kyllä ja pitkään ja kun luulet että on leppynyt se on virhe.
vedättääkö härkä n
3
1143
Vastaukset
- vänksy
Olen itse härkänainen ja mielestäni oikein perus-sellainen. En kuitenkaan koskaan ole ollut pitkävihainen luonteeltani, vaan oikeastaan liiankin laiska vihan pitoon. Anteeksi annan helposti muille, joka saa aikaan sen että samaa odotan myös itselleni joskus ehkä liiankin helposti. Mua ei helposti saa suututettua ja silloinkin jos joku siinä onnistuu, niin olen tosi helposti lepyteltävissä.:) Ei tarvi aina kuin toisen katsoa päin ja hymyillä, niin olen jo ihan sulaa vahaa taas hänen edessään.:D Olen siis aika lepsu vihanpitäjä, mutta itsepäisyyttä löytyy kyllä sitten ihan muissa asioissa, esim. puoliani pidän enkä anna kohdella itseäni tavalla, joka musta tuntuu huonolta.
- .............
Tarkoittiko kysymyksesi, että onko härkä n pitkävihainen? Toi vedätys verbi vähän hämää mua.. Kyllä, pystyn olemaan melko pitkävihainen. Tosin iän myötä ei jaksa enää pitää mykkäkoulua niin kuin nuorempana.
- koulunpitoa
ei mielestäni liity pitkävihaisuuteen, vaan tempperamenttiin, joka kaikilla meillä on erilainen. Itse olen erittäin nopea lauhtumaan, mikäli ei kysymyksessä ole nk. hyväksikäyttö tai uhkailu, joita kumpaakaan en voisi sietää. Silloin vaikenen täysin, mutta sen liitän itsesuojeluvaistooni, joka härällä on erinomainen. Härän empaattisuus ei anna lupaa pitkävihaisuuteen, vaikka muistijälki mahd. ilkeyksistä säilyykin. Kun "malja" tulee täyteen, se myös on täysi ja sitten tuleekin täydeltä laidalta yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174