Hytönen, Immonen, Pihlman

Leijoniin!

Hienoa!

7

676

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JYPPI

Virtasenkin,olis varmaan lirutellut muutaman maalin

• Kotikatsoja

• jepjepjep
        Kotikatsoja kirjoitti:

Jos Immosen ja Pihlmannin ketjuun laitetaan Sami Kapanen, niin uskon maaleja tulevan. Ovatko Suomen Leijonat mitaleilla MM-kisoissa? JYPi sai kullan we are the champions http://www.joet.info/we_are_the_champions.wmv

surkat valinnat B sarja kutsuu.

• jyp vaikuttaja joskus liene...

jypin nyky arenaan saisi todella halvalla ,päätyihin 1000 ihmisen lisäkapaseteetiin niin sanottu parvi katsomalla istumapaikkoineen. ei tarvita uutta areenaa kun on on perus hyvä pohja.varmasti täynä joka peli.kumpaakin päättyyn inokkaan kannattajan oma 500 henkilon ,poppoo.lippa lippa.miettikää.pysty seinät ja runko rakenne oikein hyvä.osittsin vanhan tilan päälle.ei katon korotuksia vaan taka osasta tuilla katto palkkeihin.ja portaat sivuistas alas norm taka käytävälle.250 henk.per pääty lisää.alemmalta näkee ja yläkerasta näkymä kentälle aivan upea.jos kaarteet mukaan niin 1000 ihmistä halliin lisää.ja kaarteissa ei kenenkään tiellä.t.insinööri rantanen.kaikilla istuma paikat.miettikää T "TR ,ja varma tulevien arvopelien yksi näyttämö ainakin alkupeleihin.jus t muuten remmpattu.hyvät ravintola ja oheis palvelut ja reilut hienot tilat muutenkin. sanoisin että tunnelmallisin tupa suomessa.aivan lähellä peli tapahtumaa miettikääpäs.on aitioita ja kaikkea mukavaa,sekä rautpohjan päädyssä suomen isoinpia hallibubeja ja käytäviltä A oikeuksin oleva ravintola.sekä tietysti meteli on kova kun yleisö on muutama metri kaukalosta.piirustus valmiina !!!!!!!!!!!!!!.kaikki super tähdet pitävät jkl;n tunnelmasta.Sakke.P.siis helpolla 1000_2000 paikkaa lisää.toinen pääty vaikka seisomo katsomuksi.eikös vinha idea...SEPPÄNEN,ANDERSSON;METSO,VALTRA,JYKES,TOTAL,KIITOLINJA,KAUKOKIITO,MOVENTAS,TRANSPOINT,PANKIT,JYP,ITELLA...ym firman nimikko rivi, katsomoon penkkiin logoin.Kari TYNI laitappa alulle BUUMI.T;Tero Rantanen. mitäpä sitä uutta, kun vanha ehostuu suomen kärkkeen.!!maksaa itsensä vuodessa tai kahdessa.varma sauma.nyt halpa raaka-aine hinta ja työt saa tosi edullisesti.

• helevettiä

sä oot vetäny?!?

• sairas_vääns

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe