Elämä anna - eikös se kanna vaikeaa kun on ylämäki ja perässä vejettävä reki. Näkkeehän salassa uteliaana seuraa kuis see tännää rekeään vettää. Juu - näkkee on sillä eessään ylämäki nautinnollaan salassa itseensä ruokkii. See semmosta eilennääki yksin taistelin, noita tuulia vastaan. Kuolleita lehtiä maassa ja ilimassa ajattelin - kuollut ei pelekää mittää. Niinkös se on Olen kyllä tullu siihen tulokseen, vähintään pitää olla - rakastunnu ennenkuin tulis työntämään rekeäni ylämäkkeen. Joo ei hää ainaskaa oo rakastunnu minnuu, hällä niin riittää hauskaa - sallaa vaan vahtaa kartiinisa takkaa. Onneks tässä on nyt see toinenki puoli, heleppo elämä ei kasvata - niin yksin tässä mää rekeeni perässäni vejän. Olen muuten aika pitkän matkan työntänny ja venekki pitäs työntää vesille. Vesille onhan sekin aika tullu, aii sitte soutelenki sinne, hyvälle kala - apajalle.
Eikös
6
280
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Minulla tuli kuva routavaurioisesta tiestä. Vettä ja kuoppia, sohjoakin ja metsät siinä het ojan takaa. Ei paljoo aurinko pilkota tiehen, nousuissa ja laskuissa, joissakin kohtaa paistaa kyllä, sinne asti kun pääsee, lämmittää vähän. Ja kävelijä siinä mietteissään, yksin viisaita ajattelee, eletty kun on,, ja tietää... Elämä maistui näillä riveillä. Pidin tästä ja paljon!! :) Minun kuovi_pariskunta on jo tullut pellolle!! :)) Nyt on siis virallinen kevät - ja kesä ovella! :)
Onnii routaki sitä kun oikein hyllä ja kuin tulivuoresta velliä esiin nostaa. Heh että minua makeesti naurattaa ! Onneks tuo nauru ei oo minua jättänny, vaikka onki vaikeita mäkiä ollu. MURUKULTA Eihän see tuo tie aina niin tasata oo. Aika ykstoikkostaki seki ois , jos ei etes yhtää mutkaa ois. HEH, Se jännää miten sitä kasvatetaan, jäis etes mieleen, mistä sitä on tullu. Oii Sinullakos kuovit sielä , nee ja yks minun lempilintujani tulee kuvaa suomaisemista, sielä ne asusteli, onneks mökilläni saan kuulla ja nähdä Näin se kevät tulee ja tervehtii taas meitä, aivan ihanaa aikaa saadaan meki olla läsnä ihmettelemässä. Kiitosta vielä pidit huumorkukastani, ehkä hymyn kera?....*HYMY* täältä sinne....Liisa
ku olis aina silloin läsnä kun on reen jalaksien alla hiekkaa nii se vähän helpottaisi. Painolasti kevenee ku tarpeeksi hikeä pukkaa ja muutamat itkutki, ja oottaa sitä ku pääsee mäen päälle nii sit jo naurattaa. Elämä soutaa,elämä huopaa monta on poutaa, monta on juopaa. Kyl se siint sit Liisa menee aurinkokii paistaa ja linnut laulaa. Mut yhtämonta on rekeä ku on vetäjääkii. Iloisia kevätpäiviä Sinulle.
Auttajia juu onhan ollukki on tainnu olla heikko hetki. Elämän oppikirjaa aikansa kun lukee alkaa pikkuhiljaa ymärtämään. Sitä pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään tämä on tehtäväni vejäs rekeäsi. Itku ei se oo koskaa ollu kaukana ei sillonkaa kun nauru on ollu läsnä. Kasvun paikka on se vaikea hetki sehän on uskottu elettäväks. Miten palkitseekaa kun reki inahti mäen nyppylälle ja siinä hikeään pyyhkii. halausm Eilisestä vierailustas kiitos aurinko läsnä hymyilemässä auennu uusi sivu mille sanoitamme. Etu ja takareki neki vejetty teloilleen, kohta on vuoro venhoseni vapautuville vesille. Silloo see ilon hetki syli läsnä koko kesän, uin aina ulapalle kauas pois rantakivistä satuttavista. Vesi minun syli *hymy* Iloista herännyttä kaunista päivää myöski Sinulle.
- padme_amidala
..naapuriapu ja kohteliaat käytöstavat saisivat olla niinkus ennenvanhaan. Opiskeluaikana kodin ja opiskelupaikkakunnan välillä vuosikaudet reissailtuani oli vain yksi kerta, kun mulle kohtelias misehenkilö nosti sen hitsin painavan laukun ylös hattuhyllylle. Ylpeys se laittaa kanssa raatamaan huulet yhteenpuristettuna saamatta kysytyksi apua. Täänyt tuli vaan mieleen niinkuin konkreettisesta avunannosta : ) Muutoin mikälie ujous, kiire, osaamattomuus tai pelko että toinen luulee lähentelyksi sitten syynä toisenlaiseen auttamattomuuteen. Onneksi on tälläisiä paikkoja, niinkuin tääkin runopalsta, jossa voi keventää sydämensä painolastia kauniiden runojen avulla. Vakavasta aiheesta huolimatta olet saanut huumorinpilkettä runoosi taustalle. Näin kväällä suosittelen pyöriä sinne kivireen jalasten alle, niin kulkee helpommin (tämä oli olevinaan vitsi). kiitos sinulle taas hyvästä lukuhetkestä, runojasi on ilo lukea : )
Mökin asukasta hänkin sai uskoisin huomiota. Aamusta naapureista katsottiin nouseeko piipusta savu. Lämpimiä muistoja jotka lämmittää vieläki. Talkoohenki, ehkä sitä jossaki vielä? padme amidala Hymyn kera muistaahan ne kiperät paikat, senkin painavan matkalaukun. Minullaki yks hauska, olin laivalla ja tosi paivava ja laukkuni. Olin sitä yksin nostamassa, vastapäätä seisoi mies. Kysyi saako hän auttaa, yhdessä nostettiin ja hän kysyi?..... Olenko koko ikäni ollU kiven nostajana...HEH! HEH! Sinulle eilisestä talkoo henkisestä palautteestas kiitos. Aurinkoista päivää keväistä tuulta mielen tielle....Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108