Sää kesäkuun alussa SB:llä ?

Mariiiia85

Kertokaahan :) ? Ja minkälainen hintataso sb:llä drinkit, bisset & ruoka? Luin netistä että bilemestat menisivät kiinni jo klo 02.00??

24

3895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..................

      Viime vuonna olin SB:llä touko-kesäkuun vaihteessa ja yöt oli sillon vielä ihan mielettömän kylmiä, eikä päivätkään olleet kovin lämpösiä.. Aiemmin kävin siellä elokuussa ja silloin lämpöä riitti.. En tiedä mistä tuon tiedon löysit, että baarit menisi kiinni kahdelta aamuyöllä, mutta tuon virheellisempää tietoa ei voi olla.. :D Baarit on auki läpiyön.. Happyhourin aikaan paukkuja saa 2 yhden hinnalla ja hintaa about 3-4€ eli yhdelle juomalle tulee hintaa 1,5€ - 2€.. Oikein hauskaa matkaa sulle! Itelläkin ois kova polte takas SB:lle, mut taitaa tänä kesänä jäädä matkaseuran puuttuessa väliin.. :(

      • Mariiiia85

        Ok. kiitos vastauksestasi :) Itse olemme lähdossä sb:lle 2-10.6 :) Toivottavasti lämpöä riittää tuolloin. Tutun tuttuni oli ollut sb:llä viime vuonna samoihin aikoihin ja lämpöä oli riittänyt 25-35c :) Toivottavasti myös itse pääsemme nauttimaan noin lämpimästä lomasta :) Mites onko sb:llä sama meininki kuin turkin alanyassa että sut melkein revitään putiikkiin ostamaan? Ja löytyykö sieltä kans niitä pirun gigoloita jotka yrittävät iskeä kaikkia :P :D ?


      • ..............................
        Mariiiia85 kirjoitti:

        Ok. kiitos vastauksestasi :) Itse olemme lähdossä sb:lle 2-10.6 :) Toivottavasti lämpöä riittää tuolloin. Tutun tuttuni oli ollut sb:llä viime vuonna samoihin aikoihin ja lämpöä oli riittänyt 25-35c :) Toivottavasti myös itse pääsemme nauttimaan noin lämpimästä lomasta :) Mites onko sb:llä sama meininki kuin turkin alanyassa että sut melkein revitään putiikkiin ostamaan? Ja löytyykö sieltä kans niitä pirun gigoloita jotka yrittävät iskeä kaikkia :P :D ?

        Itte menossa samaan aikaan :) viime vuonna oltiin toukokuun lopussa. Lämmintä riittisillon ihan kivasti 25-31 astetta. Meri oli sillon vielä viileetä 15astetta. Yöt on tuolla aina tietysti vähä viileempiä ja pimeetä tietysti myös.


      • Mariiiia85
        .............................. kirjoitti:

        Itte menossa samaan aikaan :) viime vuonna oltiin toukokuun lopussa. Lämmintä riittisillon ihan kivasti 25-31 astetta. Meri oli sillon vielä viileetä 15astetta. Yöt on tuolla aina tietysti vähä viileempiä ja pimeetä tietysti myös.

        Mihin hotelliin olette menossa :) ? Meitä on lähdössä 6 :) Ja taitaa koko matka mennä juhlimiseksi :D


      • ..................
        Mariiiia85 kirjoitti:

        Ok. kiitos vastauksestasi :) Itse olemme lähdossä sb:lle 2-10.6 :) Toivottavasti lämpöä riittää tuolloin. Tutun tuttuni oli ollut sb:llä viime vuonna samoihin aikoihin ja lämpöä oli riittänyt 25-35c :) Toivottavasti myös itse pääsemme nauttimaan noin lämpimästä lomasta :) Mites onko sb:llä sama meininki kuin turkin alanyassa että sut melkein revitään putiikkiin ostamaan? Ja löytyykö sieltä kans niitä pirun gigoloita jotka yrittävät iskeä kaikkia :P :D ?

        Ei mulla ole ainakaan siellä vastaan tullut kovinkaan tyrkkyjä myyjiä eli ihan rauhassa saa kojuja kierrellä.. Hedelmiä myyviä mustalaisia kannattaa tosin varoa.. Kiertelevät ympäriinsä hedelmäkorin kanssa ja tarjoavat maistiaisia.. Ei kannata erehtyä maistamaan tai voi joutua maksamaan suuria summia pienestä määrästä rypäleitä yms.. Ja mitä paikallisiin miehiin tulee, niin eivät ole hirveän päällekäyviä, mutta flirttailevat toki.. Eniten iholle tunkee kuitenkin känniset turistit.. :D


      • lämmintä?
        Mariiiia85 kirjoitti:

        Ok. kiitos vastauksestasi :) Itse olemme lähdossä sb:lle 2-10.6 :) Toivottavasti lämpöä riittää tuolloin. Tutun tuttuni oli ollut sb:llä viime vuonna samoihin aikoihin ja lämpöä oli riittänyt 25-35c :) Toivottavasti myös itse pääsemme nauttimaan noin lämpimästä lomasta :) Mites onko sb:llä sama meininki kuin turkin alanyassa että sut melkein revitään putiikkiin ostamaan? Ja löytyykö sieltä kans niitä pirun gigoloita jotka yrittävät iskeä kaikkia :P :D ?

        saattaapi tutun tutulla aika kullata muistot, säähistoria näyttää ihan muuta =) http://www.tutiempo.net/en/Climate/Burgas/05-2008/156550.htm


      • Mariiiia85
        .................. kirjoitti:

        Ei mulla ole ainakaan siellä vastaan tullut kovinkaan tyrkkyjä myyjiä eli ihan rauhassa saa kojuja kierrellä.. Hedelmiä myyviä mustalaisia kannattaa tosin varoa.. Kiertelevät ympäriinsä hedelmäkorin kanssa ja tarjoavat maistiaisia.. Ei kannata erehtyä maistamaan tai voi joutua maksamaan suuria summia pienestä määrästä rypäleitä yms.. Ja mitä paikallisiin miehiin tulee, niin eivät ole hirveän päällekäyviä, mutta flirttailevat toki.. Eniten iholle tunkee kuitenkin känniset turistit.. :D

        Ok :) Pitääpä varoa mustalaisia sitten :S Vai flirttailevia :) Toivottavasti meininki ei ole ihan sama kun turkissa :p Miten sinun matkasi meni :) ?


      • Mariiiia85
        lämmintä? kirjoitti:

        saattaapi tutun tutulla aika kullata muistot, säähistoria näyttää ihan muuta =) http://www.tutiempo.net/en/Climate/Burgas/05-2008/156550.htm

        Sää historia juuh :) , mutta toivotaan että kun olemme lomalla niin olisi oikein lämpimät ilmat :) Viime vuonna olleet sanoivat kesäkuun alussa olevan jopa lähemmäs 40c auringossa :) Oletko sinäkin menossa ensi kesäsä sb:lle :) ?


      • Onko tämä
        Mariiiia85 kirjoitti:

        Ok. kiitos vastauksestasi :) Itse olemme lähdossä sb:lle 2-10.6 :) Toivottavasti lämpöä riittää tuolloin. Tutun tuttuni oli ollut sb:llä viime vuonna samoihin aikoihin ja lämpöä oli riittänyt 25-35c :) Toivottavasti myös itse pääsemme nauttimaan noin lämpimästä lomasta :) Mites onko sb:llä sama meininki kuin turkin alanyassa että sut melkein revitään putiikkiin ostamaan? Ja löytyykö sieltä kans niitä pirun gigoloita jotka yrittävät iskeä kaikkia :P :D ?

        jonkun matkatoimiston lätinää, lämpötila on silloin 20-25°C, voi olla alempikin. Kesäkuun alussa on vielä viileät ilmat Bulgariassa verrattuna Välimeren maihin.


      • että näin
        Onko tämä kirjoitti:

        jonkun matkatoimiston lätinää, lämpötila on silloin 20-25°C, voi olla alempikin. Kesäkuun alussa on vielä viileät ilmat Bulgariassa verrattuna Välimeren maihin.

        Kyllä ollaan montaa mieltä lämpimästä kesäkuun alusta.. Itse olimme bulgariassa kesäkuun alussa ja lämmintä riitti melkein 35c viime vuonna. Hyvät kelit ovat silloin!


      • katsella.
        että näin kirjoitti:

        Kyllä ollaan montaa mieltä lämpimästä kesäkuun alusta.. Itse olimme bulgariassa kesäkuun alussa ja lämmintä riitti melkein 35c viime vuonna. Hyvät kelit ovat silloin!

        Alla olevassa osoitteessa voi weppikameran avulla katsella, millainen sää ja millainen turistimäärä on SB:n "pääkadulla". Kuva päivitty kahdesti vuorokaudessa, klo 10 ja klo 15. Sivulla on myös arkisto edellisistä kuvista. http://www.beachbulgaria.com/webcam3.php?c=pics&img=1240567200 Ei näytä vielä turisteja olevan liikkeellä ja kiinni ovat toistaiseksi vielä kadunvarren myymälätkin.


      • Marienna__
        katsella. kirjoitti:

        Alla olevassa osoitteessa voi weppikameran avulla katsella, millainen sää ja millainen turistimäärä on SB:n "pääkadulla". Kuva päivitty kahdesti vuorokaudessa, klo 10 ja klo 15. Sivulla on myös arkisto edellisistä kuvista. http://www.beachbulgaria.com/webcam3.php?c=pics&img=1240567200 Ei näytä vielä turisteja olevan liikkeellä ja kiinni ovat toistaiseksi vielä kadunvarren myymälätkin.

        eikä turistikausi ole vielä alkanut :) Kesäkuuhun on vielä reilu 5 vko:a aikaa ni johan rupeaa olemaan vilskettä jo silloin :) !


      • taitaa tytöllä
        Marienna__ kirjoitti:

        eikä turistikausi ole vielä alkanut :) Kesäkuuhun on vielä reilu 5 vko:a aikaa ni johan rupeaa olemaan vilskettä jo silloin :) !

        olla bulsun matka varattuna :)


      • * * * * *
        Marienna__ kirjoitti:

        eikä turistikausi ole vielä alkanut :) Kesäkuuhun on vielä reilu 5 vko:a aikaa ni johan rupeaa olemaan vilskettä jo silloin :) !

        lähteä bulgariaan kesäkuun alussa


      • Ni.k.o
        * * * * * kirjoitti:

        lähteä bulgariaan kesäkuun alussa

        Itse olin viime vuonna kesäkuun alussa ja lämmintä riitti oikein mukavasti! reiluu 35c parhaillaan näytti. Taitaa nuo tyypit jotka sunny beachiä parjaavat haluta itse paikan päälle tai toinen ovat tottuneet grillaamaan itseään 50c helteessä.. ;)


      • suurin syy
        Ni.k.o kirjoitti:

        Itse olin viime vuonna kesäkuun alussa ja lämmintä riitti oikein mukavasti! reiluu 35c parhaillaan näytti. Taitaa nuo tyypit jotka sunny beachiä parjaavat haluta itse paikan päälle tai toinen ovat tottuneet grillaamaan itseään 50c helteessä.. ;)

        ole sunny beach :DD


      • Vilkku81

        Olin viime kesänä ja happyhourisesta sellanen että monessa paikassa happyhour koko ajan. Ja kannattaa ottaa huomioon että vaikka saat monesta paikasta kaksi yhden hinnalla mutta lasit pienemmät kuin täällä ja paljon jäätä. Eli kaksi paukkua tarkoittaa yhden paukun määrä täällä. Toki se on silti melkeen puolet halvempaa kuin täällä. Baarit on auki lähes koko yön eli ehkä johonkin 6-7. Toki ihmiset alkaa häipyä neljän jälkeen. Paikka oli tosi JEES. Tuli sellanen olo et takas täytyy päästä. Viime elokuun puolvälis loistokelit 26-30 astetta toki yhtenä päivänä tuli vähän vettä mut ei se haitannu. Hyvvee matkaa


    • vai auringossa?

      Koittakaa muistaa, että kun puhutaan lämpöasteista, puhutaan asteista varjossa eikä auringossa. Viime kesänä samaan aikaan SB:llä olleet väittivät ko. viikolla olleen rutkasti yli 30 astetta, mikä ei pidä paikkaansa. Meidän hotellin mittari oli varjossa, ja korkeimmillaan oli 27 astetta paahtavimpaan aikaan. Onko ne lukemat sitten niin tärkeitä, että niistä pitää riidellä ja liioitella? =) Suomessa helleraja on kai 25 astetta, että verratkaas siihen ja olkaa tyytyväisiä, vaikka olisi VAIN 27 astetta =)

      • ...............

        Niinpä. 30 lämmintä ni rupee auringos läski tirisee :) :)


      • lämpömittarit
        ............... kirjoitti:

        Niinpä. 30 lämmintä ni rupee auringos läski tirisee :) :)

        kotosuomessakin joskus 30°C lukemia, mutta tosiasissa helleraja ylittyy hyvin harvoin, ei bulgariassa kesäkuun alussa mitään kolmeviiden lämpötiloja ole, kuvittelua vain :)


    • CK82

      Lähdettiin viime vuonna 3.6 ja oltiin viikko, Glarus Beach oli hotelli. Yhtenä päivänä tihkutti ja viimesenä päivänä ukkosti, muuten arska kyllä paisto muttei tarpeeksi minun makuuni. Lämpöä oli parhaimmillaan ehkä 25 (varjossa), auringossa kyllä tarkeni. Illat oli viileitä, pitkähihainen kannattaa ottaa mukaan. Tykkäsin Goyotes Ugly-baarista, se on Glarus Beach hotellia vastapäätä rantakadulla. Siellä oli hyvä meininki, tosin paukut ei oo ihan halvimmasta päästä. Hyvää matkaa!

      • Emma""

        Itse olin kesällä 2007 bulgariassa. Silloin baarit oli auki niin kauan kuin asiakkaita riitti. Voi olla että osa sulkee kahden aikoihin. Ihan huippu rock-baari Ice Berg oli silloin auki n. klo 6 asti. Oikein hauskaa matkaa. Itse oon kolme kertaa käyny ja aina on ollu hauskaa.


      • onnellista

        tässä hieman tuoreempaa tietoa kuin 7-8 vuotta vanhaa. olin itse alkukuun sb.llä,ja tyhjää tietysti oli koska kausi oli loppu. tämä tiedettiinkin joten se oli ok. oli ainakin rauhallista,sekä halpaa. lämpöäkin riitti 7 päivänä yli 20 astetta. jopa pari helle päivää osui kohdallemme. hyvän aterian kelpo ravintolassa sai 9-12 levalla, juomaksi hyvä paikallinen olut 1,5 - 2,5 lv. levan kurssi vaihteli, pankissa 1,85 , kentällä toki kalliimpaa, 1,67. jos menet bulgariaan, mene elo-syyskuussa,ellet kaipaa hulinaa ja tosi hellettä. hotellimme oli cascadas ap. todella siisti. ja ok. mutta respankaan henkilökunta ei osannut puhua ymmärrettävää englantia. eli olisiko kielikurssi turisti kohteissa paikallaan. vai opettelisimmeko kyrilliset aakkoset?


      • nazdrave

        ...vai opettelisimmeko kyrilliset aakkoset? -Ilman muuta kannattaa ja suorastaan pitääkin jo pelkästään yleissivistyksen ja sen takia, että on helpompi tulkita sikäkäisiä kylttejä ym. Hotellien henkilökunnan englannin kielen taito on niin hotellikohtaista. Yleensä menee niin, että mitä parempi tähtiluokitus niin sen kielitaitosempaa on henkilökuntakin. Useimmiten tuppaa kuitenkin käymään niin, että enemmän ongelmia syntyy suomituristin "tankero-englannista". - Kevät ja alkukesäkin ovat hyvä aika käydä Bulgariassa. Toki sateet silloin mahdollisia aika-ajoin, mutta eivät yleensä kestä päiväkausia niinkuin meillä. Ja luonto kaikessa kukkaloistossaan on silloin upeimmillaan. -Oma veikkaukseni on, että ensi kesänä voi olla tungosta Bulgarian rantakohteissa vaikkapa Turkin epävakauden takia ja Venäjän Turkki-boikotin vuoksi. Samoin edullisuutensa ansiosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1333
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      989
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      949
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      924
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      840
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      831
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      829
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      828
    Aihe