Hei, Kysympäs ihan mielenkiinnosta, että onko joku kokeillut netistäkin saatavia "Size Gain"-pillereitä. Itse olen oikea kemisti ja omaan ihan jees kikkelinkin, mutta olen hieman epäluuloinen tommosista pillereistä. Jossain höpötettiin testosteronista, mutta sitähän saan muutenkin kuin pillereillä. Sitäpaitti mitä on aineet, jotka kasvattaa vaan piliä. Jotain täsmälannoitetta pilillekö nuo on :-o Mutta enivei onko kellään kokemusta noista? Mainokset ja "käyttäjäkokemukset" kertovat senttien kasvusta ja pysyvistä muutoksista. Kertokaas!
Size Gain
3
9593
Vastaukset
- tietää_
Pillerit ja voiteet eivät saa soluja jakautumaan peniksessä. Uuden kudoksen muodostuminen on ainoa tapa saada elintä isommaksi. Pillerit kylläkin tilapäisesti parantavat verenkiertoa ja nostavat hormoniarvoja, mikä siis saa peniksen turpoamaan isommaksi. Kasvuikäisten EI MISSÄÄN NIMESSÄ pidä käyttää mitään hormoneita sisältäviä pillereitä peniksen suurentamiseen, sillä vaikutukset ovat terveydelle arvaamattomat. AndroPenis -laite ja vastaavat vetolaitteet ovat ainoista, joilla penis oikeasti kasvaa. Kasvuiässä käytettynä vetolaite on kaikkein tehokkain kun vielä jakautuva solukko mukautuu vedon aiheuttamaan jännitykseen välittömästi jakautumalla lisää, mutta käyttöä ei toki suositella alle 18-vuotiaille.
- tyhmiltä!
Siinä on noiden pillereiden idea. Ei niillä ole minkäänlaista vaikutusta. Kait onneksi näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723