huonekalutukku.fi

pöytäryhmää netistä

Moorroo! Onko kukaan ostanut koskaan huonekalutukku.fi mitään? Aika suppea näyttäis olevan tuotevalikoima joten onko toi toimiva vai nou? Näyttäis ainaki olevan vähän halvempi kuin on24.fi tai kalustekauppa.com? Ainakin ruokailuryhmien osalta. Tohtiiko tommosesta pikkupaikasta ostaa yleensä mitään, vai onko parempi vain kävellä Koti-ideaan tai Suomi-soffaan? Kokemuksia pliis?

144

13550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no joo

      Minä ostin pallotuolin, toimitusaika 2 viikkoa, ja omalla autolla näyttivät tuovan. kotiinkuljetus ok, Tuoli ok. Mutta puolen vuoden sisään hinta pallotuolilla tippunut 300€, vit..! voinkohan saada rahaa takaisin, kun olen liikaa maksanut?

      • vaikka veetuttaakin...

        No hei, et ole kyllä oikeutettu mihinkään rahanpalautukseen v***tuksen takia. Toki ottaa päästä, jos tuotteen hinta on 300 e alhaisempi kuin silloin kun itse tuolin hankit, mutta tuo seikka ei suinkaan oikeuta sinua palautukseen. Liikkeet saavat kyllä laskea hintojaan ja tarjota tuotteitaan alessa eikä siitä syystä aikaisemmin tavaransa ostaneille todellakaan rahoja takaisin makseta.

        Arvaas montako kertaa olen itse todennut saman että ostamani tuote on esim. 50%: alessa vkon päästä tai jopa seur. pvänä. Kauppa on kauppa ellei tuotteessa ole takuun kattava vika.


      • Minna marttila
        vaikka veetuttaakin... kirjoitti:

        No hei, et ole kyllä oikeutettu mihinkään rahanpalautukseen v***tuksen takia. Toki ottaa päästä, jos tuotteen hinta on 300 e alhaisempi kuin silloin kun itse tuolin hankit, mutta tuo seikka ei suinkaan oikeuta sinua palautukseen. Liikkeet saavat kyllä laskea hintojaan ja tarjota tuotteitaan alessa eikä siitä syystä aikaisemmin tavaransa ostaneille todellakaan rahoja takaisin makseta.

        Arvaas montako kertaa olen itse todennut saman että ostamani tuote on esim. 50%: alessa vkon päästä tai jopa seur. pvänä. Kauppa on kauppa ellei tuotteessa ole takuun kattava vika.

        Joo kyllähän huonekalutukku on tällä hetkellä numero yksi huonekalujen nettikaupassa. Käsittääkseni myös ainoa joilla on kiinteät kivijälkaliikkeetkin. Ehkäpä luotettavin kauppa verkossa.


      • iugcgoiiii30
        Minna marttila kirjoitti:

        Joo kyllähän huonekalutukku on tällä hetkellä numero yksi huonekalujen nettikaupassa. Käsittääkseni myös ainoa joilla on kiinteät kivijälkaliikkeetkin. Ehkäpä luotettavin kauppa verkossa.

        alekoodeja
        nytkin on jokunen ale )
        uusi sivusto
        www.shopfi.info


    • Music master

      Sonoron soittimen ostin. Maksoin laskun ja kolmessa päivässä paketti kotona.

    • SailaSiiiS

      Hei!

      Olen tilannut huonekalutukun kautta kivan mansikka tuolin.Tuote tuli ajallaan ja siistissä kunnossa. Taitaa olla kyseessä suhteellisen uusi verkkokauppa, sillä tuotevalikoima on kasvanut jatkuvasti, mutta kuitenkin ihan toimivalta ja rehelliseltä hommalta vaikuttaa!

      • huonekalutukku.fi

        Tilasin tuolin, toimitusaika 2 päivää, halvempi kuin muilla, aivan ehdottomasti paras nettikauppa kalusteissa.


      • Maria_254
        huonekalutukku.fi kirjoitti:

        Tilasin tuolin, toimitusaika 2 päivää, halvempi kuin muilla, aivan ehdottomasti paras nettikauppa kalusteissa.

        Itse ostin mekanismituolin ja toimitusajan piti olla 8 viikkoa, noh sehän venähti 12 viikoksi. Aika kohtuuton aika. Mutta isot kiitokset siitä että hinta tipahti 50€ myöhästymisen takia, joten kaikki hyvin. Itseasiassa en uskoisi että huonekalukaupassa näin olisi käynyt. Kiitos paljon tästä. Nyt ehkä ostan toistekin.


      • jalzu69
        Maria_254 kirjoitti:

        Itse ostin mekanismituolin ja toimitusajan piti olla 8 viikkoa, noh sehän venähti 12 viikoksi. Aika kohtuuton aika. Mutta isot kiitokset siitä että hinta tipahti 50€ myöhästymisen takia, joten kaikki hyvin. Itseasiassa en uskoisi että huonekalukaupassa näin olisi käynyt. Kiitos paljon tästä. Nyt ehkä ostan toistekin.

        Tilasin ja maksoin Milano vaatekomeron 25.10.2009, ei ole saapunut vielä 17.1.2010. Olen soitellut myyjälle ja aluksi sain jopa vastauksia että pitäisi olla komero matkalla. Kannattaa vaihtaa liittymää josta soittaa myyjälle---> vastataan herkemmin, saattaa olla vanha numero "mustalla listalla". Kuluttasuojan ohjeiden mukaan laadin kirjallisen kaupanpurkuasiakirjan ja toivon, että saan rahat takaisin ja korvauksen odotusajasta. Vaatteemme ovat olleet makuuhuoneen lattialla hujan hajan, kun vanha komero vietiin varastoon lattian lakkauksen vuoksi. Ottaa ihan ...keleesti päähän tää touhu enkä halua että kukaan joutuu vastaavanlaisen kusetuksen kohteeksi.


      • Bussijussi
        jalzu69 kirjoitti:

        Tilasin ja maksoin Milano vaatekomeron 25.10.2009, ei ole saapunut vielä 17.1.2010. Olen soitellut myyjälle ja aluksi sain jopa vastauksia että pitäisi olla komero matkalla. Kannattaa vaihtaa liittymää josta soittaa myyjälle---> vastataan herkemmin, saattaa olla vanha numero "mustalla listalla". Kuluttasuojan ohjeiden mukaan laadin kirjallisen kaupanpurkuasiakirjan ja toivon, että saan rahat takaisin ja korvauksen odotusajasta. Vaatteemme ovat olleet makuuhuoneen lattialla hujan hajan, kun vanha komero vietiin varastoon lattian lakkauksen vuoksi. Ottaa ihan ...keleesti päähän tää touhu enkä halua että kukaan joutuu vastaavanlaisen kusetuksen kohteeksi.

        Itse tilasin komeron http://kauppa.huonekalutukku.fi/product/150/black
        ja toimitusaika 2 päivää.

        Olen erittäin tyytyväinen.


      • Wilkki77
        Bussijussi kirjoitti:

        Itse tilasin komeron http://kauppa.huonekalutukku.fi/product/150/black
        ja toimitusaika 2 päivää.

        Olen erittäin tyytyväinen.

        Tilasin jo ensimmäisen kerran huonekalutukusta vuosi sitten akaasiapuukalusteita ja olen ollut tyytyväinen. Aion ostaa myös tulevaisuudessa.


      • Mansikka tuoli

        Oletko ollut tyytyväinen tuoliin? Itse ajattelin ostaa samanlaisen Lahden liiikkeestä, mutta vähän arvelutt halpa hinta.


      • Timo451
        Mansikka tuoli kirjoitti:

        Oletko ollut tyytyväinen tuoliin? Itse ajattelin ostaa samanlaisen Lahden liiikkeestä, mutta vähän arvelutt halpa hinta.

        Hyvä tuoli on ollut! 2 vuotta jo käytössä ja vielä on kuin uusi.


      • 6 lantin keke
        jalzu69 kirjoitti:

        Tilasin ja maksoin Milano vaatekomeron 25.10.2009, ei ole saapunut vielä 17.1.2010. Olen soitellut myyjälle ja aluksi sain jopa vastauksia että pitäisi olla komero matkalla. Kannattaa vaihtaa liittymää josta soittaa myyjälle---> vastataan herkemmin, saattaa olla vanha numero "mustalla listalla". Kuluttasuojan ohjeiden mukaan laadin kirjallisen kaupanpurkuasiakirjan ja toivon, että saan rahat takaisin ja korvauksen odotusajasta. Vaatteemme ovat olleet makuuhuoneen lattialla hujan hajan, kun vanha komero vietiin varastoon lattian lakkauksen vuoksi. Ottaa ihan ...keleesti päähän tää touhu enkä halua että kukaan joutuu vastaavanlaisen kusetuksen kohteeksi.

        Tähän asti huonekalutukku.fi on toiminut meidän osaltamme ihan ok. tavara tulee, vaikkakin toimitusaika tuntuu pyörivän 2 viikon päässä. Noh, ainakin se on halvin liike. Ja eniten näyttää olevan akaasiapuisia kalusteita.


      • kusetushommiavaltaos
        jalzu69 kirjoitti:

        Tilasin ja maksoin Milano vaatekomeron 25.10.2009, ei ole saapunut vielä 17.1.2010. Olen soitellut myyjälle ja aluksi sain jopa vastauksia että pitäisi olla komero matkalla. Kannattaa vaihtaa liittymää josta soittaa myyjälle---> vastataan herkemmin, saattaa olla vanha numero "mustalla listalla". Kuluttasuojan ohjeiden mukaan laadin kirjallisen kaupanpurkuasiakirjan ja toivon, että saan rahat takaisin ja korvauksen odotusajasta. Vaatteemme ovat olleet makuuhuoneen lattialla hujan hajan, kun vanha komero vietiin varastoon lattian lakkauksen vuoksi. Ottaa ihan ...keleesti päähän tää touhu enkä halua että kukaan joutuu vastaavanlaisen kusetuksen kohteeksi.

        Ite ostin Wilma ruokaryhmän 6hlö...pinta pöydässä lämpöherkkä ja tuolien laidat halkeilee...7 kk sitten reklamoitu ja asia vieläkin kesken....ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OSATKO MITÄÄN TÄSTÄ H...VETIN FIRMASTA..koko yritys tuntuu olevan sekasin kun kukaan ei tiiä mistään mitään....luulevat varmaan että asiakkat unohtavat....Asia kohta menossa kuluttaja-asiamiehlle.


    • 32**

      Suosittelen tilaamaan netistä, älä missään nimessä osta suomisoffasta yhtään mitään...ja jos aiotkin niin perehdy Sisustaminen palstaan ensin niin tiedät mitä on odotettavissa.

      • Netti palvelee

        Olen ostanut kaikki huonekalut huonekalutukku.fi ja kalustekauppa.com nettikaupoista ja aina on onnistunut. samaten elektroniikkaa tilaan saksasta. Pääosin turvaudun nettikauppoihin aina kun jotain tarvitsen.


      • Nettimatti2
        Netti palvelee kirjoitti:

        Olen ostanut kaikki huonekalut huonekalutukku.fi ja kalustekauppa.com nettikaupoista ja aina on onnistunut. samaten elektroniikkaa tilaan saksasta. Pääosin turvaudun nettikauppoihin aina kun jotain tarvitsen.

        Hah, suomisoffa OMG. Mä tilaan kalusteet ja elektroniikan myös netistä. Ja leffat.


      • Toimiivetämällä
        Nettimatti2 kirjoitti:

        Hah, suomisoffa OMG. Mä tilaan kalusteet ja elektroniikan myös netistä. Ja leffat.

        Mitä vikaa suomisoffassa on? Meidän sohva on ainakin toiminut aivan erinomaisesti.


      • JaaNa_80
        Toimiivetämällä kirjoitti:

        Mitä vikaa suomisoffassa on? Meidän sohva on ainakin toiminut aivan erinomaisesti.

        Huonekalutukku.fi:n valikoima laajenee jatkuvasti, ja asiakaspalvelu toimii ainakin sähköpostitse erittäin hyvin!

        Ostin nahkasohvan ja sohvapöydän, tiedustelin tuotteista sähköpostitse ja sain tarvitsemani tiedot, tuotteet toimitettiin heidän omalla autollaan toivomaani aikaan n. 2 viikkoa tilauksesta. Minun kohdallani ainakin homma toimi moitteettomasti! Suosittelen lämpimästi.


    • Violan

      Tähän mennessä tullut hieman huono kuva kys. firmasta. Tilasin ja maksoin 3.7.2010 ison divaanisohvan, jonka toimitusajaksi mainittiin 2-4 vk. Kolme viikkoa myöhemmin sain sähköpostia asiakaspalvelusta, että sohvan toimitus viivästyy kesälomista johtuen ja toimitetaan heti kun mahdollista. Vielä tähän päivään, 16.8., mennessä ei sohva ole saapunut, eikä sähköpostitiedusteluihini mahdollisesta toimitusajasta ole vastattu... Luulisi lomien jo olevan ohi, mutta liekö sitten tilaussuma odottamassa.. Olisi vain kiva tietää kuinka kauan tässä vielä mahdollisesti joutuu odottelemaan :/

      • Violan

        ..divaanisohvaani.. Kolme kuukautta jo mennyt, myyjälle soiteltu useaan otteeseen, mutta vastaukset on epämääräisiä tyyliin "kyllä se varmaan muutaman viikon sisällä tulee". Hinnasta on sentään pudotettu 40%, tosin luvattuja rahoja ei ole palautettu, vaikka viime viikolla kun soitimme niin "juuri tänään oli mennyt maksuun".Siitä nyt viikko aikaa, luulisi rahojen jo ehtineen tilille. Toinen asiakaspalvelija, jolle eilen soitimme, ei ollut saanut mitään maksumääräystä vaikka hän kuulemma hoitaa maksut. Asiaamme hoitava myyjä ei enää vastannut puhelimeensa. Homma alkaa haiskahtaa, epäilyttää koko kauppa, mutta haluaisin kyllä sohvani silti, jos sitä koskaan on tulossakaan. Olis edelleen kiva saada REHELLINEN vastaus, että kauanko vielä joudumme odottamaan. Ja että mikä ihme siellä kestää!!!


      • luuvitonenx10
        Violan kirjoitti:

        ..divaanisohvaani.. Kolme kuukautta jo mennyt, myyjälle soiteltu useaan otteeseen, mutta vastaukset on epämääräisiä tyyliin "kyllä se varmaan muutaman viikon sisällä tulee". Hinnasta on sentään pudotettu 40%, tosin luvattuja rahoja ei ole palautettu, vaikka viime viikolla kun soitimme niin "juuri tänään oli mennyt maksuun".Siitä nyt viikko aikaa, luulisi rahojen jo ehtineen tilille. Toinen asiakaspalvelija, jolle eilen soitimme, ei ollut saanut mitään maksumääräystä vaikka hän kuulemma hoitaa maksut. Asiaamme hoitava myyjä ei enää vastannut puhelimeensa. Homma alkaa haiskahtaa, epäilyttää koko kauppa, mutta haluaisin kyllä sohvani silti, jos sitä koskaan on tulossakaan. Olis edelleen kiva saada REHELLINEN vastaus, että kauanko vielä joudumme odottamaan. Ja että mikä ihme siellä kestää!!!

        Aivan samanlainen tapaus meillä meneillään. Ketuttaa kun menin maksamaan tavarat etukäteen. Täytyy kohta lähteä pohjoiseen rahojen perään. Kaverilla "perintätoimisto" ja pätevät perijät.


    • Älskare

      Sisareni kehitti kerran sanan, että mies kuuluu tietysti huonekalujen sijaan kalustukseen, mies soitti tekniikkavehkein kappaleen;"Vaimo älä oo onneton, meillä kaikki kodinkoneet on..."!

    • Vertailija

      Tuntuvat ainakin hinnat olevan ainakin halvat. Liekö miten mahdollista. Tein tuossa vähän vertausta;
      Wenla ruokailuryhmä oli liikkeessä 490€, mutta netissä huonekalutukku.fi 549€, joten kannattaa hakea liikkeestä.
      http://kauppa.huonekalutukku.fi/product/220/wenla-ruokailuryhma-jatkokannella-ja-6-tuolilla
      Onko tämä hyvä ryhmä, kellään kokemuksia?


      Sitten toisaalta
      Masku.com myy http://www.masku.com/tuotetieto/traditio-rp- -6tuolia-pahkina/MYY00600
      hintaan 995€????
      Miten näin kallis voi olla!!??? Maskuko halpa? Ei.

      Kalustekauppa.com repii jostain kumipuun hässäkästä 499€,
      http://www.kalustekauppa.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=RR-226
      Eikö näitä kumipuisia pitäisi saada alta 300€

      Jaahas, pitäiskö ruveta pitämään kuluttajahinnoista jotain listaa- Tuntuu että noi kaupalliset vertaa.fi on välillä hukassa ja sieltä puuttuukin paljon tuotteita. Näin sen täytyy olla, avataan keskustelu aiheesta: tiedä mitä maksa!

    • Ärtynyt

      Vahvistus viestiä ei ole saapunut lainkaan tilaamastani ruokailuryhmästä. Tilasin sen kuukausi sitten.
      Mitään ei kuulu, kukaan ei ole vastannut sähköposti viesteihini. Toimitusajan piti olla 2-4 vkoa. Maksu mennyt perille 27.11.2010. Joopa joo, olisihan se ollut reilua vastata edes ja olisin voinut hakea sitten liikkeestä muualta heti toisen ruokailu ryhmän Jouluksi. Ymmärtäisin ehkä, jos nyt edes voisivat vastata sähköposteihini, mutta todella surkeaa asiakaspalvelua!!!! Onneksi ystäväni ei ehtinyt tehdä tilausta
      samasta firmasta kun kerroin oman kokemukseni!

      • Tilaanko?

        Saitko pöydän jouluksi? Tuossa ajassahan 4 viikkoa ei vielä ole täyttynyt mutta miten kävi?


      • Ajoissa tulivat!
        Tilaanko? kirjoitti:

        Saitko pöydän jouluksi? Tuossa ajassahan 4 viikkoa ei vielä ole täyttynyt mutta miten kävi?

        Me tilattiin 19. joulukuuta ja ruokaryhmä tuli 22. joulukuuta!
        Kiitos paljon huonekalutukulle.


    • Wadez

      Pakko vähä katkerana tilittää...

      Tilasin marraskuun alussa sohvan, toimitusaika oli sivujen mukaan 4-5viikkoa. Tällä hetkellä on menny kohta 10 viikkoa ja sohva edelleen toimittamatta. Viiden viikon jälkeen yritin ensimmäisen kerran soitella asiakaspalveluun, mutta puhelu ohjautu DNA vastaajaan. Sähköpostia laitoin kahteen kertaan saamatta minkäänlaista vastausta.

      Loppujen lopuksi sain jonkun henkilön kiinni Lahden päästä (Ilmeisesti joku varasto siellä) ja henkilö lupasi minulle sohvan 1-2viikon sisällä. Ei kuulunut mitään. Ei edes yhteydenottoa. Laitoin uudelleen sähköpostin, hieman kovemmalla "äänenpainolla". Pari päivää myöhemmin Rovaniemeltä soitti joku henkilö ja sanoi, että Lahdesta olivat lähettäneet sen sohvan vahingossa Rovaniemellä ja, että se lähetetään takaisin Lahteen ja sieltä minulle. Sanoi silloin puhelimessa, että ensiviikolla tulee.

      Eilen soitin tällä tyypille uudelleen kun ei tullut hänen mainitsemalla "ensi viikolla" ja hän lupasi selvitellä asiaa. Vielä ei ole kuulunut mitään yhteydenottoa ja tuskin kuuluukaan jollei itse soita uudelleen.

      Itse Suomen suurimmassa yrityksessä työskentelevänä ja asiakaspalvelua tekevänä ihmettelen suuresti tämän tyylistä touhua. Uskomatonta jopa...

      • huonekalutukku.fi

        Pahoittelemme sohvan viivästymistä. Ilmoitamme huomenna teille aikataulun sohvan toimituksesta. Sohva saapui Perjantaina Rovaniemeltä Lahden myymälään ja lähtee teille kaukokiidolla huomenna, eli maanantaina.


      • Reija Nokialta
        huonekalutukku.fi kirjoitti:

        Pahoittelemme sohvan viivästymistä. Ilmoitamme huomenna teille aikataulun sohvan toimituksesta. Sohva saapui Perjantaina Rovaniemeltä Lahden myymälään ja lähtee teille kaukokiidolla huomenna, eli maanantaina.

        Itsekkin tietenkin siinä sekoilin sohvien kanssa. Ensin tilasin ja maksoin sohvan 14.1. Soitin perään, että peruutan tilauksen ja he lupasivat maksaa rahat takaisin tililleni. Sen jälkeen tilasin toisen sohvan, mutta sitä en maksanut vaan otin sen laskulla (koska olin maksanut verkkopankissa edellisen sohvan, eikä ollut enää rahaa maksaa toista).
        Rahojani en ole saanut takaisin, vaikka puhelimessa sanottiin, että maksu on lähtenyt, eikä tätä tilaamaani sohvaa ole vielä kuulunut, vaikka puhelimessa sanottiin, että tulossa on... alkaa epätoivo ja pelko kasvaa.


    • Tilannut
      • Tanja.

        Veken kaluste on ihan jees mutta liian kallis. Itse en kyllä ole sieltä tilannut mutta tiedän kyllä firman. Eikös niillä ole liike jossain Raunalla?
        Taitaa olla niillä nettikauppa ihan uusi juttu.


      • Ari_1983
        Tanja. kirjoitti:

        Veken kaluste on ihan jees mutta liian kallis. Itse en kyllä ole sieltä tilannut mutta tiedän kyllä firman. Eikös niillä ole liike jossain Raunalla?
        Taitaa olla niillä nettikauppa ihan uusi juttu.

        Ei se mikään nettikauppa näytä olevan.


      • Tero-1976
        Tanja. kirjoitti:

        Veken kaluste on ihan jees mutta liian kallis. Itse en kyllä ole sieltä tilannut mutta tiedän kyllä firman. Eikös niillä ole liike jossain Raunalla?
        Taitaa olla niillä nettikauppa ihan uusi juttu.

        Kannatan myös itse Veken kalustetta, on huomattavasti parempi asiakaspalvelu kuin Huonekalutukussa.


    • Sohvaspede

      Olen tässä odotellut pari päivää vastausta yksinkertaiseen kysymykseen,onko kuva 399 maksavasta divaanisohvasta mustana,eipä näytä vastausta tulevan

    • reilua meininkiä

      Kokemukseni ainakin Lahden liikkeen palvelusta on todella positiivisia. Myyjä tuntuu hallitsevan alan perinpohjin ja neuvoo mielellään asiakasta oikeaan valintaan vaikka ei kauppaa saisikaan. Hinnatkin ovat todella edullisia verrattuna
      vastaaviin tuotteisiin muualla Lahdessa. Kannattaa käydä tsekkaamassa!

      • 28

        Rovaniemen liikkeeseen vois hommata lisää myyjiä! Rasittavaa odotella ku muutama myyjä palvelee tusinaa asiakkaita.. Vittuttaa odottaa palvelua monta kymmentä minuuttia.


      • 552552
        28 kirjoitti:

        Rovaniemen liikkeeseen vois hommata lisää myyjiä! Rasittavaa odotella ku muutama myyjä palvelee tusinaa asiakkaita.. Vittuttaa odottaa palvelua monta kymmentä minuuttia.

        Niillä on siellä sitten ruuhkaa.


    • Tilannut 2

      Vekenkaluste näyttäisi olevan Ranualla,Rovaniemellä ja Posiolla.Että noutokin varman onnistuu helposti :)

      • 15

        Sen kummemmin arvostelematta tai kehumatta huonekalutukku.fi kauppaa, ostin tv-tason ja meillä toimitus toimi yllättävänkin nopeasti. Ostin aamulla ja tavara tuli jo illalla. Vanhempi herra toi Huonekalutukun rekalla tuotteen. Olin kyllä tästä aivan äimän käkenä. Kuski sanoi olleensa just menossa viemään Lahdesta helsinkiin tavaraa ja sattui olemaan kyytissä kyseinen taso. Enpä ole ennen nähnyt muuten, että jonkun kaupan oma auto hoitaa jakelua.

        Ehkä ei nyt ihan kuvan mukainen ollut kuitenkaan, mutta ihan ok taso kuitenkin.
        Halvin se ainakin oli
        http://kauppa.huonekalutukku.fi/product/138/acazia-tv-taso

        Ainakin vekellä se on vähän kalliimpi, samaten Anttilalla.

        Mites muuten onko kellään kokemusta miten helposti toi akaasiapuu halkeilee? Mietin jos tilaisin jotain muutakin esim ruokaryhmän, mutta vähän jännittää miten se halkeilee, vai halkeileeko?


      • 161231232345
        15 kirjoitti:

        Sen kummemmin arvostelematta tai kehumatta huonekalutukku.fi kauppaa, ostin tv-tason ja meillä toimitus toimi yllättävänkin nopeasti. Ostin aamulla ja tavara tuli jo illalla. Vanhempi herra toi Huonekalutukun rekalla tuotteen. Olin kyllä tästä aivan äimän käkenä. Kuski sanoi olleensa just menossa viemään Lahdesta helsinkiin tavaraa ja sattui olemaan kyytissä kyseinen taso. Enpä ole ennen nähnyt muuten, että jonkun kaupan oma auto hoitaa jakelua.

        Ehkä ei nyt ihan kuvan mukainen ollut kuitenkaan, mutta ihan ok taso kuitenkin.
        Halvin se ainakin oli
        http://kauppa.huonekalutukku.fi/product/138/acazia-tv-taso

        Ainakin vekellä se on vähän kalliimpi, samaten Anttilalla.

        Mites muuten onko kellään kokemusta miten helposti toi akaasiapuu halkeilee? Mietin jos tilaisin jotain muutakin esim ruokaryhmän, mutta vähän jännittää miten se halkeilee, vai halkeileeko?

        Millä tavalla taso oli erilainen kuin kuvassa? Akaasiapuu taitaa tulla eri ympäristöstä ja siksi halkeilee. Mutta ei kai niin paljon kuin mahonki..

        Koivu ja mänty ei halkeile! Ainakaan paljoa.


      • Tukun ostoja
        161231232345 kirjoitti:

        Millä tavalla taso oli erilainen kuin kuvassa? Akaasiapuu taitaa tulla eri ympäristöstä ja siksi halkeilee. Mutta ei kai niin paljon kuin mahonki..

        Koivu ja mänty ei halkeile! Ainakaan paljoa.

        Mä olen ostanut paljon tätä ns. akaasia tukusta ja ne on ei oo halkeillu. Mäntyä en ostaisi.


      • Mahonkia tukusta
        161231232345 kirjoitti:

        Millä tavalla taso oli erilainen kuin kuvassa? Akaasiapuu taitaa tulla eri ympäristöstä ja siksi halkeilee. Mutta ei kai niin paljon kuin mahonki..

        Koivu ja mänty ei halkeile! Ainakaan paljoa.

        Aikoinaan Tilasin mahonkikalusteita huonekalutuksta. Ne kyllä vähän halkeili mutta spreijasin reunat mustaksi, joten tuli itseasiassa jopa paremman näköiset. Mahonki kalusteita ei enää ole oikein missää vain tarjolla..


    • 324234555
    • Penelux445
      • Huonekalutukku.fi

        Huonekalutukulla on uusi kampanja; osta nyt maksa toukokuussa! Kampanjan todelliset kustannukset ovat 3,95€, korko 0%

        Palvelun tarjoaa klarna.fi

        Tervetuloa ostoksille,
        Lämpimin terveisin
        www.huonekalutukku.fi
        016 420 1200
        [email protected]

        Huonekalutukun myymälät löytyvät Lahdesta ja Rovaniemeltä, ja huonekalutukun tuotteita myyvät myös monet hyvinvarustetut huonekaluliikkeet.


    • Merja 76A

      Moikka!
      Nyt täytyy vielä antaa erityiset kiitokset huonekalutukun toimitukselle, Tein tilauksen paniikissa puhelimella Maanantaina sillä ehdoin että saan pöydän perjantaina, ja tulihan se, sisään asti kannettuna. Oikein suuri kiitos huonekalutukku!

      Merja
      Helsinki

      • ääk

        Näköjään tänne on aikaa txtailla, vaikka sähköpostiin ei olekaan aikaa vastata.


    • Huonekalutukku.fi
    • Timo23133

      Tv-taso päivän toimituksella! Thänks Tukku.

    • Miikka.

      Vielä se rahti on 20€ kaikille kuljetuksille? Onko kotiin asti vai matkahuoltoon?
      Vai minne?

      Miikka.

    • Huonekalutukku.fi

      Kotiinkuljetus on aina 20€ ja kotiinkuljetettuna.

      Lämpimin terveisin
      www.huonekalutukku.fi
      016 420 1200
      [email protected]

      • Fabio63

        Niinhän ko. firman kuljettajakin kertoi, että ovelta ovelle mutta kuulemma ei sillä ole väliä mikä on kohteen ovi. Meidän tapauksessa se oli kerrostalon ulko-ovi. Ja pakettikin oli sen näköinen, että missähän ojanpohjassa sitä oli pyöritelty sillä seurauksella, että kiinnitysruuvipussi puuttui paketista. Muutenkin sohvan toimistusaika meni n. 5x pidemmälle kuin tilatessa luvattiin. En suosittele koko firmaa.


    • Huonekalutukku.fi

      Moikka!

      Ilmeisesti tämä on tapaus on sellainen että Huonekalutukun kuljettaja on soittanut asiakkaalle 2-3 keraa.

      Asiakasta ei ole saatu kiinni puhelimitse, joten tuotetta ei voitu toimittaa.

      Laitoimme tuotteen välittömästi kaukokiidolla Lahdesta, kun oma automme oli Helsingissä jakamassa tavaraa vain 3 päivää, ja tosiaan asiakasta ei tällä aikaa saatu puhelimitse kiinni, jotta tavara oltaisiin voitu hänelle toimittaa.

      Koska tämän vuoksi emme saaneet tätä kiireellistä tapausta ajoissa hoidettua, laitoimme tuotteen menemään Lahdesta kaukokiidolla.

      Kaukokiidon kuljettajat eivät toimita sisään asti, vaan jättävät ovelle tavaran. Tässä tapauksessa Kaukokiidon kuljettaja oli kuitenkin kantanut asiakkaan kanssa paketin ylös. Kaukokiidon kuljetuksen aikana paketti oli myös sotkeentunut.

      Tähän ei tietenkään Huonekalutukulla ole ollut vaikutusmahdollisuutta, kun olemme kuljetuspalvelun joutuneet ostamaan ulkopuoliselta rahtiliikkeeltä.

      Ruuvipussi toimitetaan asiakkaalle heti, kun on selvinnyt että se puuttuu. Eli on lähtenyt tänään.

      Tilaushan on siis tehty 10.9.2011. Toimitusaika on siis tällöin ollut 10 päivää.

      Toimitusaika on meillä toimitusehdoissa 4-6 viikkoa.

      Olemme pahoillamme asiakkaan huonosta ostokokemuksesta.

      Lämpimin terveisin,
      www.huonekalutukku.fi
      016 420 1200
      [email protected]

    • maikku_72vee

      Kiitos tukulle erinomaisesta asiakaspalvelusta. JA ennenkaikkea kuljettaja Mikkolalle.

      T: Maikku! :)

    • Veli_valo

      Hyvä hyvä! Jeee!

    • hämärää152

      Minkähän niminen firma huonekalutukku.fi pyörittää?? Hämärää, sivuilla ei mainintaa edes Y-tunnuksesta...

    • Tutkiva surffari
    • petelius_anteron
    • Sissi73

      Käytiinpä mekin Rovaniemellä sohva ostoksilla Huonekalutukussa syyskuun lopulla. Tilaus meni tehtaalle, ja toimitusajaksi luvattiin noin 5 viikkoa. Just, just... Vieläkään ei sohvaa näy eikä kuulu. Ja usko alkaa loppumaan, että koskaan kuuluukaan! Myyjälle ollaan soiteltu useampaan otteeseen. Aina saatu vastaukseksi, että ensi viikolla tulee... Edellisessä puhelussa sitten yllätys, yllätys myyjä sanoi, että tehtaalla on ollut ongelmia kankaan saannin kanssa! Eipä tätä voinu sanoa aikaisemmissa puheluissa!!! Ja edelleen myyjä sanoi, että lupasivat toimittaa ens viikolla. Siitäkin puhelusta alkaa olla jo 3 viikkoa! Kyllä jurppii!!! Varsinkin kun ostettiin osamaksulla! Eli tässä nyt tyhjää maksetaan sohvaa, jota tuskin koskaan tulee!!! JOS joskus jotain enää kyseisestä liikkeestä ostetaan, niin tavaran täytyy löytyä suoraan liikkeestä. Tehtaan kautta ei enää mitään tilata!!! Hyvää Joulua vaan!

    • Huonekalutukku.fi

      Hyvä sissi73,
      emme löytäneet tällaista avonaista tilausta liikkeestämme, joten joudumme toteamaan kirjoituksen olevan paikkansa pitämätön. Jos näin kuitenkin on, voitte toki ottaa yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme.

      Lämpimin terveisin,
      www.huonekalutukku.fi
      [email protected]
      016 4201200

      • roskatavaraa

        Huonekalutukku on Kajaanilaisia huijareita,


    • sika69

      Risuja ja ruusuja:

      Tilaamani tuotetta ei ollutkaan enää saatavilla, eikä siitä ilmoitettu ollenkaan. Itse soitin 5 vk odottelun jälkeen, jotta missähän mahtaa olla ja silloin vasta sain tietää asiasta. Risuja tuloo huonosta tiedottamisesta. Liekö koskaan olisi heiltä oltu yhteydessäkään asiasta/rahojen palauttamisesta...
      Toivotaan, että rahat tulevat takaisin kuitenkin sovitusti.

      Ruusuja valikoiman suuruudesta ja kohtuu hinnoista.

    • Huonekalutukku.fi As

      Moikka Sika 69!
      Kiitos paljon ensinnäkin Ruusuista. Pyrimme kehittämään mallistoamme jatkuvasti parempaan suuntaan.

      Pahoittelut kovasti ettette saaneet ilmoitusta tuotteen loppumisesta ajoissa. Pyrimme imoittamaan heti, jos tuote on loppunut. Tässä tapauksessa näin ei kuitenkaan tosiaan käynyt.

      Meillä on kymmeniä eri tavatantoimittajia meidän oman valikoiman lisäksi, joten aina ei ole tarkkoja varastosaldoja saatavilla. Kuitenkin näitä loppuneita tuotteita on noin yksi prosentti koko valikoimastamme. Tätäkin tulemme kuluvan vuoden aikana parantamaan.

      Ja oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille asiakkaillemme

      Lämpimin terveisin,
      www.huonekalutukku.fi
      [email protected]
      016 4201200

    • Ilman sohvaa

      Ihmeellistä mainontaa tällä firmalla ainakin on. Sohvassa mainostettiin toimitusajaksi n.2vkoa. Myöhemmin tilauksen jälkeen samalle sohvalle oli ilmestynyt toimitusajaksi "ehtii vielä jouluksi". Noh, sitä sohvaa odotellaan edelleen. Mukavaa olla ilman sohvaa ja eka eräkin jo maksettu. En suosittele tätä yritystä kyllä kenellekään.

    • Huonekalutukku.fi As

      Moikka Ilman Sohvaa, saisimme teidän tiedot jotta voisimme selvittää mitä on tapahtunut?

      Voitte ottaa yhteytta [email protected], tai soittaa numeroon 016 4201200.

      Toisinaan tavarat kyllä lähtevät, mutta kuljetusliike kadottaa tuotteita, ja me emme tällöin saa aina varmistusta onko asiakas saanut tuotetta vai ei, vaikka se meidän varastolta lähtenyt olisikin.

      Helpommin saa tosiaan selvityksen asiaan olemalla suoraan meihin yhteydessä.


      Lämpimin terveisin,
      www.huonekalutukku.fi
      [email protected]
      016 4201200

    • Selittelyn makua

      Kummasti tuntuu kuljetus "kadottavan" tuotteita. Itsekin olen joutunut kyseisen firman "uhriksi", aiemmat kirjoitukset kuulostavat valitettavan tutuille. Kahteen kertaan maksamani rahat palautuivat vasta Luottokunnan lakimiehen puhelun jälkeen, kun olivat tekemässä sieltä rikosilmoitusta asiasta.
      En suosittele.

    • Huonekalutukku.fi as

      Hei Selittelyn makua,
      Emme osaa yhdistää tätä tapahtumaa mihinkään, pahoittelemme kovasti.
      Toki jos teillä on asiasta lisää kerrottavaa, niin selvitetään se yhdessä:

      [email protected]
      016 4201200


      Palautamme aina rahat peruuntuneista kaupoista sopimusehdoissa olevan ajan puitteissa. Täytyy muistaa, että me teimme viime vuonna yli 5000 kauppaa reklamaatioprosentin ollessa noin 3% kaikki reklamaatiot mukaanlukien. Pyrimme luonnollisesti kehittämään tätä koko ajan, ja saamaan tätä prosenttilukua pienemmäksi.

      Lämpimin terveisin,
      www.huonekalutukku.fi
      [email protected]
      016 4201200

      • huonekalutukku as

      • Selittelyn makua

        Minulla ei ole kanssanne enää mitään selvitettävää, tärkein asia oli, että lakimiehen avustuksella sain rahani takaisin, koska niitä ei lupauksistanne huolimatta palautettu.
        Sitä paitsi, tulin tänne alun perinkin kertomaan mielipiteeni ketjun aloittajan tiedusteluun.


    • HuhHuh

      Paljon tuntuu noita mokia sattuvan. Ja jos kyseessä olisi vain yksittäistapaukset, kuten kauppias itse vinkkaa, olisi nuo reklamaatiot suht helppo muistaa..
      Kuka itseään kunnioittava kauppias yleensäkään kuluttaa aikaansa täällä vastailemassa ihmisten kirjoituksiin!!!???

      • Martti_Nikkilä_espoo

        Minun mielestäni on tosi hyvä jos puolustautuu lokaa heittäviä nimimerkkejä vastaan.
        Tämähän on tällainen roskalaatikko missä kaikki heittää nimimerkkien takana mitä sattuu. En nyt varsinaisesti voi itse asiaan ottaa kantaa, mutta Tämä HuhHuhin kirjoituskin täällä on täysin turha ja noin negatiivissävytteinen.. Mitä sisältöarvoa toit keskusteluketjuun? Et mitään.
        mielipiteesi kyllä. Turhaan.

        Sensijaan Selittelynmakua asiassa on pointti, hyvä että asia tuli kuntoon. silti ihmettelen miksi tänne keskustelupalstaan tuot asiasi. Kertoo kyllä paljon ihmistyypistä. Toivottavasti minun ei tarvitse olla koskaan kanssasi tekemisissä.

        Minä sensijaan kannustan kaikkia yrittäjiä yrittämään. Ja maksamaan enemmän veroja että Huhuh saa työttömyysrahansa kaljoihinsa ajoissa ja sossusta ja kelalta rahat röökiin ja lääkkeisiin.
        Toiset työllistää ja yrittää. Toiset ei tee kerta kaikkiaan mitään muutakuin lässyttää paskaa.
        Muistakaa, puolet suomen työpaikoista tulee pienyrittäjiltä.

        Rohkeasti vain esille ja puolustautumaan tätä loanheittoa vastaan, sanon minä!
        Toki nyt sorruin samaan itsekkin. Mutta kun V***aa toisten toiminta.


        Entinen Yrittäjä,
        Martti Nikkilä
        [email protected]


      • Tuutikki
        Martti_Nikkilä_espoo kirjoitti:

        Minun mielestäni on tosi hyvä jos puolustautuu lokaa heittäviä nimimerkkejä vastaan.
        Tämähän on tällainen roskalaatikko missä kaikki heittää nimimerkkien takana mitä sattuu. En nyt varsinaisesti voi itse asiaan ottaa kantaa, mutta Tämä HuhHuhin kirjoituskin täällä on täysin turha ja noin negatiivissävytteinen.. Mitä sisältöarvoa toit keskusteluketjuun? Et mitään.
        mielipiteesi kyllä. Turhaan.

        Sensijaan Selittelynmakua asiassa on pointti, hyvä että asia tuli kuntoon. silti ihmettelen miksi tänne keskustelupalstaan tuot asiasi. Kertoo kyllä paljon ihmistyypistä. Toivottavasti minun ei tarvitse olla koskaan kanssasi tekemisissä.

        Minä sensijaan kannustan kaikkia yrittäjiä yrittämään. Ja maksamaan enemmän veroja että Huhuh saa työttömyysrahansa kaljoihinsa ajoissa ja sossusta ja kelalta rahat röökiin ja lääkkeisiin.
        Toiset työllistää ja yrittää. Toiset ei tee kerta kaikkiaan mitään muutakuin lässyttää paskaa.
        Muistakaa, puolet suomen työpaikoista tulee pienyrittäjiltä.

        Rohkeasti vain esille ja puolustautumaan tätä loanheittoa vastaan, sanon minä!
        Toki nyt sorruin samaan itsekkin. Mutta kun V***aa toisten toiminta.


        Entinen Yrittäjä,
        Martti Nikkilä
        [email protected]

        Hyvä Martti Nikkilä. Olen samaa mieltä kanssasi, että pienyrittäjiä on hyvä tukea ja itsekin suosin mieluummin heidän tuotteitaan ja palveluitaan, ennenkuin suurten ja/tai kansainvälisten ketjujen aina kun vain mahdollista. Silti mielestäni kaiken kaupankäynnin tulisi perustua rehellisyyteen, niin myyjän kuin ostajan puolelta. Jos kaupankäynti ei kuitenkaan tapahtu tämän mukaisesti, ja ostaja ei maksusta huolimatta saa tavaraa, ei se mielestäni ole sitä. Ja tällä viittaan nyt yleisesti niihin yrittäjiin, kenellä on ongelmia tavaran toimituksissa.

        Olen itsekin tilannut tuotteita, joiden toimitus ei syystä tai toisesta ole myyjän puolelta onnistunut. Silti olen saanut aina asiallista palvelua ja pikaisen yhteydenoton asian johdosta ja rahani takaisin ilman ongelmia.

        Ihmiset ovat epävarmoja, koska varsinkin Internetin kautta meille kuluttajille on avautunut mahdollisuudet ostaa tuotteita ja palveluja lukuisten eri verkkokauppojen kautta. Siksi kuluttajat haluavat tietää muiden kuluttajien kokemuksia ennen omaa ostopäätöstään.


      • Pikko69_ Lahti
        Tuutikki kirjoitti:

        Hyvä Martti Nikkilä. Olen samaa mieltä kanssasi, että pienyrittäjiä on hyvä tukea ja itsekin suosin mieluummin heidän tuotteitaan ja palveluitaan, ennenkuin suurten ja/tai kansainvälisten ketjujen aina kun vain mahdollista. Silti mielestäni kaiken kaupankäynnin tulisi perustua rehellisyyteen, niin myyjän kuin ostajan puolelta. Jos kaupankäynti ei kuitenkaan tapahtu tämän mukaisesti, ja ostaja ei maksusta huolimatta saa tavaraa, ei se mielestäni ole sitä. Ja tällä viittaan nyt yleisesti niihin yrittäjiin, kenellä on ongelmia tavaran toimituksissa.

        Olen itsekin tilannut tuotteita, joiden toimitus ei syystä tai toisesta ole myyjän puolelta onnistunut. Silti olen saanut aina asiallista palvelua ja pikaisen yhteydenoton asian johdosta ja rahani takaisin ilman ongelmia.

        Ihmiset ovat epävarmoja, koska varsinkin Internetin kautta meille kuluttajille on avautunut mahdollisuudet ostaa tuotteita ja palveluja lukuisten eri verkkokauppojen kautta. Siksi kuluttajat haluavat tietää muiden kuluttajien kokemuksia ennen omaa ostopäätöstään.

        Omat kokemukseni huonekalutukusta ovat olleet aina hyviä. Olen tilannut itse, lähipiirini on tilannut ja olen myös suositellut muille. Tuntuu kovin vieraalta nämä kirjoitukset minulle. Minun asiassuhde on kuitenkin jo vuoden vanha.

        En ole kuullut pahaa sanottavaa keneltäkään. Paitsi täällä tietysti herjataan helposti nimimerkkien takaa. Mietin itsekkin mikä on totta ja mikä ei. Olen myös kullut ystävättereni yrityksestä, kuinka hän epäili kilpailijoiden kirjoittavan pahaa.

        Uskon kyllä, että ihmiset lukee tätä filtteri päällä. Minäkin luen. En näistäkään usko puoliakaan.

        Meitä on moneen junaan ja moni juna kulkee moneen suuntaan.

        Ostan itse huonekalutukusta myös tulevaisuudessa. Ja edelleen suosittelen muille.


    • Marjut75,4
    • Sogi875

      Onko jollain tiedossa huonekalutukun uusin alekoodi, sen voisi nakata tänne näytille!

      Tack!

    • Pete897

      Se joulukuun alennuskoodi ainakin on mennyt vanhaksi. Ei otiminut enää. Kerkesin tilata sohvan, mutta ei enää toiminut.

    • Jullipulli_suussa_X

      Kaksi syytä ostaa tukusta o hinta ja valikoima. Näistä syistä oon ostanu.
      Muusta en tiedä kun en oo ongelmiin joutunu, mutta hinta on halvempi ja se ratkasee mun kohdalla. kun oon pätkätyöläänen..

      hajen myös ruokani liiteristä enkä koosta tai ässästä.

    • MAttiPP45

      Joo huonekalutukku tuntuu olevan halvin verkkokauppa. Rasittavat sivut kun mustakeltaiset. Typerät värit.

      Mutta hinnat on halvat.

    • WAWAWAWA

      Halvin kauppa on huonekalutukku.fi. Sieltä olen tilannut. Ei mitään ongelmaa.

      • Penttiset55

        Sama juttu. Lähes kaikki kalusteet on meillekin huonekalutukusta ostettu.

        Samaten sukulaisetkin ovat ostaneet. Laadukasta asiakaspalvelua on ollut! :)


    • Kakkskasilla

      Nonnii. Ystävä tilas heiltä huonekaluja, oli kuulemma kuljetuksessa kadonneet! Ihmetteli kun ei tullut perille ja koittivat kusettaa, että on toimitettu. Yhtä kusetusta koko firma!

    • Kellokoskenhäämies

      Kyllähän kuljetusliike kadottaa lähetyksiä. Tilasin takan kun tehtiin remontti, ja se päätyi 500 kilometrin päähän, ja oli viikon kadoksissa. Takka kuitenkin painaa melko paljon ja on iso ja siltikin se katosi.

      Paras tapa selvittää on pyytää rahtikirjan numero,siitä näkyy aina onko tavara lähtenyt.

      Huonekalutukusta tilasin Bianca divaanin ja sain sohvan 2 päivässä. Joten siltä osin toimi loistavasti.

    • Marjannejajanne

      Nopeet toimitukset, perjantaina tilasin Antti sohvan, maanantaina saimma paikoilleen.

    • simosoittaakahdesti

      nopeasti tuntuu huonekalukku toimittavan, meille tuli 5 päivässä tilatut kalusteet.

    • ellu79manse

      huippukaluste.fi:stä tilattin lipasto ja tv-taso. Tuli alle viikossa. Tuoteet piti maksaa etukäteen, mutta tosi halpaa...

      • Kajaanilainenitsekki

        Kajaanilaisia huijareita huippukaluste.fi, nottei vaan olisi samaa Suomisoffaa...


      • Eläjauhapaskaa

        Höpö höpö, sielälä taas yksi perus kateellinen kainuulainen huutelee! Tuo firma on pyöriny kajaanissa yli 30vuotta ja rehelliset yksityis yrittäjät pyörittää sitä! Hattua nostan tollaisille pienyrittäjille jotka menestyy isojen ketjujen rinnalla. Harmi vain kun tuollaiset turhat huutelijat yrittävät vaikeuttaa rehellisten ihmisten työntulosta.


    • myöskin kajaanista

      Kajaanilla huono maine juuri suomisoffan huijareiden takia. Huippukaluste.fi näyttää kuitenkin olevan kalustevalioden verkkokauppa. Kyseinen firma toiminut jo 80 luvulta ja on kyllä erittäin luotettava ja eettisesti oikein toimiva yritys. Minulla on pitkäaikainen asiakassuhde ko. firman kanssa.

      • PÖIJLAEN

        Omistajilla yleensä on "pitkäaikainen asiakassuhde ko. firman kanssa. "


    • Kat74

      En suosittele. Tilasin tuolin 4.1 2012 ja maksoin tuotteen.
      10 viikkoa odottelin ja otin yhteyttä. Välillä vastatiin ,että tulossa ja saat ensi viikolla.
      Odottelin vielä sen ns ensiviikon jonka jälkeen peruin kaupan. Sanottiin rahojen palautuvan 2-3 pv päästä. Nyt viikko mennyt ja palautusta ei ole tullut.
      Todella surkeaa ja hidasta palvelua.. ei koskaan enään.

      • huippukaluste

        Harmillista että näillä palstoilla kirjoittellaan mitä sattuu. Väitteet joita mielestämme on kohdistettu verkkokauppaan huippukaluste.fi ovat täysin perättömiä.
        PERUSTELUT:
        1.Huippukaluste.fi verkkokaupasta sen verran, että kauppa on uusi ja ensimmäiset kaupat on siellä voitu tehdä vasta 26.1.2012.
        2.Perimme asiakkaalta maksun vasta kun tuote on toimituskunnossa. Joten tälläinen "vääntö" rahojen palauttamisesta on täysin perätön.
        3. Jos asiakas palauttaa jo maksetun tuotteen, palautamme rahat asiakkaalle välittömästi kun palautettava tuote on saapunut meille takaisin.


      • Ihmisetovaturpoja

        Kat74, jos tarkoitat huippukaluste.fi niin puhut täyttä p*****! Kuinka olet voinut tilata tuotteen 4.1.2012 kun kyseinen firma on saanut ensimmäisen lähetyksensä 26.1.2012.
        Olet vain huomiota hakeva ihminen?


    • huijattu

      Ei kannata ostaa sieltä mitään. Meille eivät pystyneet toimittamaan tilausta sopimusehtojen mukaisessa aikataulussa ja nyt kauheaa vääntöä, että saamme rahat takaisin. Puheluihin ei vastata ja kun lopulta saa jonkun kiinni, niin tosi epämääräisiä selityksiä ja jopa valehtelua. Tosi hämärä firma.

      • kiukkuuntunut2012

        joko olet saanut rahat. Meille kävi samoin. Ryhdytäänkö nostamaan ryhmäkannetta? Näyttäisi olevan riitävän useita rahan saajia. Soitin lakimiehelle, perintätoimistoon ja kuluttajasuojaan. Sain mielenkiintoisia ohjeita toimintaan ja perintätoimisto lähtisi heti työhön. Perintäkukut tietysti menisivät huonekaluliikkeen piikkiin, kun kerran sopimusehdot täyttyvät. Vieläpä saamme korkoja viivästyneistä palautusrahoista.


    • Pirrjjo234

      Meillä on kaikki kalusteet ostettu huonekalutukusta. Aina ollaan saatu hyvää palvelua. Toimitukset on tullut suurimmaksi osaksi ajallaan. Sohvassa taisi mennä 5 viikkoa, mutta tuli tehdastilauksena.

      Me kyllä suosittelemme huonekalutukkua muillekkin!

    • koodaritqawe

      Sama juttu, kun ostatte käyttäkää koodia 120XT

      www.huonekalutukku.fi


      Itse tilasin sillä, pitäisi olla toiminnassa vielä ja tuoda 50e alennuksen.

    • Juhanajaana

      Huonekalutukku.fi verkon paras huonekalukauppa.

      Kiitos loistavista huonekaluista.

      • venetsialainen

        Tilattiin maanantaina sohva helsinkiin, toimitus oli keskiviikkona.
        Saatiin pääsiäiseksi uusi sohva.

        Kiitos paljon huonekalutukulle.

        Voimme suositella kaikille. :)


      • Samarian56
        venetsialainen kirjoitti:

        Tilattiin maanantaina sohva helsinkiin, toimitus oli keskiviikkona.
        Saatiin pääsiäiseksi uusi sohva.

        Kiitos paljon huonekalutukulle.

        Voimme suositella kaikille. :)

        Sama juttu,muutamas päiväs tuli mööpelit. Toimi just ku sovittu oli.


    • naali655

      Tilasimme huonekalutukusta akaasiapuukalusteita. Toimitus tuli 3 päivässä,kuten luvattu. Hyvin tuntuu toimivan!

      • velipuolimies

        Huonekalutus toimutukset toimii hyvin"


    • JeanEl

      TIlasimme 16.12.2011 Tv-tason, vitriinin, ruokailuryhmän ja sohvan kyseisestä nettikaupasta. Tv-taso, vitriini ja ruokaryhmä saapui n. 2viikkoa tilauksesta mutta sohvaa ei näy eikä kuulu!?? Kohta 4kk:ta tilauksesta ja saadaan epämääräistä infoa tuotteesta. Väittävät että hävinnyt kuljetuksessa ja viimeiset kuukauden luvattu että tulee ensiviikolla.

      Aluksi tuntui ihan toimivalta bisnekseltä ja nopealta mutta nyt tuntuu siltä että on ensimmäiset ja viimeiset kaupat tämän puljun kanssa! Haen seuraavat Sukarilta maksoi sitten vähän enemmän tai ei mutta tuotteet saa kyllä kun luvataan!

      Ja Jos sattuu saamaan jonkun puhelimella kiinni niin yhdyn nimimerkin "Huijattu" kommenttiin jossa hänelle valehdeltiin. Jos joku on joskus katsellut yleltä Jopet-Show:ta niin tämä puhelin ääni huonekalutukussa kuulostaa aivan samalta kuin se Jopen esittämä "valelääkäri"!

      No jos ei nyt ensiviikon aikana mitään kuulu niin saa sitten kuluttaja-asiamies soitella seuraavaksi sen prkl:een sohvan perään!

      • JeanEl

        Kyllä tässä puljussa on nyt jotain pahasti pielessä! Viimeinen info sohvasta on ettei sitä tule lainkaan!! Miten vitussa sitä sitte verkkosivuilla kaupataan??? Hyvitykseks tarjotaan jotain vitun kylpylälahjakorttii. En mä nyt minkää pahvilapun päällä voi istuu! Jos tilaan saatana sohvan varmaan tarviin sen sohvan sillon ja jos haluun kylpylään ni en vittu huonekaluja sillon tilaa!!! Ja vittu puljun johtaja on aina saatana jossain lomalla ku sinne soittaa ja loput työntekijät asoista pihalla ku lumiukot!

        Kusinen paska lafka mistä ei kannata mitään tilata! asiakaspalvelulle täydet 0pistettä!


    • PirkkojaMatti

      Tilasimme 4.1 sohvan ja ruokailuryhmän, meille tuli 4 päivässä. Joten toimitus oli paljon nopeampi kuin odotimme.

      Toimituskin tuli sisäänkannettuna, mikä helpotti meitä huomattavasti kun olemme jo iäkkäitä.

    • Mangolainen

      Höpöhöpö, Mango on hyvä sohva. Miulla on semmonen ollut 3 vuotta ja edelleen ku uus.

    • www.nettisohva.fi
    • Nopea huonekalutukku

      Huonekalutukulla on toimitukset kohdillaan!

      Perjantaina tilattiin illasta sohva ja tänä aamuna, maanantaina sohva jo olohuoneessa!!??

      Kiitos nopeasta toimituksesta

    • MikkoMarttinen
    • apsrigbvjhdc

      Huonekalutukku käy täällä selvästi mainostamassa itse itseään. Varokaa tällaista asiakkaan harhautusta harjoittavaa yritystä.

      • Zabra82

        Paljon me ollaan tilattu huonekalutukusta. Ihme sälli "apsrigbvjhdc". Ettei vain olisi joku toinen verkkokauppa? Sitä paitsi tuskin Keskon liikkeet nyt itestään minnekkään kirjoittele.
        Vai eikö se huonekalutukku.fi ole Keskon omistama?


      • Huijaustasanonminä
        Zabra82 kirjoitti:

        Paljon me ollaan tilattu huonekalutukusta. Ihme sälli "apsrigbvjhdc". Ettei vain olisi joku toinen verkkokauppa? Sitä paitsi tuskin Keskon liikkeet nyt itestään minnekkään kirjoittele.
        Vai eikö se huonekalutukku.fi ole Keskon omistama?

        No ei Tod ole mikään Keskon firma!!!!
        Olen myös ihan varma että nämä yllättävän samanlaiset positiiviset kommentit tällä palstalla on Huonekalutukun itsensä kynäilemiä!


    • JeanEl

      Edelleen on sohvadivaani toimittamatta. Nyt edellisestä toimitus päivämäärästä taas viikko mennyt. No onpahan 100% alennus saatu nyt kyseisetä tuotteesta josko se 1700€ sohva nyt pikkuhiljaa alkaisi tulemaan sieltä täysin veloituksetta!

    • Spopop
    • TosiPettynyt

      Hiton paska firma, pysykää kaukana jos ette kaipaa ongelmia. Itselläni jäi tuote saamatta ja eivät näytä palauttavan rahojakaan kovin innokkaasti.

    • Huono kokemus

      Kerran yritin ostaa, tuotetta en saanut ja rahanikin takaisin vasta tappelun kautta. Itse en enää hanki paikasta mitään vaikka ilmaiseksi saisin.

    • Terraniva@terra

      Olen ostanut huonekalutukusta yritykseemme jo vuosia kalusteita. Erinomainen palvelu ja loistavat hinnat. Toimituksetkin ovat aina toimineet.
      Minä voin suositella kaikille!

    • sjrfvc

      MINÄ TAAS EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!

    • Anekdotti66

      Hyvä firma on ollut! aina tullut kalusteet ajallaan.

      Sohva taisi tulla 3 viikossa. Joten ei nyt nopeasti mutta kuitenkin.

    • napapiirinpalloketut

      Kiitämme huonekalutukkua seuramme tukemisesta.
      Nuorisoliikuntaa tukevia yrityksiä on toisinaan vaikea löytää ja huonekalutukun merkittävä panostus seurallemme mahdollitsi paljon viime kaudella.
      Saavutimme SM-hopeaa huonekalutukun väreissä.

      Katso
      http://www.napapiirinpalloketut.fi/loader.aspx?id=d3abaf23-6181-4e7f-9f57-9c2a5768d636

      Toivottavasti tukeminen jatkuu myös tulevalla kaudella.

      Terveisin,
      napan b-juniorit ja valmennustiimi.

    • Vessi.23

      Kalusteet tuli perille 2 viikossa. Toimitusaika ei mikään huippunopea. Toisesta paikasta tilattiin, olikohan joku on24 vai nettikaluste tai mikälie niin viikossa tuli.
      Toisaalta taitaahan nuo mööpelit tulla yleensä suoraan tehtaalta.

    • Sodmona

      Normaalit toimitusajat huonekalutukussa.. Nopeammin tuli kuin iskusta. Siis ruokapöytä, viikossa.
      Iskusta tuolit 6 viikkoa.

    • Veken kaluste huono

      Veken kalusteen verkkokaupasta ei voinut tilata sivustolla esiteltyä tuotetta eli se siitä "verkkokaupasta". Koska olimme kiinnostueet kuitenkin pienestä kalusteesta, olimme suoraan yhteydessä ja meille ilmoitettiin sähköpostilla että "heti kun olette maksaneet tuotteen, se lähetetään". Nyt on kulunut lähes kahdeksan viikkoa maksusuorituksesta, eikä mitään ole tullut paitsi satunnaisia pahoitteluita nimettömissä meileissä "viivästynestä toimituksesta". Emme voi suositella missään nimessä.

    • Vekenkaluste on susi

      Veken kalusteesta ei saa hyvää palvelua. Ei NS "Verkkokaupassa" eikä Ranualla.
      Se on satavarma!

    • EN suosittele!!

      Tuntuu että tilaustuotteissa on ongelmia toimittaa ajallaan ja sitten aina luvataan seuraavalle viikolle. Sähköpostiin ja puhelimeen vastataan todella hitaasti jos ollenkaan. Näin ei luotettava yritys toimi! Ainut hyvä asia on tilaamisen helppous ja edulliset hinnat. Oikeasti palkatkaa asiakaspalvelijoita jotka osaavat hommansa!

    • VekeNK

      Ei voi suositella. Odotettu omia kalusteita jo kahdeksan viikkoa. Rahat ottivat kyllä heti vastaan ja lupasivat lähettää tavaran heti sen jälkeen, viimeistään seuraavalla viikolla. Asiakaspalvelu lupailee tavaran saapuvan aina seuraavalla viikolla!
      En ole enää kiinnostunut kalusteista, vaikka saisin mihin hintaan. Rahat vaadin takaisin.

    • Vekenkaluste vaara!

      Vekenkaluste on täysin epäluotettava liike. olen VEKEnk:n kanssa samaa mieltä- tavaraa ei toimiteta mutta raha kelpaa. Pysykää kaukana näistä roistoista!

    • Tämä koskee Lahden pistettä. Tilattiin kaksi yöpöytää 17.2. ja meille ilmoitettiin kun selviteltiin löytyykö vielä varastosta, että niitä oli juuri tarvitsemamme kaksi. Tilasimme ja maksoimme pöydät. Useamman sata euroa. Pöydät tulivatkin ihan viikon sisään liikkeeseen, josta käytiin ne noutamassa. Tähän mennessä siis palvelu ollut oikein hyvää, toimivaa ja ystävällistä.

      Avopuolisoni kävi noutamassa pöydät ja purki ne kotona (itse en ollut paikalla). Laatikot olivat hyvin pakattu, ehjiä ja pehmusteita oli ollut. Sain puhelun avopuolisoltani, että "kuule tässä toisessa pöydässä on pieni kolhu kulmassa"..no ajattelin, että no jos se nyt ihan minimaalinen on (avopuoliso on aika tarkka laadun suhteen ja katsoo kaiken ostamansa läpi tarkasti :) ) niin eikai se mitään ja pyysin oikein kuvailla sitä. Sen kuvauksen perusteella se oli minimaalinen mutta kun pääsin kotiin ja katsoin sitä "minimaalista kolhua" niin käytännössä siitä pöydästä puuttui melkein koko kulma!! Otettiin kuvat joka suunnasta kolhua ja seuraavana päivänä soitettiin huonekaluliikkeeseen sekä laitettiin sähköpostitse kuvat kolhuista menemään. Tilanne oli selkeä: Tilaamme uuden pöydän Teille ja voitte pitää sen aikaa rikkinäistä, ettei tarvitse yhdellä selvitä.

      Ei siinä mitään, hyvä näin. No aikaa kuluu ja kuluu, puhutaan nyt jo kuukaudesta parista (ei viitsi rimputella ihan joka päivä) vähintään ja soitellaan jälleen, missäköhän mahtais pöytä olla. Vastaus on, että toimituksessa.

      Jälleen kuluu aikaa, vieläkään ole kuulunut mitään. Nyt oltiin menossa jo toukokuussa suurinpiirtein. No silloin oli sitten kontti hukassa ja ilmoitettiin, että toimitus olisi pitänyt olla maaliskuussa, mutta koska kontti oli hukassa eikä sen sijainnista ollut harmainta hajua kenelläkään, eivät osanneet sanoa juuta eikä jaata. Kontti siis oli tulossa lähi-idästä. (Joo varmaan joku pommittanu alas ja meidän pöytä tönöttää jossain aavikolla huitsin**tussa..)

      Tähän mennessä ollaan soiteltu useita kertoja myyjälle ja viimeisimmällä puhelulla tiedusteltiin, saadaanko korvausta muodossa: esimerkiksi hinnasta palautusta, koska melkein 6kk odotusta ei ole millään asteikolla inhimillistä ja suvaittavaa. Vastaus oli suurinpiirtein tällainen: On valitettavaa, että joudutte odottamaan, mutten voi antaa teille hyvitystä, koska teillä on kuitenkin se viallinen käytössä siihen saakka kun uusi ehjä tulee. En voi antaa rahallista hyvitystä, koska viivästys ei johdu meistä vaan kontti on hukassa." Mielestäni aivan naurettavaa. Olen itsekin myyjä ja jos tehdas ryssii, ME korvataan se asiakkaalle mukisematta. ME ollaan se yhteshenkilö asiakkaan kanssa ja tehdas meidän, jolta ME hoidamme sitten korvausasiat keskenämme jos sikseen tulee.

      Olemme myös soittaneet pöytää valmistavaan yritykseen ja hekin totesivat, että kontti on kateissa ja että korvausta he eivät voi maksaa, mutta pöydän myynyt huonekaluliike voi.

      Nyt sitten odotellaan että avopuoliso tulee käymään tässä töissä ja kirjoitellaan joko valmiilla pohjalla tai vapaasti saneltua kuluttajasuojan kautta hoputusta menemään. Ja jos sitä hemmetin yöpöytää ei vieläkään ala kuulumaan, niin me kyllä perutaan koko kauppa, niin harmillista kun se olisikin, koska pitkään sai hakea yöpöytää joka toimisi korkeuden ja mallin puolesta meidän korkeaan sänkyyn! Mutta ei kukaan odottele näin kauaa ja me ollaan annettu aikaa ja oltu kuitenkin harvinaisen kärsivällisiä asiakkaita.

      Joka tapauksessa tiedustelu on jäänyt meidän hommaksi, eikä myyjän päästä kuulu mitään ja aina kun hänelle soittaa, tuntuu, ettei meinaa muistaa koko asiaa "AINIIN Se juttu!"

      Ikävää, että muuten hyvä liike ja toimiva asiakaspalvelu mutta sitten näissä tapauksissa pistetään pakkia kun mennään korvausvaatimuksiin.

      Tämän johdosta en kyllä lähtisi enää käymään tätä uudelleen läpi vaan etsin suosiolla muualta.

    • Ja siis kyse oli Lahden Huonekalutukusta tuossa omassa tapauksessani (näkyy täällä porukka höpöttelevän myös otsikosta poiketen Suomi soffasta ja veken kalusteesta..)

    • ÄLKÄÄ TILAATKO MITÄÄ

      ÄLKÄÄ TILAATKO MITÄÄN TÄSTÄ LAFKASTA !!!
      Itse tilasin 25.7.2012 koulupöydän ja tuolin lapselle. Koulut jo alkoi mutta tuotteista ei kuulunut mitään. Odottelin vielä viikon ja sitten soittelin perään. Kuulemma tuoli loppunut varastosta ja luvattin se lokakuulle. Peruutin tuolin koko tilauksesta, jolloin luvattiin tuolista hyvitys ja koulupöytä viikonlopuksi.

      Nyt kulunut 7 viikkoa ja ei pöytä tuu eikä tuolin hyvitystä tililläni näy. Yritin taas soitella asiakaspalvelun Markukselle. Eipä tietenkään vastannut, kun numero tallessa. Pistin sähköpostia ja vielä koko sakille myös Lahden porukalle.
      Saatiin vastausta, ettei pöytäkään saa mistään. Väittävät, että tälläistä on huonekalu alalla. Eivät vaan kehdannut sitten ilmoitella asiasta asiakkaalle.

      Odotellaan nyt rahoja viivästyskorkoineen tilille. Odotan veilä viikonlopun yli ja jos rahoja ei tule, niin otan yhteyttä perintätoimistoon. Ovat jo muutenkin pitkään panttaaneet mun rahojani omalla tilillään.

      Odotellaan nyt rahoja viivästyskorkoineen tilille. Odotan veilä viikonlopun yli ja jos rahoja ei tule, niin otan yhteyttä perintätoimistoon. Ovat jo muutenkin pitkään panttaaneet mun rahojani omalla tilillään.

      Siis koko puoti pitäisi lopetta. Hehän myyvät tavara mitä heillä ei ole.
      Asiakaspalvelulle minultakin täydet 0 pistettä. Asiakas joutuu itse soittelemaan tuotteiten perään ja taistelemaan siitä että saa rahansa takaisin.

    • Rahat takaisin

      Tulipas rahat pöydästä ja tuolista takaisin tilille ja vielä 20 euroa extra odottelusta. Kiitos siitä !

      Kyllä asiakkaat ymmärtävät, jos tavara ei ole saatavilla tai pääsee loppumaan, mutta kyllä kauppias saisi ilmoitella asiakkaalle tilanteesta kun se 4 viikkoa on kulunut, ettei asiakkaan tarvitse ollaa varpaillaan ja olla itse ensimmäisenä pommittamassa asiakaspalvelua, kun tuotteet on maksettu.

      Mutta päätyipä tämä seikkailu hyvin. Tosin olisin mieluummin ottanut sen tuotteen kun rahat takaisin.

      • Waiting

        Itse tilasin 2 blanco-lipastoa heinäkuussa. Yli kuukauden odottelun jälkeen sain tietää, että lipastot saadaan vasta joulukuussa. Soitin itse, sieltä päin ei mitään yhteydenottoa. Purin kaupan ja sovittiin, että rahat palautetaan. Noin puolet rahoista palautettiin, ja sitä toista puolta odottelen yhä. Olen tästä ystävällisesti huomauttanut pari kertaa.

        Olen samaa mieltä, että ihmiset ymmärtävät jos ei ole tavaraa saatavilla, mutta rahojen palautuksen kanssa hidastelua en ymmärrä. Pieni raha toiselle voi olla hyvinkin iso raha jollekin muulle, kyllä täältä opiskelijatkin tilaavat!

        Harmittaa, että hoitavat niin huonosti asiakaspalvelun. Valikoimissa olisi paljon tilattavaa, mutta en tiedä uskaltaako enää.


      • Waiting
        Waiting kirjoitti:

        Itse tilasin 2 blanco-lipastoa heinäkuussa. Yli kuukauden odottelun jälkeen sain tietää, että lipastot saadaan vasta joulukuussa. Soitin itse, sieltä päin ei mitään yhteydenottoa. Purin kaupan ja sovittiin, että rahat palautetaan. Noin puolet rahoista palautettiin, ja sitä toista puolta odottelen yhä. Olen tästä ystävällisesti huomauttanut pari kertaa.

        Olen samaa mieltä, että ihmiset ymmärtävät jos ei ole tavaraa saatavilla, mutta rahojen palautuksen kanssa hidastelua en ymmärrä. Pieni raha toiselle voi olla hyvinkin iso raha jollekin muulle, kyllä täältä opiskelijatkin tilaavat!

        Harmittaa, että hoitavat niin huonosti asiakaspalvelun. Valikoimissa olisi paljon tilattavaa, mutta en tiedä uskaltaako enää.

        Ei ole kuulunut rahoja vieläkään lukuisista lupauksista huolimatta.


      • Waiting
        Waiting kirjoitti:

        Ei ole kuulunut rahoja vieläkään lukuisista lupauksista huolimatta.

        Luottokunta onneksi palautti rahat. Huonekalutukku voikin sitten selvittää asian luottokunnan kanssa. Ei tarvitse enää tilata tästä firmasta...


    • Tarkista mistä ostat
    • kammottava liike

      EN suosittele asioimista huonekalutukku.fi. Sohvaa odoteltiin 10 viikkoa. Missään vaiheessa myyjä ei ottanut yhteyttä viivästymisessä. Kun yritin kysellä tuotetta, puheluihin ei yleensä vastattu, jos vastattiin, niin sohva oli tulossa seuraavassa kuormassa, yleensä ensi viikolla. Kun laitoin sähköpostin, että haluan purkaa kaupan, koska ette ilmeisesti pysty toimittamaan tavaraa, niin johan tuli yhteydenotto, että vaadimme 20% kauppahinnasta korvausta.Tulihan se sohva sitten lopulta, mutta kun avasimme paketin, huomasimme ettei se ollu sen värinen, kun olimme tilanneet. Yritin soittaa, mutta kuten arvasin, puheluuni ei vastattu. Laitoin tekstiviestin ja pyysin myyjää ottamaan pikaisesti yhteyttä. Viestin lähettämisestä on nyt 2 viikkoa, mutta yhteydenottoa ei ole tullut. Puhelimeni toimitustietojen mukaan, viesti oli toimitettu ko. myyjän numeroon.Onneksi saimme myytyä sohvamme eteenpäin, ettei tarvinnut olla enää sen ällöttävän tyypin kanssa missään tekemisissä.

    • Hemmetin pettynyt

      Ei enään ikinä!

      Tilasin sohvan ja sain sitä 4 viikon sijaan odotella yli 6 kuukautta! No sen sadannen puhelinsoiton jälkeen kun sohva viimein saapui oli siinä reikä! No taas sen tuhannen kerran yhteyttä puljuun ja sain hyvitystä sen muutaman satasen. Senkin takaisinsaaminen vei aikaa ja hermoja. Nyt on minulla "uusi hieno" sohva jonka joudun vaihtamaan koska koko kangas on puolen vuoden käytön jälkeen revennyt. Kiitos vaan Huonekalutukku, en enään koskaan osta teiltä mitään!!!!

    • Itselläkin oli ongelmia, kun tilasin sohvan kaupasta kauan sitten.
      Nyt käytän http://www.vuodesohva.net sivua.
      Siellä on kauppoja jotka toimittaa tuotteet nopeasti ja asiakaspalvelu toimii myös.

    • perrtt

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe