turhaa

Ei ole olemassa mitään keinoa saada teitä uskomaan ray:n pelien satunniasuuteen.

27

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne ole

      satunnaisia vitun ääliö. luuletsä oikeesti et ne on satunnaisii? vittu mikä fuula.. LOL se on ainakin varmaa että tuplaus rayn peleissä ei todellakaan ole satunnaisella arvonnalla toteutettu, ehei!

      • .Kampela2

        ei kai missään itse asiassa edes väitä tuplauksen olevan satunnaista?Ja ei se sitä olekaan...


      • Jaketsu 82
        .Kampela2 kirjoitti:

        ei kai missään itse asiassa edes väitä tuplauksen olevan satunnaista?Ja ei se sitä olekaan...

        Kerran kun pelailin Tähti peliä niin siin vieressä oli joku rayn huoltomies syynämässä toista automaattia ja häneltä kysyin että miten tuo tuplaus tulos arvotaan, kun itselläni oli juuri kussut 15-20 tuplausta putkeen. Sanoin äijälle ettei se ainakaan ihan satunnaista voi olla. Mies vaan höpisi jostain standardeista ja ohjelmoinneista mutta ei antanut ainakaan suoraa vastausta että arvonta olisi täysin satunnainen.


      • .Kampela2 kirjoitti:

        ei kai missään itse asiassa edes väitä tuplauksen olevan satunnaista?Ja ei se sitä olekaan...

        On sitten musta seiska ja kannatillaan oleva kolikko? Voin kertoa, että jos pelaat oikeallakin korttipakalla tuplausta 1000000 jakoa tulet varmasti häviämään. Ai miksi hävität? No hyvin yksinkertaista tallolla on ennemmän kortteja kuin sinulla joilla se voittaa eli SÄÄNNÖISSÄ on talolle etu. Eli seiska on ns. talon kortti jolla ray tekee tuplauksessa voiton itselleen. Mitään rukkauksia siinä ei tarvita kun sen voi tehdä näin yksinkertaisesti. Niin ja onko mahdotonta jos tulee 20 pientä putkeen? Ei se minusta mitenkään mahdotonta ole. Vasta 50 pientä putkeen vois ruveta miettiin onko tuplaus todella rehellistä?


      • ei taaskaan
        Gambler1 kirjoitti:

        On sitten musta seiska ja kannatillaan oleva kolikko? Voin kertoa, että jos pelaat oikeallakin korttipakalla tuplausta 1000000 jakoa tulet varmasti häviämään. Ai miksi hävität? No hyvin yksinkertaista tallolla on ennemmän kortteja kuin sinulla joilla se voittaa eli SÄÄNNÖISSÄ on talolle etu. Eli seiska on ns. talon kortti jolla ray tekee tuplauksessa voiton itselleen. Mitään rukkauksia siinä ei tarvita kun sen voi tehdä näin yksinkertaisesti. Niin ja onko mahdotonta jos tulee 20 pientä putkeen? Ei se minusta mitenkään mahdotonta ole. Vasta 50 pientä putkeen vois ruveta miettiin onko tuplaus todella rehellistä?

        ole ihan kärryillä. homotkin sen tietää että jos tuplaus kusee mustalla seiskalla ja punasella saa omat pois niin varmasti häviää pitkällä tähtäimellä. Mutta kun tässä olikin kyse ahneudesta, epäsatunnaisuudesta.. siitä miten ray saa mahdollisimman nopeasti ihmisiltä rahat pois. Sama ahneus jatkuu tuon uudistuksen myötä jossa panokset nousivat max. 2 euroon. En minäkään ymmärrä miksi rayllä on niin helvetinmoinen kiire saada ihmisiltä rahat pois. Ei kukaan tuskin pelaa sen enempää kuin ennenkään vaikka on mahdollisuus tunkea rahansa raylle jopa 2€ per jako. Ainoa muutos siinä on vain se että tällöin ihmiset häviävät rahansa nopeammin. Sama kiire näkyy hyvin myös tuplauksissa ja niiden erittäin suuressa epäonnistumisprosentissa. ps. olen nähnyt kun tuplaus kusee yli 90 kertaa 100:sta sekä 46 pientä peräkkin..


      • non-kämpler

      • oot tyhmä jätkä

      • non-kämpler
        oot tyhmä jätkä kirjoitti:

        hoh hoh..

        joku on näinä aikoina noinkin tasapainoinen ja onnellinen ihminen. Onnea ja rauhaa jatkossakin sinulle.


      • vaan tuosta
        non-kämpler kirjoitti:

        joku on näinä aikoina noinkin tasapainoinen ja onnellinen ihminen. Onnea ja rauhaa jatkossakin sinulle.

        syväluotaavasta psykoanalyysistä!


      • Salainen_Agentti
        ei taaskaan kirjoitti:

        ole ihan kärryillä. homotkin sen tietää että jos tuplaus kusee mustalla seiskalla ja punasella saa omat pois niin varmasti häviää pitkällä tähtäimellä. Mutta kun tässä olikin kyse ahneudesta, epäsatunnaisuudesta.. siitä miten ray saa mahdollisimman nopeasti ihmisiltä rahat pois. Sama ahneus jatkuu tuon uudistuksen myötä jossa panokset nousivat max. 2 euroon. En minäkään ymmärrä miksi rayllä on niin helvetinmoinen kiire saada ihmisiltä rahat pois. Ei kukaan tuskin pelaa sen enempää kuin ennenkään vaikka on mahdollisuus tunkea rahansa raylle jopa 2€ per jako. Ainoa muutos siinä on vain se että tällöin ihmiset häviävät rahansa nopeammin. Sama kiire näkyy hyvin myös tuplauksissa ja niiden erittäin suuressa epäonnistumisprosentissa. ps. olen nähnyt kun tuplaus kusee yli 90 kertaa 100:sta sekä 46 pientä peräkkin..

        "olen nähnyt kun tuplaus kusee yli 90 kertaa 100:sta sekä 46 pientä peräkkin.." Totta kai olet. Ja varmaan olet myös nähnyt Jeesuksen kasvot paahtoleivässä, Jumalan aamiaismuroissasi ja ufoja taivaalla.


      • non-kämpler
        vaan tuosta kirjoitti:

        syväluotaavasta psykoanalyysistä!

        Vaikka ei kahdella lauseella syväluotaavaa psykoanalyysia tehdä. Kyse oli kohteliaisuudesta. Kiitos myös siitä, että ystävällisesti et vaivautunut kiittämään omin sanoin, vaan lainasit lauseesi minulta. Siitäkin näkee, kuinka ystävällinen olet, kun haluat viestinnässäsi vaivaudut oman luovuuden käyttämisen sijaan lainaamaan minun sanojani. Tämäkin oli vain kohteliaisuus, ei psyko-, eikä muukaan analyysi. Ne on aivan toisenlaisia raportteja, toki kaikkitietävänä sekin on sulla tiedossa. Hauskan kompan viestissäsi myös takana. Päivä tässä ihan pelastuu!


      • ethän sä
        non-kämpler kirjoitti:

        Vaikka ei kahdella lauseella syväluotaavaa psykoanalyysia tehdä. Kyse oli kohteliaisuudesta. Kiitos myös siitä, että ystävällisesti et vaivautunut kiittämään omin sanoin, vaan lainasit lauseesi minulta. Siitäkin näkee, kuinka ystävällinen olet, kun haluat viestinnässäsi vaivaudut oman luovuuden käyttämisen sijaan lainaamaan minun sanojani. Tämäkin oli vain kohteliaisuus, ei psyko-, eikä muukaan analyysi. Ne on aivan toisenlaisia raportteja, toki kaikkitietävänä sekin on sulla tiedossa. Hauskan kompan viestissäsi myös takana. Päivä tässä ihan pelastuu!

        voi tyhmyydestäsi minua syyttää.


      • mitään...

      • non-kämpler
        ethän sä kirjoitti:

        voi tyhmyydestäsi minua syyttää.

        Anteeksi, jos jotenkin sait jostain lauseesta sellaisen väärinkäsityksen. Vilpittömästi kehuin sinua siitä, että lainasit lausettani kehuessasi minua. On minun kannalta erittäin positiivista, että vaikka tyhmä olenkin, niin siitä huolimatta korkeintaan kahden lauseen mittaisia vastauksia antaessasi, olet valinnut älykkäänsti vastaukseen muiden kuin itsesi luomaa tekstiä. Copy-Paste -menetelmä on jo ammoin arvostettu korkealle ja sitä pidetään älyllisen toiminnan huipentumana. Omien aivojen käyttäminen tekemisissään on yliarvostettua ja tyhmää! Paljon helpompaa on käyttää sitä fiksumpaa vaihtoehtoa (jota minä en tyhmänä osaa).


      • mitään rehellistä
        mitään... kirjoitti:

        tuplauksen rehellisyydestä.

        olekkaan! jos olisi niin sillonhan onnistumisprosentti olisi keskiverroin sama kuin kusemisprossa.. mutta kun asian on niin että harvoin onnistuu ja yleensä kusee.


      • elikkäs :
        Salainen_Agentti kirjoitti:

        "olen nähnyt kun tuplaus kusee yli 90 kertaa 100:sta sekä 46 pientä peräkkin.." Totta kai olet. Ja varmaan olet myös nähnyt Jeesuksen kasvot paahtoleivässä, Jumalan aamiaismuroissasi ja ufoja taivaalla.

        Tottakai olen!


      • puhuis tuohon
        Salainen_Agentti kirjoitti:

        "olen nähnyt kun tuplaus kusee yli 90 kertaa 100:sta sekä 46 pientä peräkkin.." Totta kai olet. Ja varmaan olet myös nähnyt Jeesuksen kasvot paahtoleivässä, Jumalan aamiaismuroissasi ja ufoja taivaalla.

        sävyyn jos olisit nähnyt mun nyrkin sun naamallas.


      • non-kämpler
        mitään... kirjoitti:

        tuplauksen rehellisyydestä.

        Jossa ei suoriteta arvontaa, jossa voi voittaa. Kiekkopelissä tuplauksessa kiekko ei siis pyöri. Eikä korttipelissä tuplauksessa vedetä pakasta korttia. Eli tuplaus on jokin täysin pelin ulkopuolinen asia, joten puhuttaessa, että kaikki peleissä olevat arvonnat ovat satunnaisia, ei siis sisällä tuplausta, koska se ei kuulu peliin. Kerro se vaihtoehtoinen muotoilu niille lauseille, miten ne pitäisi kirjoittaa, jotta hyväksyt sen sisältävän tuplauksen. Lähetä korjattu sanamuotosi vaikka sille alkuperäiselle asian esittäjälle, niin voihan se olla, että seuraavalla kerralla tuplauskin mainitaan erikseen. Luulisi olevan helppoa kuin heinänteko noin sanavalmiille kaverille tehdä sellinen lauserakennelma, että siinä on kaikki vaatimasi asiat. Muuttuisiko tilanne kannaltasi miksikään? Miksi?


      • non-kämpler
        puhuis tuohon kirjoitti:

        sävyyn jos olisit nähnyt mun nyrkin sun naamallas.

        vaikutat hyvin miellyttävältä ja sanavalmiilta kaverilta, jonka kanssa olisi varmaan hauskaa keskustella varsinkin pelimaailman menosta.


      • selvästikin isoja
        non-kämpler kirjoitti:

        Jossa ei suoriteta arvontaa, jossa voi voittaa. Kiekkopelissä tuplauksessa kiekko ei siis pyöri. Eikä korttipelissä tuplauksessa vedetä pakasta korttia. Eli tuplaus on jokin täysin pelin ulkopuolinen asia, joten puhuttaessa, että kaikki peleissä olevat arvonnat ovat satunnaisia, ei siis sisällä tuplausta, koska se ei kuulu peliin. Kerro se vaihtoehtoinen muotoilu niille lauseille, miten ne pitäisi kirjoittaa, jotta hyväksyt sen sisältävän tuplauksen. Lähetä korjattu sanamuotosi vaikka sille alkuperäiselle asian esittäjälle, niin voihan se olla, että seuraavalla kerralla tuplauskin mainitaan erikseen. Luulisi olevan helppoa kuin heinänteko noin sanavalmiille kaverille tehdä sellinen lauserakennelma, että siinä on kaikki vaatimasi asiat. Muuttuisiko tilanne kannaltasi miksikään? Miksi?

        ongelmia itsesi kanssa. olen hyvin pahoillani.


      • non-kämpler
        selvästikin isoja kirjoitti:

        ongelmia itsesi kanssa. olen hyvin pahoillani.

        Miten ja millä tavalla? Luulin ymmärtäväni suomenkieltä, niissä linkeissä asia selvitettiin mielestäni juuri niin, ettei mitään epäselvyyttä ole minulle, mutta olenkin tyhmä. Älykkäälle, kuten sinä, lause "hauki on kala" saattaa tarkoittaa "kissa söi koiran", mutta en sitä tyhmänä vaan tajua. Eli mikä on ongelmani ja miten se tekstistä ilmenee?


    • Salainen_Agentti

      Näinkö kauan sinulla kesti se ymmärtää? Tämä on kyllä mahtavaa viihdettä, ei siinä mitään. Jengi huutaa pää punaisena, että Veikkaus/RAY manipuloi pelejä, ja samalla syytää kaksin käsin niihin rahaa. Teidän tyhmyydellänne ei taida olla mitään rajaa?

      • ei nyt

        tajunnut asian pointtia lainkaan. takaisin nukkumaan pää selväksi ja sitten uuestaa eiks joo?


      • Non-Gämpleri

        Ei petturirayn koneisiin työnnetä rahaa edes yhdellä kädellä.Menehän lutkuttamaan poikaystäväsi mulkkua,se homma sopii sinulle paremmin kuin johtopäätöksien tekeminen.


      • non-kämpler

        Ne pääpunaisena peleihin rahansa kuluttavat on niitä kaikista fiksuimpia. He tietävät, että heidän rahoilleen on paljon parempaa käyttöä muualla. Tyhmimpiä ovat tietenkin niiden pelien tekijät, joiden palkat nuo pelaajat avustuskohteiden lisäksi rahoittavat.


    • sun kohdalla

      sanonko mikä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1954
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1653
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1567
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1514
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      12
      1225
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      961
    Aihe