Utelias! Mikä tilanne rieksalla? !
Mikä meininki
15
5093
Vastaukset
- raju meno!
Sex, Drugs and Rock 'n' Roll rules all the time!!!
- samoin
Vaikee sanoo,mut osaatko neuvoo misä minä olen ja mitenköhän pääsis ouluun?
- vilisi
oli poliisia ,lansea,paloautoa? Poliiseja metsässä taskulamppujen kanssa, mitä lie etsimässä
- vai ni
remottimies kirjoitti:
mulla on tietoa ketä hakevat ja miksi
no kerro ihmeessä meille muilleki!
- juu-
vai ni kirjoitti:
no kerro ihmeessä meille muilleki!
pakoputket paukkuu kun pojat ajelee ei sen kummempaa
- Rieksan asukki
No itse valitettavasti asun Riekontie 10:ssä ja elo siellä on suht rauhallista suurimman osan ajasta, mutta meiän naapurissa poliisi on käynyt ainaskin melun takia. Hiljaisuus ei ollut kyllä tullut, mutta jos musiikin soitto kuuluu naapureille niin hyvin että voi voi mukana laulaa, kun sanat kuuluu selvästi ja seinät tärisee... Itse en kyl niitä poliiseja sinne soittanut. Saman asunnon väki on soitellut toisinaan musiikkia aamuöisinkin 2-4 välisenä aikana, taisivat saada sillon kyllä varoituksen, koska meillekin tuli lappu aiheesta ja muistutus talon järjestyssäännöistä... et muuten suht rauhallista, paitsi sillon kun on palkka päivä, koska sillon alkaa bileet.. saa nähä millasta on vappuna
- rieskatie
No mikäs täällä. Tuu rohkeesti vaan, ei tarvi netissä ihmetellä.
- meininkiä
..myös Konttimäentiellä. Poliisit visiteeraa vähintään kolmesti päivässä ja nuoria aikuisia hilluu aikaisin aamulla aineissa ja krapulaisina... Kaupungin asuntotoimisto sais osottaa noille kaikille häiriköille asuinpaikan jostaa syrjästä missä ne sais hillua, popittaa ja vetää kamaa niin pal ku sielu sietäs. Sais normi perheelliset, rauhalliset ja lainkuuliaiset kansalaiset nukkuu yönsä rauhassa ja nauttia keväästä.
- kirveellä töitä
Kaupunkihan ekaks tarjoaa vuokrakämpän hakijalle juuri kyseisen alueen kämppiä.naapurit hulluja sekopäitä ym.ois kiva saada sinne ne asuntotoimiston väki asumaan hetkeksi=) Hulluille mökkejä vaikka miehikkälään muiden kylähullujen sekaan.
- Hässäkkä
kirveellä töitä kirjoitti:
Kaupunkihan ekaks tarjoaa vuokrakämpän hakijalle juuri kyseisen alueen kämppiä.naapurit hulluja sekopäitä ym.ois kiva saada sinne ne asuntotoimiston väki asumaan hetkeksi=) Hulluille mökkejä vaikka miehikkälään muiden kylähullujen sekaan.
,että poliisia vilisee pitkin riekontietä ja kukaan ei muka tiedä mitään??? 5 Maijaa, pari ambulanssia ja paloautoja paikalla!?! Kytät haravoi takatietä taskulamppujen kanssa??? Noh, haminalaisethan kun ei ikinä tiedä mistään mitään... :DDD
- kamapää
kirveellä töitä kirjoitti:
Tottahantoki meitä kuuluu olla joka lähtöön johan siinä lähtisi talopoliisien päivän aiheetkin pois jossei olisi niitä kamaa vetäviä örveltäjiä oletko koskaan rohjennut mennä kolkuttamaan oven taakse että talossa on muitakin voi toimia tai ei... Entinen kamapää
- kamapää
Hässäkkä kirjoitti:
,että poliisia vilisee pitkin riekontietä ja kukaan ei muka tiedä mitään??? 5 Maijaa, pari ambulanssia ja paloautoja paikalla!?! Kytät haravoi takatietä taskulamppujen kanssa??? Noh, haminalaisethan kun ei ikinä tiedä mistään mitään... :DDD
niinpä kyllä minä tiedän mitä on tapahtunut mutta parempi pitää omana tietona ai ai tasan ei käy onnen lahjat
- buu
ne etti hmt ahtaajia töihin olivat kateissa.
- riekontie paras paikka örv...
Pyssy sankarii metiköst oli poliisit ettinny
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904