Ostin loppukesästä GY Eagle F1:set.
Eilen autotallissa huomasin, että yhteen on painunut pienehkö naula sisään kulutuspinnan urien väliin.Voiko renkaan vielä pelastaa vai meneekö uuden ostoksi?
Hatuttaa vietävästi,kumeilla ajettu alle tuhat kilometriä.
Naula renkaassa!!!
8
9962
Vastaukset
- biafra
Pelastettavissa se on.Kiikutat vaan pyörän rengasliikkeeseen jossa ne laittaa siihen paikan.Maksaa n.15€...
- juha
tossa ole mitään voit ottaa sen naulan pois tarkistaa vuotaako se siitä kohdasta jos vuotaa merkkaa se kohta ja vie rengasliikeeseen niin ne laittavat siihen tubelespaikan ja rengas on ajokunnossa sit.
- commonsense
että irroittavat renkaan vanteelta ja paikkaavat nimenomaan renkaan sisäpuolelta tubeless paikalla eikä millään reikään tungettavalla kumitappivirityksellä!! näin korjattuna rengas tulee ihan uudenveroiseen kuntoon
- Mika
Otin naulan pois ja rengas tyhjeni samantien.
Täytyy tästä lähteä rengasliikkeeseen... - vanteelta ?
Käsittääkseni "kumitappi virityksen" ideana on nimenomaan ettei tehdä turhia vannetöitä. Siihen kai edullinen hintakin perustuu. Mulle on tehty ainakin kahteen renkaaseen ruuvinreikiin ko paikkaus ilman renkaan päältäottoa ja hyvin toimivat aina siihen asti kun kulutuspintaakin oli.
- nakki rikki
reikä renkaassa, tietääkö joku hyvän / edullisen rengasliikkeen pääkaupunkiseudulla?
- joulupukki
Itse olen ollut tyytyväinen Vianorin palveluun. Hinta paikkaukselle ja tasapainotukselle 12€.
- lahdessa
joulupukki kirjoitti:
Itse olen ollut tyytyväinen Vianorin palveluun. Hinta paikkaukselle ja tasapainotukselle 12€.
Vianor Lahdessa ansaitsee myös kiitoksen. Kohtuu hinnat ja ennen kaikkea loistavaa palvelua!!! Oma murheeni liittyi aluvanteen sovitinrenkaaseen ja jaksoivat silti auttaa "pikkujutun takia", joten seuraavat renkaat/vanteet käyn ainakin ensin tsekkaamassa ko. liikkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904