Elisan mobiilista

Noepus nyt 42,9 kbit/ s

Muuramen keskustassa, vaikka on hyvää aluetta mukamas!!!VITTU ja tästä vielä joutuu maksamaan.. Naapurille on sonera toimii todella hyvin, eikä pätki kuten tämä todella usein!!!Vituttaa oikeasti reippaasti, mutta on hemmetin kytkypaketti läppäri siinä samassa...

4

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HSxPA

Laita se motukka 3G only tilaan, jos ei jo ole. Tuo 42 kbit/s on gprs maksimi nopeus.

• Tiedosta

mutta max. on 384 ja ois mukavaa, jos olis edes puolet siitä nopeus!Siis tulee vain 42 ei likikään 384:jää enkö odotakaan, kun ois edes puolet..

• asiasta
        Tiedosta kirjoitti:

mutta max. on 384 ja ois mukavaa, jos olis edes puolet siitä nopeus!Siis tulee vain 42 ei likikään 384:jää enkö odotakaan, kun ois edes puolet..

Siis tuo 42 on kutakuinkin GPRS yhteyden maksimi, varmista että yhteytenä on todella 3G eikä GPRS ja tarvittaessa vaihda mokkulan asetuksista niin että käyttää vain 3G verkkoa. Jos 3G kenttä on huomattavasti heikompi kuin GPRS niin tuo saattaa kytkeytyä GPRS yhteydellä. GPRS data, maksimi n. 50kb/s (en muista tarkkaa maksimia) EDGE on laajennus GPRS tekniikkaan, maksimi 230kb/s ja kattaa osan GPRS verkosta. 3G toimii sitten jossain, jos ei kenttä riitä yhteys muodostuu joko EDGE tai GPRS yhteytenä.

• minä vain
        asiasta kirjoitti:

Siis tuo 42 on kutakuinkin GPRS yhteyden maksimi, varmista että yhteytenä on todella 3G eikä GPRS ja tarvittaessa vaihda mokkulan asetuksista niin että käyttää vain 3G verkkoa. Jos 3G kenttä on huomattavasti heikompi kuin GPRS niin tuo saattaa kytkeytyä GPRS yhteydellä. GPRS data, maksimi n. 50kb/s (en muista tarkkaa maksimia) EDGE on laajennus GPRS tekniikkaan, maksimi 230kb/s ja kattaa osan GPRS verkosta. 3G toimii sitten jossain, jos ei kenttä riitä yhteys muodostuu joko EDGE tai GPRS yhteytenä.

samaa ongelmaa. elisa on perseestä. onneks kohta pääsee tästä eroon!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe