kumpi tapahtui ennemmin clone wars elokuva vai jaksot
clone wars
4
815
Vastaukset
- Master Starkiller
elokuva tietysti.
- ---------
Minulla on se käsitys että clone warsista on tehty 2 sarjaa, aikaisempi lyhytosainen ja sen jälkeen nyt maikkarilta tuleva (jota en kyllä ole ikävä kyllä voinut seurata, hiton työvuorot joita ei voi/saa vaihtaa). Onko se aiempi kokonaisuudessaan jokin edeltävä "leffa" vai onko nykyinen sarja jokin pidempi versio niistä lyhyistä pätkistä?
- KyleKatarn(1987)
--------- kirjoitti:
Minulla on se käsitys että clone warsista on tehty 2 sarjaa, aikaisempi lyhytosainen ja sen jälkeen nyt maikkarilta tuleva (jota en kyllä ole ikävä kyllä voinut seurata, hiton työvuorot joita ei voi/saa vaihtaa). Onko se aiempi kokonaisuudessaan jokin edeltävä "leffa" vai onko nykyinen sarja jokin pidempi versio niistä lyhyistä pätkistä?
Ensimmäinen Clone Wars sarja oli vasta kokeilu ja siinä käytiin hyvin tiivistetysti läpi koko EP. II:n ja III:n välinen aikajana. Sarja oli mikrosarja, sillä sen jaksot kestivät ensimmäisellä tuotantokaudella enintään 4 minuuttia ja toisella 12, yhteensä jaksoja oli 25. Kyseisessä sarjassa tekivät ensiesiintymisensä Kenraali Grievous sekä Asajj Ventress ja sarjaa esitettiin vuosina 2003-2005. Uusimmasta sarjasta poiketen ensimmäinen sarja tehtiin perinteisellä sarjakuva-tyylillä. Nykyinen täysin tietokone-animaationa. Uusin Clone Wars tavallaan jatkaa siitä mihin ensimmäisen sarjan ensimmäinen tuotantokausi päättyi ja lisää tähän väliin vielä runsaasti tapahtumia, jotka alkuperäisen sarjan toisella tuotantokaudella skipattiin kokonaan.
- tfu on paras
KyleKatarn(1987) kirjoitti:
Ensimmäinen Clone Wars sarja oli vasta kokeilu ja siinä käytiin hyvin tiivistetysti läpi koko EP. II:n ja III:n välinen aikajana. Sarja oli mikrosarja, sillä sen jaksot kestivät ensimmäisellä tuotantokaudella enintään 4 minuuttia ja toisella 12, yhteensä jaksoja oli 25. Kyseisessä sarjassa tekivät ensiesiintymisensä Kenraali Grievous sekä Asajj Ventress ja sarjaa esitettiin vuosina 2003-2005. Uusimmasta sarjasta poiketen ensimmäinen sarja tehtiin perinteisellä sarjakuva-tyylillä. Nykyinen täysin tietokone-animaationa. Uusin Clone Wars tavallaan jatkaa siitä mihin ensimmäisen sarjan ensimmäinen tuotantokausi päättyi ja lisää tähän väliin vielä runsaasti tapahtumia, jotka alkuperäisen sarjan toisella tuotantokaudella skipattiin kokonaan.
Vanha clone wars ja uusi clone wars sarja eivät liity mitenkään toisiinsa. Uusi on canon ja vanha on non-canon toisin sanoen uusi on "tapahtunut oikeasti" ja vanha ei. Ja sitten varsinaiseen kysymykseen: suurin osa jaksoista kertoo tapahtumista elokuva jälkeen mutta jotkut jaksot sijoittuvat ennen elokuvaa niin kuin esimerkiksi jakso 16 (tai 17) the hidden enemy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238