Kosiolaulu

Katos tipu kuule Ehdotus olis mulla Laaditaan pesä yhdessä tuumin Koko kesä Näytetään maailmalle närhen munat - - - http://fi.wikipedia.org/wiki/Närhi
10408
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

hieno kosio viserrys. Jos tohon ei kukaan tipu lankea,nii onhan ihme? Kiitos ku aina välillä poikkeat meitäkii kattomassa. Hyvää kesän odotusta Sinulle.

Äänestä
  • Juu... meillä on tuossa pihapuussa yksi närhi - on muuten niin komea lintu että oli ihan pakko siitä kirjoittaa =) Poikkeilenhan minä - aina jostain senverran aikaa pitää löytää!! Kiitos ja samoin Sinulle =)

Äänestä

...et mää sit tykkään sun biologian oppitunneista... Taas olen hieman viisaampi. Pidin runostasi, kiitos Mysteriet.

Äänestä
  • Heh =) Mä alan kohta muistuttaakin vanhaa bilsanopea - pitää vissiin hankkia uudet kakkulat kun alkaa tää ikänäkö... =) Kiitos Tom - kiva nähdä pitkästä aikaa =))

Äänestä

ensin Hää on viikkotolkul poissa, ja sit kon Hää tulee niin siitä onkin sitten oksat pois. Kauhian piänel Sää ole saanu taas aimopläjäyksen huumorii ja semmottis mukavaa hyrinää tähä. Kiitos Mys, ihanaa ettet ol meitäkän unohtanu.

Äänestä
  • Mitää viikkotolokulla oo ollu - muutaman päivän vaan =) Arvaa kun tuossa pihalla lentelee yksi närhi - mun oli pikkuisen pakko kuvitella mitä se oikein typyköille lauleskelee tuolla =) Ihme aikaa tää kevät =) Kiitos!

Äänestä

• Huomenta Padmela =) Täällä on puissa senpäiväinen pesänrakennus meneillään että hyvä kun saa nukutuksi! =) Tiedätkö että närhi on aika taitava matkimaan ääniä? Ajattelin että laitan kännykkäni soimaan tuonne pihalle josko se kotilintu oppisi vaikka vislaamaan oopperan kummitusta =) Kiitoksia ihanasta kommentistasi!!

Äänestä

Sehän nyt mielessä tipusellakki ja - Mysteriet heh "närhen munat" oma on lupa eikös Kiitos runos, aurinkoista kevätkeijujen aikaa.Liisa

Äänestä

...lumouksen mestari osaa taikansa jolla saadaan lukijan päivä raiteiltaan tarjoamalla lukuelämys joka vie mennessään ... jotenkin tuli kesäinen olo vaikka on metri vielä lunta hihii. hyvä upea mysteriet !!! hip hurraa lumouksen mestari !!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Mysteriet kirjoitti:

Katos tipu kuule Ehdotus olis mulla Laaditaan pesä yhdessä tuumin Koko kesä Näytetään maailmalle närhen munat - - - http://fi.wikipedia.org/wiki/Närhi

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu