Oikea aika parhaalla korolla

Petteri.H.H

Central banco de Mexico. 5 vuotta 15%.... Ei taida Suomi samaan korkoon antaa. Sopimuksen purku 1% kesken tuon 5 vuoden.

5

1365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiiko....

      Miten tuo Mexicon talouden vakaus on ? Kyseinen on maan pankki ( central banco ) eli valtio on takana..Voiko noihin luottaa ?? Aina on ollut Suomessa tili ja tuossa parin kuukauden kuluttua vapautuu vajaa 100 teur ja voisi laittaa ne johonkin, mutta ei eurooppa oikein kiinnosta. Oletko ollut kauan asikkaana tuossa pankissa ??

      • Petteri.H.H

        2007 alusta laitoin eli hyvin on toiminut. Vuosittain napsahtaa suomen tilille korot. Tarjouksia on paljon joka puolella, mutta suosittelen Central Bancolla toimivia. Sain tarjouksen Venezuelasta ( ei Central ) 3 vuodelle 18 %.....Hiukka panee ajattelemaan, mutta ajattelin pikkusella kokeilla 10-20teur panoksella kokeilla.On samat takuut jos pankki menee nurin 50.000 eur ( jos avaa euro tilin ) Kokeile pienella ja lyhyt aikaisella. Onpa jopa 3 kk tarjouksia 7 % ....


      • ei kannata

        saihan islannistakin yli 15% korkoa ja valuutta romahti. Jos talletuksille luvataan korkeaa korkoa niin silloin hälytyskellot soimaan. Ja maksetiinhan Suomessakin reilusti yli 10% korko viime lamassa. Oliko pankkijärjestelmä silloin hyvässä kunnossa? ei ollut.


      • wwww.
        Petteri.H.H kirjoitti:

        2007 alusta laitoin eli hyvin on toiminut. Vuosittain napsahtaa suomen tilille korot. Tarjouksia on paljon joka puolella, mutta suosittelen Central Bancolla toimivia. Sain tarjouksen Venezuelasta ( ei Central ) 3 vuodelle 18 %.....Hiukka panee ajattelemaan, mutta ajattelin pikkusella kokeilla 10-20teur panoksella kokeilla.On samat takuut jos pankki menee nurin 50.000 eur ( jos avaa euro tilin ) Kokeile pienella ja lyhyt aikaisella. Onpa jopa 3 kk tarjouksia 7 % ....

        en kyllä pitäisi, tietysti on aikoja, jolloin toimii, mutta se toinen aika voi tulla hetkessä. ongelmatilanteessa ei yksinkertaisesti ole mitään tehtävissä ja tuo jos mikään "kyllä miestä syö", vain ulkokuori jää, sisällä on pelkkä raunio, usein vaikka vaan 10 % omaisuudestaan häviää käy lähes kaikile niin.


    • eINÄ,

      myös ehdot, ovat melko monimutkaiset ongelmatilanteissa, ei rahat tule automaattisesti kuten islannissa kävi, minulle tuli jo torstaina kun perjantaina kuulin uutisen, että maanantaista aloitetaan m maksamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe