kyllä ja pitkään ja kun luulet että on leppynyt se on virhe.
vedättääkö härkä n
3
1138
Vastaukset
- vänksy
Olen itse härkänainen ja mielestäni oikein perus-sellainen. En kuitenkaan koskaan ole ollut pitkävihainen luonteeltani, vaan oikeastaan liiankin laiska vihan pitoon. Anteeksi annan helposti muille, joka saa aikaan sen että samaa odotan myös itselleni joskus ehkä liiankin helposti. Mua ei helposti saa suututettua ja silloinkin jos joku siinä onnistuu, niin olen tosi helposti lepyteltävissä.:) Ei tarvi aina kuin toisen katsoa päin ja hymyillä, niin olen jo ihan sulaa vahaa taas hänen edessään.:D Olen siis aika lepsu vihanpitäjä, mutta itsepäisyyttä löytyy kyllä sitten ihan muissa asioissa, esim. puoliani pidän enkä anna kohdella itseäni tavalla, joka musta tuntuu huonolta.
- .............
Tarkoittiko kysymyksesi, että onko härkä n pitkävihainen? Toi vedätys verbi vähän hämää mua.. Kyllä, pystyn olemaan melko pitkävihainen. Tosin iän myötä ei jaksa enää pitää mykkäkoulua niin kuin nuorempana.
- koulunpitoa
ei mielestäni liity pitkävihaisuuteen, vaan tempperamenttiin, joka kaikilla meillä on erilainen. Itse olen erittäin nopea lauhtumaan, mikäli ei kysymyksessä ole nk. hyväksikäyttö tai uhkailu, joita kumpaakaan en voisi sietää. Silloin vaikenen täysin, mutta sen liitän itsesuojeluvaistooni, joka härällä on erinomainen. Härän empaattisuus ei anna lupaa pitkävihaisuuteen, vaikka muistijälki mahd. ilkeyksistä säilyykin. Kun "malja" tulee täyteen, se myös on täysi ja sitten tuleekin täydeltä laidalta yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4224867Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1231975- 1451642
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751365Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151276Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791196Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181169Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään681095- 681064
- 381030