Kauris on erakko ja nauttii vapaudesta. Oma seura kelpaa ja muiden:). Miten muuten muilla kauriilla? Tietty omat perheen jäsenet, sisaret ja ystävät tuovat iloa elämään ja työ on MUST, mutta oma seurakin käy, paremman puutteessa, heh. Nauratti tämän päivän horoskooppi: "Sinun pitäisi nyt keskittyä perhe-elämäsi kunnostamiseen, ettei pian olisi liian myöhäistä. Myös raha-asiat vaativat tiukempaa otetta." Kävin muuten tänään persialaisella torilla:DDD http://www.youtube.com/watch?v=Q2lANtTxKYw Siellä oli nimittäin mattoja, pehmeitä huonekaluja ym. torikamaa.
Vastaukset 2
- yksineläjä
luin saman horoskoopin ja kieltämättä hymy nousi naamalle! mikä perhe? no ainahanne on vähän semmosia,luenkin niitä lähinnä hyvien naurujen toivossa. ainakin itse viihdyn hyvin yksin, mut kieltämättä kaipaan välillä sitä toista jonka viereen käpertyä nukkumaan.
- Kapricorn
En ole käynyt "persialaisella torilla" mutta olen eksynyt New Yorkissa, ja se jos joku, on jo jotain:) Näitä juttuja, mitä tässä laulussa luetellaan, olen tehnyt myös lähes kaikkia siellä ja täällä, eri paikoissa: http://www.youtube.com/watch?v=9OfFjyjL0r4&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j861330Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga79849- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden273748Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80612Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35611- 46585
- 35568
- 25532
- 37532