saa polttaakaan.Piikit puhkoo pyörän renkaat,rukkasesta menee läpi.Kun jalkaan uppoaa,niin jopa tulehtuu.Edessä on vielä melkoinen pihan kampaaminen,ennenkuin piikit on poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459