Eli S 60 vm 02 ajettu 168 500 km sammui tuossa muutama päivä sitten kesken ajon hiljaisessa vauhdissa kun olin kääntymässä pihaan ja vaihtamassa vaihdetta kolmoselta kakkoselle. Käynnistyi kuitenkin heti sammumisen jälkeen ongelmitta. Ei ole sen jälkeen sammunut, mutta mietityttää että saattaa tehdä saman tempun vielä uudelleen.... Mistä siis etsiä vikaa ja onko kenelläkään samankaltaista kokemusta?
mistähän lähtisi vikaa etsimään
S 60
4
1234
Vastaukset
- tulis mieleen
Jos tukehtu liian iso vaihde/pieni kaasu yhdistelmä.
- ...
En usko että se olisi siitä johtuvaa, sillä auto sammui kun olin laittanut kytkimen pohjaan...mietin että onko liian kaukaa haettu jos esim. polttoaineen syötön puolelta epäilisi vikaa?
- siis se Navigator
Ei Tom of........
- Nalleolut
ilmeesi tapauksen ilmetessä, hämmentynyt? On muuten kampiakselin asentoanturi vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123655Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell292016Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441646- 841491
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.961280- 1441191
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951032Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212867Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787