Nordea rahastaa 5 euroa määräaikaisen nostolla??

Huh huh???

Nordea kuulemma rahastaa sillä jos on määräaikainen talletus jonka eräännyttyä haluaa ottaa ulos pankkivekselinä / shekkinä?? Tilisiirtokin toiseen pankkiin maksaa?? Entä jos ei ole muuta kuin määräaikainen kyseisessä pankissa :D ..? Käteisenä otettava?? Ei helvetti? Olkaapa tarkkana kun teette talletuksia ja ette muuten ole Nordean asiakas.

4

1481

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sww.

Voithan sen nytkin perustaa, kestää muutaman minuutin, se on ilmainen ja siitä nosto shekinä on ilmaista. Toiseksi, kun sen havaitsevat, voivat antaa ilmaiseksi, tai laittaa nii kovan korkotarjouksen että jätätkin rahasi nordeaan. Siitä tyhjästä tilistäsi ei ole tosiaan mitään haittaa, sinun ei tarvis säilyttää mitään papereita, siitä kotona. Henkkareilla saat tehtyä tilisi toimivaksi, minulla kyllä on satanen joka pankissa, ties vaikka joskus ohimennen tarvitsisi, vaikak ulkomailla. Voihan tulla uusikin tilaisuus jolloin sitä tarvit, vaikka aika harvoin Nordeassa on mitään kannattavaa.

• siinä on?

Tottahan kuka hyvänsä haluaa työstään palkan, ei pankki ole hyväntekeväisyyslaitos? Järin kalliiltahan tuo ei kuulosta verrattuna moneen muuhun palveluun. Esimerkiksi tallelokeron vuokra on 50 €/vuosi, kävit sitä tonkimassa tai et. Tulee mummun testamentille hintaa:)))

• ymmärrätkös

missään muualla ei maksa vekselin teko euroakaan, Nordeassa maksaa. kysymys: onko nordea menossa kohta nurin??? stressitestit tulee... kestääkö..

• näin on

Nordea perii kaikista pankkivekseleistä 5 euroa, siis jopa omilta asiakkailtaan. Tämä hinnanmuutos tuli voimaan tämän vuoden puolella. Voithan toki ottaa rahasi käteisenä, jos pankissa sattuu olemaan tarpeeksi käteistä.. Mitä isot pankit edellä tekee, sitä pian pienet pankit perässä, näinhän se menee aina..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1907
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe