Dodge Caliberin parkkivalojen vaihto käy kätevästi pyöäkotelon kautta. Etenkin renkaan vaihdon yhteydessä kannattaa vaihtaa parkkivalojen polttimot. Homma hoituu jopa Leathermanilla. Ota pyörä pois. Irrota kaksi pientä ruuvia lokasuojan laidasta. Ota pois sisälokasuojan muovitulpat: yksi sivusta, kaksi edestä - alta. Taita sisälokasuoja taakse. (siinä on vekki taittamista varten) Polttimot käden ulottuvilla. Itse hain Biltemalta LED -polttimot jotka lienevät pidenpi ikäisiä.
Caliberin parkkivalojen vaihto
3
1336
Vastaukset
- olikinnn
harvinaisen selvästi asia selostettu,kiitos.Samalla tapaa voi vaihtaa ajovalon lamput,ei tartte mennä konepuolelle ahtaisiin paikkoihin.
- diidadii
Jepulista! Yritin ohjeiden mukaan renkaanvaihdon yhteydessä varoiksi vaihtaa parkkivalot, mutta haaveeksi jäi. Ensinnäkin ne nastat eivät meinanneet lähteä lainkaan lokareista irti ja sitten lopuksi huomasin, että ainakin mun calissa on vielä yksi nasta moottorin puoleisessa seinämässä kiinni, jota ei ollut mainittu lainkaan. No en alkanut sitä enää repimään irti, mutta ainakin muut nastat menettivät ryhtinsä tai hyvän pidon ja oli erittäin vaikeata saada ne takaisin. En ole kylläkään mikään remonttimies joten voi olla, että äijässä jotain vikaa vai enkö huomannut tehdessäni jotain oleellista? Onkohan vuosimallien lokarikiinnityksessä joitain eroja? Mulla 2007 malli. Muuten näytti, että jos nastat olisi irronneet kunnolla homma olisi ollut helppo tehdä sitä kautta.
- vaihtoon
....elikkä...nastat lähtee vetämällä tulppa pois holkista. Onnistuu leveällä ruuvitaltalla tms. Siis tulppa on kaksi osainen ja molemmat poistetaan. Eivä menetä pitoaan...rohkeasti vaan. Siis kaksi ruuvia pois ja ne kolme tulppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822