Naula renkaassa!!!

Mika

Ostin loppukesästä GY Eagle F1:set.
Eilen autotallissa huomasin, että yhteen on painunut pienehkö naula sisään kulutuspinnan urien väliin.Voiko renkaan vielä pelastaa vai meneekö uuden ostoksi?
Hatuttaa vietävästi,kumeilla ajettu alle tuhat kilometriä.

8

9962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biafra

Pelastettavissa se on.Kiikutat vaan pyörän rengasliikkeeseen jossa ne laittaa siihen paikan.Maksaa n.15€...

• juha

tossa ole mitään voit ottaa sen naulan pois tarkistaa vuotaako se siitä kohdasta jos vuotaa merkkaa se kohta ja vie rengasliikeeseen niin ne laittavat siihen tubelespaikan ja rengas on ajokunnossa sit.

• commonsense

että irroittavat renkaan vanteelta ja paikkaavat nimenomaan renkaan sisäpuolelta tubeless paikalla eikä millään reikään tungettavalla kumitappivirityksellä!! näin korjattuna rengas tulee ihan uudenveroiseen kuntoon

• Mika

Otin naulan pois ja rengas tyhjeni samantien.
        Täytyy tästä lähteä rengasliikkeeseen...

• vanteelta ?

Käsittääkseni "kumitappi virityksen" ideana on nimenomaan ettei tehdä turhia vannetöitä. Siihen kai edullinen hintakin perustuu. Mulle on tehty ainakin kahteen renkaaseen ruuvinreikiin ko paikkaus ilman renkaan päältäottoa ja hyvin toimivat aina siihen asti kun kulutuspintaakin oli.

• nakki rikki

reikä renkaassa, tietääkö joku hyvän / edullisen rengasliikkeen pääkaupunkiseudulla?

• joulupukki

Itse olen ollut tyytyväinen Vianorin palveluun. Hinta paikkaukselle ja tasapainotukselle 12€.

• lahdessa
        joulupukki kirjoitti:

Itse olen ollut tyytyväinen Vianorin palveluun. Hinta paikkaukselle ja tasapainotukselle 12€.

Vianor Lahdessa ansaitsee myös kiitoksen. Kohtuu hinnat ja ennen kaikkea loistavaa palvelua!!! Oma murheeni liittyi aluvanteen sovitinrenkaaseen ja jaksoivat silti auttaa "pikkujutun takia", joten seuraavat renkaat/vanteet käyn ainakin ensin tsekkaamassa ko. liikkeestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13