Nordea kuulemma rahastaa sillä jos on määräaikainen talletus jonka eräännyttyä haluaa ottaa ulos pankkivekselinä / shekkinä?? Tilisiirtokin toiseen pankkiin maksaa?? Entä jos ei ole muuta kuin määräaikainen kyseisessä pankissa :D ..? Käteisenä otettava?? Ei helvetti? Olkaapa tarkkana kun teette talletuksia ja ette muuten ole Nordean asiakas.
Nordea rahastaa 5 euroa määräaikaisen nostolla??
4
1457
Vastaukset
- Sww.
Voithan sen nytkin perustaa, kestää muutaman minuutin, se on ilmainen ja siitä nosto shekinä on ilmaista. Toiseksi, kun sen havaitsevat, voivat antaa ilmaiseksi, tai laittaa nii kovan korkotarjouksen että jätätkin rahasi nordeaan. Siitä tyhjästä tilistäsi ei ole tosiaan mitään haittaa, sinun ei tarvis säilyttää mitään papereita, siitä kotona. Henkkareilla saat tehtyä tilisi toimivaksi, minulla kyllä on satanen joka pankissa, ties vaikka joskus ohimennen tarvitsisi, vaikak ulkomailla. Voihan tulla uusikin tilaisuus jolloin sitä tarvit, vaikka aika harvoin Nordeassa on mitään kannattavaa.
- siinä on?
Tottahan kuka hyvänsä haluaa työstään palkan, ei pankki ole hyväntekeväisyyslaitos? Järin kalliiltahan tuo ei kuulosta verrattuna moneen muuhun palveluun. Esimerkiksi tallelokeron vuokra on 50 /vuosi, kävit sitä tonkimassa tai et. Tulee mummun testamentille hintaa:)))
- ymmärrätkös
missään muualla ei maksa vekselin teko euroakaan, Nordeassa maksaa. kysymys: onko nordea menossa kohta nurin??? stressitestit tulee... kestääkö..
- näin on
Nordea perii kaikista pankkivekseleistä 5 euroa, siis jopa omilta asiakkailtaan. Tämä hinnanmuutos tuli voimaan tämän vuoden puolella. Voithan toki ottaa rahasi käteisenä, jos pankissa sattuu olemaan tarpeeksi käteistä.. Mitä isot pankit edellä tekee, sitä pian pienet pankit perässä, näinhän se menee aina..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171116124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133688Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272650Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2582591Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51835- 2091348
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491254- 721200
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591089Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771039