huavwei e220 ja a-link wnap upload nopeus

(OO)

Onkohan muilla ollut samanlaisia ongelmia, kuin mulla kun mokkula/2meg elisan liittymä on kiini langattomassa reitittemessä, niin ulospäin lähtevä nopeus tippuu puoleen, mutta sisään tuleva nopeus on sitä mitä luvataan. Sitten jos taas mokkulan laittaa suoraan kiini tietokoneeseen, niin tätä kyseistä ongelmaa ei esiinny. Ps: voiskos olla mahdollista että mokkula ei saa virtaa tarpeeksi reitittemen usb portin kautta. Mokkula on huawei e220 ja reititin a-link wnap. Maahantuoja ei osannut sanoa muuta kuin verkkokortin ajurit päivittää, mutta eipä ollut apua siitä ???.

1

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varma peli kaiken kaikkiaan

      jos toimii mokkula koneessa johdolla jossa menee vaan yhteen usb paikkaan niin pitäisi toimia myös a-link wnap:ssa. itellä on on 2.04A päivitys ja sillä on toiminut hyvin. Vanhemmalla päivityksellä saatto pätkästä yhteyttä joskus poikki mutta tuo pitää hyvin yhteyden päällä. et saa e220 mokkulalla kyllä 2 megan yhteydestä irti kuin vaan sisään tulevan liikenteen. ulospäin e220 pystyy vaan pukkaamaan jotain 50-55 kt/s. mutta uskoisin että tarttet lisävirtaa mokkulalle että saat ulospäinmenevän liikenteen paranemaan. Ainakin ite oon huomannut että kun kahteen usb paikaan kun mokkulan laittaa niin yhteydet nopeutuu hieman tietokoneella kun olen testannut. muutenkin yhteydenlaatu paranee ku saa mokkula enemmän virtaa.elikkä mokkulan anteenin vahvistus ilmeisesti paranee. joten kattoisin langattoman reitittimen päivityksen ja uudessa päivityksessä näkee myös sen että paljonko on signaalin voimakkuus ja se vaikuttaa paljon ulospäinmenevään liikenteeseen kuin myös tulevaan. niin siinä voi hyvin kattoo parhaan paikan mokkulalle. mutta itse ainakin oon tyytyväinen ollut reitittimeen että on todella mallikkaasti toiminut ainakin 384 yhteydellä. mutta luulisin että 2 megaselle yhteydelle todellakin kannattaa kahella usbilla saaha virta että yhteyspysys varmana pystys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe