Elikkä minulla on 4 diviä allekain (logo,linkkipalkki,sisalto,alareuna). Sisällön ja linkkipalkin väliin jää paljon tyhjää tilaa. Onko kellään mitään ideaa mistä tämä voisi johtua? CSS määrityksissä ei pitäisi olla mitään vikaa, koska muissa kohdissa samat määritykset tuntuvat toimivan hyvin ja divit ovat hyvin kiinni toisissaan.
Vastaukset 2
- Jaska Perusjaska
Koodia or didn't happen. Miten kuvittelit muuten tuohon kenenkään osaavan vastata. Kun ei kukaan voi tietää, että mitä sulla siellä on. Se voi johtua css-määrityksistä, float-bugista, korkeasta sisällöstä, position:relativen käytöstä, kirjoitusvirheestä koodissa, tähtien ja kuun asennosta... Arvailu on ihan turhaa, kun todennäköisesti urlista näkisi heti mikä siellä on pielessä.
- Css freak
Ongelmasi saattaa johtua siitä, että selaimilla on oma "defaulf"-tapansa asemoida html elementtejä.
Vakiona selaimet esmes laittavat tietyn määrää tilaa lohkotason (esim. div) elementtien väliin. Pääset ongelmastasi käyttämällä Css-reset-tekniikkaa. Sen idea on poistaa KAIKKI eri selainten (vieläpä erilaiset) vakiotyylit. Tämä mahdollistaa sen, että voit itse säädellä täysin www-sivusi asemointia css-tyylitiedostolla.
Hyvän esityksen selainten vakityylien poistamisesta löytyy täällä: http://sixrevisions.com/css/css-tips/css-tip-1-resetting-your-styles-with-css-reset/
Tää on vaan yksi mahdollinen syys ongelmiisi, ilman koodiesimerkkiä on mahdotonta sanoa varmasti että missä vika piilee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021172
- 51985
- 119923
- 146903
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.133734En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40689- 70687
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70609
- 33604
- 81561
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
- 46500
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa36489- 42470