Tässä olisi harkinnassa lähteä opetteleen ajaa autolla ihan oman isän kanssa. Sitä mietin että jos isä on kärähtänyt ratista 17 vuotta sitten (ei enää sen jälkeen) voiko hän saada ajo opetuslupaa? Hän olisi paras vaihtoehto ajo opettajaksi :) äiti liian pelkuri ei uskalla tulla edes kyytiin :::D
ajokortti luvasta!
saunablast
2
347
Vastaukset
Tuomio on kärsitty. Ei pitäisi vaikuttaa luvan myöntämiseen. Mietin vaan, että onko sovelias ajotavaltaan sinua opettamaan, jos äitisi ei uskalla edes hänen kyytiin tulla!!!??? Eli parempiakin vaihtoehtoja voisi löytyä. Opetuksessahan on nimenomaan opetusluvalla kysymys omien tietojen, taitojen ja asenteiden siirtämisestä sinulle.
- tarkoittaa että
äiti ei uskalla tulla omaan kyytiinsä, siis ei uskalla alottajan kyydissä olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104