Mestiksen Fair Play palkinnon tällä kaudella voitti SaPKo Savonlinnasta. SaPKo oli niin ylivoimainen ettei meidän tarvinnut sortua likaisiin temppuihin. Ensi vuonna hilataan kuitenkin äijäkiekon mutteria ylöspäin ja tarjoamme joka toisessa pelissä poikittaista selkään oikein kunnolla. Varsinkin HeKin tikku-ukot tulevat keräämään hampaitaan urakalla.
Mestiksen Fair Play
5
368
Vastaukset
- sitä..
mailaa perseeseesi, oikein syvälle. SaPKo on jääkiekkojoukkueen irvikuva.
- Hirttomies
Nysämailalasi onkin sopivan lyhyt ja se kelpaakin hyvin kaltaisillesi Vaasan Sportin onnettomille ja sarvettomille Hirvenkantturoille nuolukiveksi ! Tekee varmasti niin hyvää, että pystyt pekemään lapajättiläiset, mustan eristysnauhan kostuessa....
- Säälijä.
Hirttomies kirjoitti:
Nysämailalasi onkin sopivan lyhyt ja se kelpaakin hyvin kaltaisillesi Vaasan Sportin onnettomille ja sarvettomille Hirvenkantturoille nuolukiveksi ! Tekee varmasti niin hyvää, että pystyt pekemään lapajättiläiset, mustan eristysnauhan kostuessa....
Sekoat aina enemmän ja enemmän. Ei sinua vellihousua kukaan tosissaan ota. Ota tikkari poju.
- sivukommentti:)
Säälijä. kirjoitti:
Sekoat aina enemmän ja enemmän. Ei sinua vellihousua kukaan tosissaan ota. Ota tikkari poju.
Täähän on kuin jotain kirjeshakkia. Kumpikin osapuoli käy omalla ajallaan tekemässä "siirtonsa" (=provot) kaikkiin avoinna oleviin "peleihin" (=keskustelut) joita siis näyttää olevan tällä hetkellä 3 :) Noh, jatkakaa (ps. en ole "Rulle", hänen vastauksiaan odotellessa)
- kuin Jokipojilla!
Ja sijoituskin oli melkein sama?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470