Yksin istun illan hämärään
valon juova piirtää säteitään,
niin kuin kosketusta käden sen
missä tunsin lämmön rakkauden.
Vierelläni kulkea et saa
yksin täällä on niin vaikeaa,
ääntäsikään kuulla voi mä en
kuvaasi sun silti suutelen.
Lähdit ikiusvaan tähtien
maasta sinne nähdä voiko ken?
Tiedän että näen tähdenkin
missä vilkut silmin sinisin.
Muiston kukan terälehdet nuo
hetken lohdutusta mieleen tuo,
kaipuun polte rinnan tulisen
menetetyn muistaa rakkauden.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
Vastaukset 15
Vanhimmat
Kaikkea sitä mitä runoiltasi olen oppinut odottamaankin =) Suruisa aihe ja kaipuu kirjailtuna hyvin kauniisti...
kiitokseni palautteestasi. Ikävistäkin aiheista on joskus puhuttava. Silti valoa Sinun päiviisi.
Syvältä nousee se kirkkain vesi. Ei siihen sekoittua voi - se vesi virtaa sydämessä särkyneessä. halausm tutun veden ääreltä Sinut sen laulua kuunnellu siinä laulussa sataa sydämen multaan syvään Huokaan ystävä voimia uuteen päivääs. Kauniisti rakkautes sanoiks puet, kiitos.Liisa
ihmeellinen asia. Kyyneleetkin ja kaipuun ikävä kuuluu myös rakkauteen. Kiitos Sinulle Liisa
Tämä runo on rakkautta, hellyyttä ja herkkyyttä tulvillaan, kaunista herkkää kaipausta ja niin sujuvalukuisesti riimitetty, eihän tähän voi muuta sanoa, kuin että kyllä tällaisia runoja lukee mielellään, sen suruisuudestaan huolimatta! :)
Sinulle kiitokset kauniista sanoistasi. Kiva kun pidit vaikka aihe ei niin valoisa ollutkaan. Valoisia kevätpäiviä Sinulle.
Vaikka niin monet illat olen seissyt tässä ikkunamme äärellä. Tunnustelut sydäntäni, itseäni, koetellut, oletko sinä vielä siellä. Ja vaikka olen vuotanut lukemattomat kyyneleet tässä tyhjässä huoneessa. Haronut käsilläni vain tyhjää, lopulta vajonnut uneen, tyhjässä vuoteessa. Silti tunnen, etten ole yksin. Että sittenkin joku kannattelee minua ja välittää, mihin olen kaatumassa tuskissani. Aina, kun olen särkymäisilläni, joku tuntematon käsi tulee, muistuttaa Rakastani. On kuin hänen lämmintä ihoaa ja hänen sanojaan, joissa elää lämmin lohtu. Kappaleita, osasia, hänen muistoaan, minulle suoja ja turva, Rakkaudellemme luotu. Rakas, siksi minä tunnen, että olet, enkä tunne olevani yksin. http://www.youtube.com/watch?v=yPfTrVl_pzA Kiitos runostasi. Kun jää yksin, voi tarttua kiinni yhteisiin muistoihin. Kun katselee tutusta ikkunasta ulos, tuntuu kuin hän hymyilisi vastaan. Tulisi taas luo ja voisi olla taas yhdessä. Viettää tovin hänen ajatustensa ja sanojen tykönä. Tuntea itsessään Rakkauden virrat. Ja Rakastamisen täyttymyksen. Kerrassaan hienoa ja koskettavaa Rakkausrunosi sinulta. Oli helppoa päästä tekstiisi sisälle ja mukaan. Oli nautinto lukea ja kokea, mennä itseensäkin ja omiin kokemuksiin. Tuntoihin. Kiitos että sain tilaisuuden tutustua näin hienoon runoon. Voimia sinulle koko päivääsi ja kannustusta sydämestä saakka.
yhtä herkkää ja mieluisaa luettavaa. Palautteisiisi vastaaminen onkin jo toinen asia. Muistot jotka ovat tulleet yhdessä eletystä ajasta ovat rakkaita ja myös hyvin kantava voimavara. Kun tarpeeksi syvälle muistoihin vajoaa niin tuntuu kuin tuo mennyt aika olisi taas tässä ja nyt.Luonto hoitaa näin ihmistä. Kiitän taas suuresti Sinua koskettavasta palautteestasi jonka säilytän aina kansioissani. Toivotan Sinulle aurinkoisia kevätpäiviä ja sydämen iloa.
ihana ja koskettava runo kyyneleet tulee silmiin kun sinun runojasi luen. Kiitos ja halaus sinulle.
Sinulle ystävä. Joskus surumielisyys on mukana ihan perustelluin syin silti sekin pitää saada ulos. Jos runoni kosketti niin se kertoo että olen onnistunut luomaan tunteen jollaiseksi sen tarkoitinkin. Kirjoitetaan seuraavaksi jotain hauskaa kun vappukin tulee. Valoa päiviisi halauksin.
Koskee .. mutta mieki tiedän Joka ikinen tähtiyö olen ulkona ja katson .. vaikka lähdit luotani luokse tähtien minun on hyvä ja turvallista olla.. rakkauteni sinuun tuskin kuolee koskaan mutta elämän on jatkuttava .. ja tummat silmäsi nauravat.. näin pitää ollakin
asioita jotka satuttaa,silti elämän on jatkuttava ja kipeät tunnot muuttuvat ajanmyötä kultaisiksi muistoiksi elämän helminauhassa. Muistot saavat usein kyyneleet silmiin silti ne ovat rakkauden aarreaittoja. Kiitos Sinulle Laudi hienosta palautteestasi,ja paljon valoisia päiviä ystävä.
Ystäväni.
on helppoa, kun sen taitaa - niinhän sanonta kuuluu. Sinun kohdallasi se ainakin pätee kyllä 100%:sti, koska jokainen runosi on omanlaisensa aarre. Riimityksen mestari, tunteiden mahtava tulkki. Seesteisen soljuvaa, hiukan haikeudella ja kai- pauksellakin kulkevaa mutta kaunista kuten aina. Kiitos.
on tällä palstalla totuuden torvena,jos olen päässyt lukijaa miellyttävään tulokseen olen onnistunut ainakin siinä asiassa. Kiitos Sinulle linda mahtavasta palautteestasi. Aurinkoa päiviisi halauksin.