Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suuteletko aviopuolisoa

suukkoja ilman

Onko normaalia että vaimo ei halua suudella ollenkaan, olemme olleet naimisissa noin kaksikymmentä vuotta ja alkuvuosia lukuun ottamatta vaimo ei suostu suutelemaan eikä hyväilemään ollenkaan, hän ei halua tulla syliin eikä olla lähellä eikä mantä saa silitellä eikä hyväillä. Haluasin tietää onko tämä muista naisista normaalia.

12

4998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksiä...

      Antaako enää? Jos ei annakaan niin ero häämöttää varmasti. Jos ei pussaile tai kosketa tarkoittaa samaa kuin että EI rakasta enää. Jos ei annakaan niin ei edes sääli enää... paska juttu, otan osaa.

      • ***

        Joulun jälkeen parikertaa takaapäin.


    • elävä nainen

      Suuteleminen on seksin aste, joka on intiimi tapa osoittaa halua ja hellyyttä. Kuten kaikessa intiimissä kanssakäynnissä, jossa mennään näin "sisälle" ,on syytä huolehtia suun hygieniasta. Rakastaessaan ei voi olla suutelematta, on se niin suloista ja kiihottavaa....

      • suukkoja ilman

        Hygeniasta olen tietenkin huolehtinut enkä myöskään polta, mutta kun vaimo ei halua suudella.Harvoin kun harrastetaan seksiä niin silloinkin pitää käyttää kondomia kun hän ei halua käyttää pillereitä.


      • elävä nainen
        suukkoja ilman kirjoitti:

        Hygeniasta olen tietenkin huolehtinut enkä myöskään polta, mutta kun vaimo ei halua suudella.Harvoin kun harrastetaan seksiä niin silloinkin pitää käyttää kondomia kun hän ei halua käyttää pillereitä.

        Voisin siis suukottaa sinua ja kondomista en tykkää....


    • swaziland

      Meillä mies on se, joka ei suutele eikä anna minunkaan suudella, vaan väistää tai torjuu muuten, jos kasvoni tulevat puolta metriä lähemmäs hänen kasvojaan. Kohta kaksi vuotta kulunut ilman suudelmaa. Alan jo tottua olotilaan siinä määrin, ettei pariin kuukauteen enää ole edes tehnyt mieli suudella. Katselen ruuantähteitä miehen hampaitten välissä tai sieraimista pilkottavaa kuivunutta limaa tai rohtuneita halkeilevia huulia, ja onnistun unohtamaan ennen niin tärkeän suutelemisen tarpeen. Valitettavasti muu intohimo on kadonnut samaan tahtiin. Rakastelu alkaa kyllästyttää jo muutaman minuutin kuluttua alkamisestaan ja ehdin siinä sivussa suunnitella seuraavan päivän työt ja kesälomat. Todennäköisesti avioliitto on matkalla kohti loppuaan. Vuosi meni toivon ja epätoivon vuoristoradalla, mutta kun joka päivä tuli torjutuksi, alkoi se tuottaa tulosta - eli tässä ollaan. Tosin vatsataudissa ollessaan mies yritti suudella, ja koska silloin minä vaistomaisesti torjuin, oli tilanne jälleen vähintäänkin lukossa. En halua enää repiä itseäni auki enkä toivokaan enää lähestymistä.

      • Suudelmia!

        Siis ajatuksesi ovat niin samoja kun itsellä, tuntuu kun lukisi omaa tekstiä! Juuri tuo kasvojen kääntäminen,juuri nuo ruuantähteet...rohtuneet huulet jne. Joskus vuosia sitten eräs puolituttu mies suuteli minua yllättävästi ravintolassa kun juttelin kaverini kanssa. Hän vain kumartui puoleeni ja pisti kunnon suudelman. Siinä meinasi mennä taju ja "sukat pyöri jalassa". Oma mieheni ei ole koskaan tykännyt suutelemisesta. Harmi!! Ero häämöttää myös. Ei meillä ole kyllä seksiäkään...eikä mitään muutakaan yhteistä enää.


      • här
        Suudelmia! kirjoitti:

        Siis ajatuksesi ovat niin samoja kun itsellä, tuntuu kun lukisi omaa tekstiä! Juuri tuo kasvojen kääntäminen,juuri nuo ruuantähteet...rohtuneet huulet jne. Joskus vuosia sitten eräs puolituttu mies suuteli minua yllättävästi ravintolassa kun juttelin kaverini kanssa. Hän vain kumartui puoleeni ja pisti kunnon suudelman. Siinä meinasi mennä taju ja "sukat pyöri jalassa". Oma mieheni ei ole koskaan tykännyt suutelemisesta. Harmi!! Ero häämöttää myös. Ei meillä ole kyllä seksiäkään...eikä mitään muutakaan yhteistä enää.

        Joo, loppu miehen suutelmiset ehkä parin vuoden yhdessäolon jälkeen, ei edes pusua hei, hei sanottaessa. Juuri tuollaista välttelemistä. Kyllä se rupesi kalvamaan, minä kun olen varsinainen pussailija ja suutelija. Ja ihan sama juttu täällä, aaah, kun joku joskus sattuu eteen ja suutelee niin tajuhan siinä lähtee. Eikös nyt suomipojat ja miehet voisi oppia tuohon suutelemiseen? Ihan merkittävä osa varmaan monen naisen parisuhdetta. Joo, ei olla mekään enään yhdessä 10 vuoden jälkeen, vähän yrittää lämmitellä, mutta en minä siihen samaan takaisin enää halua, kun on hetkittäin edes saanut maistaa muuuta. Ja, jos henki haisee pahalle, mitä siitä, apuja löytyy vaikka apteeksita tai sitten ihan lääkäristä asti.


    • Avoliittolainen

      Itse olen tosiaan vasta avoliitossa, ollut kuitenkin jo pitkän aikaa. Mutta halusin antaa oman mielipiteeni kysymykseen. Oma mielipiteeni tuohon on, että vaikka vuosia kertyisi miten paljon tahansa suhteelle, ei hellyyden osoittamisen tulisi loppua. Vuosien saatossa omassa avoliitossani ei suudelmien määrä suinkaan ole vähentynyt, lisääntynyt ehkä. Mielestäni hellyyden osoittaminen korreloi aika hyvin (ainakin omassa liitossani) sen kanssa, miten hyvin suhteessa muuten kommunikoidaan ja otetaan toista huomioon. Liitossa eläminen vaatii mielestäni sitä, että välillä pysähtyy katsomaan toista ja näkee mikä toisessa on hienoa ja ainutlaatuista. Se kasvattaa arvostusta toiseen. Ja kun arvostaa, tahtoo myös näyttää sen suudelmilla ja muulla hellyydellä. Liitossa ei ikinä monien vuosienkaan jälkeen tulisi pitää suhdetta itsestäänselvyytenä. Toisen huomioon ottaminen ja kuunteleminen yms kliseet ovat tärkeitä. Tottahan toki suhteessa voi ihan yhtä hyvin elää niin, että menee vain eteenpäin, eikä pysähdy kertaakaan kunnolla katsomaan ja kuuntelemaan toista, mutta sellainen juuri vähentää sitä läheisyyden tarvetta ja ajaudutaan kauemmas toisista. Monesti itse on kuitenkin huomannut sen, että ratkaisu tällaisiin asioihin on todella yksinkertainen. Joskus riittää se, että sanoo puolisolleen suoraan ja avoimesti, jos jokin asia vaivaa itseä ja kysyy miksi tilanne on sellainen kuin on. Asia kannattaa kuitenkin aina ilmaista toista syyttämättä. Kun avaa itsensä ja sanoo puolisolle asian aivan rehellisesti, voi puolisokin havahtua tilanteeseen ja lopputulos voi olla mitä ihmeellisin. Itse olen huomannut, että tällainen rehellinen kommunikointi tuo suhteeseen aina todella paljon lisää syvyyttä ja toinen otetaan sen jälkeen paremmin huomioon. Toivottavasti sait tästä edes jotakin irti.

    • dynkkis

      haiseeko suusi paskalta, mätäneenö hampaat vai onko hengitys raikas ? - se voisi olla yksi syy

    • äijän suudelma

      on kuin lehmäntatilta.Maku asiassa makuasia.

      • DR PHIL

        Heitä helvettiin ja osta uus...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe