Yksin istun illan hämärään valon juova piirtää säteitään, niin kuin kosketusta käden sen missä tunsin lämmön rakkauden. Vierelläni kulkea et saa yksin täällä on niin vaikeaa, ääntäsikään kuulla voi mä en kuvaasi sun silti suutelen. Lähdit ikiusvaan tähtien maasta sinne nähdä voiko ken? Tiedän että näen tähdenkin missä vilkut silmin sinisin. Muiston kukan terälehdet nuo hetken lohdutusta mieleen tuo, kaipuun polte rinnan tulisen menetetyn muistaa rakkauden.
Menetetty rakkaus
15
2388
Vastaukset
- Mysteriet
Kaikkea sitä mitä runoiltasi olen oppinut odottamaankin =) Suruisa aihe ja kaipuu kirjailtuna hyvin kauniisti...
kiitokseni palautteestasi. Ikävistäkin aiheista on joskus puhuttava. Silti valoa Sinun päiviisi.
Syvältä nousee se kirkkain vesi. Ei siihen sekoittua voi - se vesi virtaa sydämessä särkyneessä. halausm tutun veden ääreltä Sinut sen laulua kuunnellu siinä laulussa sataa sydämen multaan syvään Huokaan ystävä voimia uuteen päivääs. Kauniisti rakkautes sanoiks puet, kiitos.Liisa
Tämä runo on rakkautta, hellyyttä ja herkkyyttä tulvillaan, kaunista herkkää kaipausta ja niin sujuvalukuisesti riimitetty, eihän tähän voi muuta sanoa, kuin että kyllä tällaisia runoja lukee mielellään, sen suruisuudestaan huolimatta! :)
Sinulle kiitokset kauniista sanoistasi. Kiva kun pidit vaikka aihe ei niin valoisa ollutkaan. Valoisia kevätpäiviä Sinulle.
- mies-v57
Vaikka niin monet illat olen seissyt tässä ikkunamme äärellä. Tunnustelut sydäntäni, itseäni, koetellut, oletko sinä vielä siellä. Ja vaikka olen vuotanut lukemattomat kyyneleet tässä tyhjässä huoneessa. Haronut käsilläni vain tyhjää, lopulta vajonnut uneen, tyhjässä vuoteessa. Silti tunnen, etten ole yksin. Että sittenkin joku kannattelee minua ja välittää, mihin olen kaatumassa tuskissani. Aina, kun olen särkymäisilläni, joku tuntematon käsi tulee, muistuttaa Rakastani. On kuin hänen lämmintä ihoaa ja hänen sanojaan, joissa elää lämmin lohtu. Kappaleita, osasia, hänen muistoaan, minulle suoja ja turva, Rakkaudellemme luotu. Rakas, siksi minä tunnen, että olet, enkä tunne olevani yksin. http://www.youtube.com/watch?v=yPfTrVl_pzA Kiitos runostasi. Kun jää yksin, voi tarttua kiinni yhteisiin muistoihin. Kun katselee tutusta ikkunasta ulos, tuntuu kuin hän hymyilisi vastaan. Tulisi taas luo ja voisi olla taas yhdessä. Viettää tovin hänen ajatustensa ja sanojen tykönä. Tuntea itsessään Rakkauden virrat. Ja Rakastamisen täyttymyksen. Kerrassaan hienoa ja koskettavaa Rakkausrunosi sinulta. Oli helppoa päästä tekstiisi sisälle ja mukaan. Oli nautinto lukea ja kokea, mennä itseensäkin ja omiin kokemuksiin. Tuntoihin. Kiitos että sain tilaisuuden tutustua näin hienoon runoon. Voimia sinulle koko päivääsi ja kannustusta sydämestä saakka.
yhtä herkkää ja mieluisaa luettavaa. Palautteisiisi vastaaminen onkin jo toinen asia. Muistot jotka ovat tulleet yhdessä eletystä ajasta ovat rakkaita ja myös hyvin kantava voimavara. Kun tarpeeksi syvälle muistoihin vajoaa niin tuntuu kuin tuo mennyt aika olisi taas tässä ja nyt.Luonto hoitaa näin ihmistä. Kiitän taas suuresti Sinua koskettavasta palautteestasi jonka säilytän aina kansioissani. Toivotan Sinulle aurinkoisia kevätpäiviä ja sydämen iloa.
- rakas62
ihana ja koskettava runo kyyneleet tulee silmiin kun sinun runojasi luen. Kiitos ja halaus sinulle.
Sinulle ystävä. Joskus surumielisyys on mukana ihan perustelluin syin silti sekin pitää saada ulos. Jos runoni kosketti niin se kertoo että olen onnistunut luomaan tunteen jollaiseksi sen tarkoitinkin. Kirjoitetaan seuraavaksi jotain hauskaa kun vappukin tulee. Valoa päiviisi halauksin.
- Laudi
Koskee .. mutta mieki tiedän Joka ikinen tähtiyö olen ulkona ja katson .. vaikka lähdit luotani luokse tähtien minun on hyvä ja turvallista olla.. rakkauteni sinuun tuskin kuolee koskaan mutta elämän on jatkuttava .. ja tummat silmäsi nauravat.. näin pitää ollakin
asioita jotka satuttaa,silti elämän on jatkuttava ja kipeät tunnot muuttuvat ajanmyötä kultaisiksi muistoiksi elämän helminauhassa. Muistot saavat usein kyyneleet silmiin silti ne ovat rakkauden aarreaittoja. Kiitos Sinulle Laudi hienosta palautteestasi,ja paljon valoisia päiviä ystävä.
- Laudi
halausm kirjoitti:
asioita jotka satuttaa,silti elämän on jatkuttava ja kipeät tunnot muuttuvat ajanmyötä kultaisiksi muistoiksi elämän helminauhassa. Muistot saavat usein kyyneleet silmiin silti ne ovat rakkauden aarreaittoja. Kiitos Sinulle Laudi hienosta palautteestasi,ja paljon valoisia päiviä ystävä.
Ystäväni.
- lindalinda1
on helppoa, kun sen taitaa - niinhän sanonta kuuluu. Sinun kohdallasi se ainakin pätee kyllä 100%:sti, koska jokainen runosi on omanlaisensa aarre. Riimityksen mestari, tunteiden mahtava tulkki. Seesteisen soljuvaa, hiukan haikeudella ja kai- pauksellakin kulkevaa mutta kaunista kuten aina. Kiitos.
on tällä palstalla totuuden torvena,jos olen päässyt lukijaa miellyttävään tulokseen olen onnistunut ainakin siinä asiassa. Kiitos Sinulle linda mahtavasta palautteestasi. Aurinkoa päiviisi halauksin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763402
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171476- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025