Yksin istun illan hämärään
valon juova piirtää säteitään,
niin kuin kosketusta käden sen
missä tunsin lämmön rakkauden.
Vierelläni kulkea et saa
yksin täällä on niin vaikeaa,
ääntäsikään kuulla voi mä en
kuvaasi sun silti suutelen.
Lähdit ikiusvaan tähtien
maasta sinne nähdä voiko ken?
Tiedän että näen tähdenkin
missä vilkut silmin sinisin.
Muiston kukan terälehdet nuo
hetken lohdutusta mieleen tuo,
kaipuun polte rinnan tulisen
menetetyn muistaa rakkauden.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Kaikkea sitä mitä runoiltasi olen oppinut odottamaankin =) Suruisa aihe ja kaipuu kirjailtuna hyvin kauniisti...
kiitokseni palautteestasi. Ikävistäkin aiheista on joskus puhuttava. Silti valoa Sinun päiviisi.
Syvältä nousee se kirkkain vesi. Ei siihen sekoittua voi - se vesi virtaa sydämessä särkyneessä. halausm tutun veden ääreltä Sinut sen laulua kuunnellu siinä laulussa sataa sydämen multaan syvään Huokaan ystävä voimia uuteen päivääs. Kauniisti rakkautes sanoiks puet, kiitos.Liisa
ihmeellinen asia. Kyyneleetkin ja kaipuun ikävä kuuluu myös rakkauteen. Kiitos Sinulle Liisa
Tämä runo on rakkautta, hellyyttä ja herkkyyttä tulvillaan, kaunista herkkää kaipausta ja niin sujuvalukuisesti riimitetty, eihän tähän voi muuta sanoa, kuin että kyllä tällaisia runoja lukee mielellään, sen suruisuudestaan huolimatta! :)
Sinulle kiitokset kauniista sanoistasi. Kiva kun pidit vaikka aihe ei niin valoisa ollutkaan. Valoisia kevätpäiviä Sinulle.
Vaikka niin monet illat olen seissyt tässä ikkunamme äärellä. Tunnustelut sydäntäni, itseäni, koetellut, oletko sinä vielä siellä. Ja vaikka olen vuotanut lukemattomat kyyneleet tässä tyhjässä huoneessa. Haronut käsilläni vain tyhjää, lopulta vajonnut uneen, tyhjässä vuoteessa. Silti tunnen, etten ole yksin. Että sittenkin joku kannattelee minua ja välittää, mihin olen kaatumassa tuskissani. Aina, kun olen särkymäisilläni, joku tuntematon käsi tulee, muistuttaa Rakastani. On kuin hänen lämmintä ihoaa ja hänen sanojaan, joissa elää lämmin lohtu. Kappaleita, osasia, hänen muistoaan, minulle suoja ja turva, Rakkaudellemme luotu. Rakas, siksi minä tunnen, että olet, enkä tunne olevani yksin. http://www.youtube.com/watch?v=yPfTrVl_pzA Kiitos runostasi. Kun jää yksin, voi tarttua kiinni yhteisiin muistoihin. Kun katselee tutusta ikkunasta ulos, tuntuu kuin hän hymyilisi vastaan. Tulisi taas luo ja voisi olla taas yhdessä. Viettää tovin hänen ajatustensa ja sanojen tykönä. Tuntea itsessään Rakkauden virrat. Ja Rakastamisen täyttymyksen. Kerrassaan hienoa ja koskettavaa Rakkausrunosi sinulta. Oli helppoa päästä tekstiisi sisälle ja mukaan. Oli nautinto lukea ja kokea, mennä itseensäkin ja omiin kokemuksiin. Tuntoihin. Kiitos että sain tilaisuuden tutustua näin hienoon runoon. Voimia sinulle koko päivääsi ja kannustusta sydämestä saakka.
yhtä herkkää ja mieluisaa luettavaa. Palautteisiisi vastaaminen onkin jo toinen asia. Muistot jotka ovat tulleet yhdessä eletystä ajasta ovat rakkaita ja myös hyvin kantava voimavara. Kun tarpeeksi syvälle muistoihin vajoaa niin tuntuu kuin tuo mennyt aika olisi taas tässä ja nyt.Luonto hoitaa näin ihmistä. Kiitän taas suuresti Sinua koskettavasta palautteestasi jonka säilytän aina kansioissani. Toivotan Sinulle aurinkoisia kevätpäiviä ja sydämen iloa.
ihana ja koskettava runo kyyneleet tulee silmiin kun sinun runojasi luen. Kiitos ja halaus sinulle.
Sinulle ystävä. Joskus surumielisyys on mukana ihan perustelluin syin silti sekin pitää saada ulos. Jos runoni kosketti niin se kertoo että olen onnistunut luomaan tunteen jollaiseksi sen tarkoitinkin. Kirjoitetaan seuraavaksi jotain hauskaa kun vappukin tulee. Valoa päiviisi halauksin.
Koskee .. mutta mieki tiedän Joka ikinen tähtiyö olen ulkona ja katson .. vaikka lähdit luotani luokse tähtien minun on hyvä ja turvallista olla.. rakkauteni sinuun tuskin kuolee koskaan mutta elämän on jatkuttava .. ja tummat silmäsi nauravat.. näin pitää ollakin
asioita jotka satuttaa,silti elämän on jatkuttava ja kipeät tunnot muuttuvat ajanmyötä kultaisiksi muistoiksi elämän helminauhassa. Muistot saavat usein kyyneleet silmiin silti ne ovat rakkauden aarreaittoja. Kiitos Sinulle Laudi hienosta palautteestasi,ja paljon valoisia päiviä ystävä.
Ystäväni.
on helppoa, kun sen taitaa - niinhän sanonta kuuluu. Sinun kohdallasi se ainakin pätee kyllä 100%:sti, koska jokainen runosi on omanlaisensa aarre. Riimityksen mestari, tunteiden mahtava tulkki. Seesteisen soljuvaa, hiukan haikeudella ja kai- pauksellakin kulkevaa mutta kaunista kuten aina. Kiitos.
on tällä palstalla totuuden torvena,jos olen päässyt lukijaa miellyttävään tulokseen olen onnistunut ainakin siinä asiassa. Kiitos Sinulle linda mahtavasta palautteestasi. Aurinkoa päiviisi halauksin.