Jengia mesee!

Street4Ball

Moro, Illat alkaa olemaan sen verta tylsiä, että olisi mukava saada vähän uutta verta meseen. Kavereiden kanssa tulee juteltua aina sitä samaa paskaa. Eli olen 19v jätkä. Kirjotin just ylioppilaaks. Harrastan paljon urheilua, eniten kumminkin katukorista (mikä on vienyt sydämeni: kesäilta, koripallo ja pari huurteista ! UUH). Kuuntelen AITOA räppiä (lue. Julma-Henri, Stepa, Leijona, Haittavaikutus jne). Hyväksyn erilaisia ihmisiä, vaikka mielipiteeni onkin yleensä melkko jyrkkiä, sitä ei kumminkaan kannata ottaa tosissaan :D Tykkään pistää överiks, mutta nautin myös hiljaisuudesta, luonnosta jne. Yleensä vastustan kaikkea "massaa" (mainstream biisit, tyylit jne). Just sua vitun Lacoste pelle! :D (Vakio slogan frendien keskuudes!). Vihaan myös eriarvoisuutta, rasismia ja kaikkea missä toinen katsotaan alemiarvoiseksi kuin toinen. Jos vähääkään lämpeni, niin ottakee yhteyttä. Kaikki Tytöt/Pojat vaan rohkeesti, vaikka ei kovin samanlainen meikän kanssa olekaan, niin se ei haittaa. Koska tykkään myös jutella ihmisten kanssa jotka ovat erimieltä kuin minä. Niinhän ihminen tulee viisaammaksi? EIKSJE?. En uskalla tänne mesee heittää, niin heittäkää vaikka pieni esittely med MSN osoite itsestänne osoitteeseen [email protected] , niin vastailen sitä kautta! Peace OUT!

29

3242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Street4Ball

      Ja jos se nyt jotain kiinnostaa, niin olen myös tällä hetkellä sinkku. En yleensä lämpene näihin nettiromansseihin, mutta eihän sitä koskaan tiedä!

      • tyttöö___--

        Kuin vanha pitää olla..?


      • Street4Ball
        tyttöö___-- kirjoitti:

        Kuin vanha pitää olla..?

        Iällä ei ole väliä. Kunhan nyt osaa WC:ssä käydä omatoimisesti, niin se riittää! :D Ja kirjottaa ossaa!


      • Aachi_lökäri
        Street4Ball kirjoitti:

        Iällä ei ole väliä. Kunhan nyt osaa WC:ssä käydä omatoimisesti, niin se riittää! :D Ja kirjottaa ossaa!

        Joujoujou. Voitko heittää vähän maistiaiseksi räbää? Mieluummin jotain og:ta - ei mitään mainstreamia.


      • hyvältä
        Aachi_lökäri kirjoitti:

        Joujoujou. Voitko heittää vähän maistiaiseksi räbää? Mieluummin jotain og:ta - ei mitään mainstreamia.

        grau. ; >


    • vai muualta

      eli mist päin oot?

      • Street4Ball

        Stadista? Liian iso kaupunki mulle. Sanotaanko näin, että Etelä-Pohjanmaalta läheltä Extreme Duudsoneita! :D


      • minähei
        Street4Ball kirjoitti:

        Stadista? Liian iso kaupunki mulle. Sanotaanko näin, että Etelä-Pohjanmaalta läheltä Extreme Duudsoneita! :D

        pari päivää sitten vissiin . . .


    • he|d|

      juu moi !! etin just poikapuolisii mesekamuij mut must tuntuu et tälläst 14 wee tyttöö et haluu mesekamuks...mua ei tietenkään haittaa et oot 19 vuotta mutta päätä itse otatko meseni vai et :D eli täs nyt vähä must: mul käy melkein ihan mikä vaan musa eikä oo mitään parast laulajaa..mulle muiden mielipiteet on tärkeit ja ite en oikeen uskalla sanoo mitään suoraan. tykkään piirtää, lukee, kirjottaa tarinoit ja kaikkee tämmöst pikkunäpräyst: D meseni: [email protected]

    • tiesiks

      Että tääl vahtii yks kusipää pelle, jonka mielestä 18 v ja yli ei oo enää nuori ja sen ei kuulu tällä palstalla ilmotella. Sen mukaan vain alle 18v on nuori. Kas vain kun ei oo vielä iskeny silmiään suhun. Mut onnee vaan kaverien hakuun ja kivaa vappua!

      • Street4Ball

        Nuori tai ei, niin minähä haistatan sille paskat! :D Mikäs ongelma siinä on, vaikka minä en "nuori" olisikaan, niin miksi en voisi "nuorille" jutella. Vitut kyllähä mä juttelen pikkuveljellenikin. Noh antaa kaikkien kukkien kukkia! Vappua kaikille, ja muistakaa "nuoret" ei saa vielä juoda alkoholia!


    • wääwd

      Joo oon -93 ja tyttö.. emmmä jaksa kirjottaa tähä mtn mut jos kiinnostaa jutel nii lisää mesee [email protected]

    • Street4ball
      • aegaga

        Kuuntelet ihan samaa musaa kun mä, ainoostaan Stepasta en oo kuulu, pitääkin mennä googlettaa ja kattoo minkälainen se on. Harvi vaan kun oon vasta 16


      • Street4Ball
        aegaga kirjoitti:

        Kuuntelet ihan samaa musaa kun mä, ainoostaan Stepasta en oo kuulu, pitääkin mennä googlettaa ja kattoo minkälainen se on. Harvi vaan kun oon vasta 16

        Ei iällä niin väliä oo... Nyt kun on intis niin mielellään juttelis uusille naamoille. Varsinkin vastakkaiselle sukupuolelle koska täällä ei oo tyttöjä/naisia yhtään :DD


    • asdffasdsf

      melkein tekis mieli lisätä mut en tiedä uskallanko : ----- DDD

      • Street4ball

        Jälleen on tylsää kun intti loppu ja 6kk aikaa ennen kun opiskelut alkaa :P

        Mese on [email protected]


      • N 19
        Street4ball kirjoitti:

        Jälleen on tylsää kun intti loppu ja 6kk aikaa ennen kun opiskelut alkaa :P

        Mese on [email protected]

        hitsi kanssas olis kyllä mielenkiintosta keskustella liittyen nykyiseen elämäntilanteeseesi.(muutama kaverini on samassa tilanteessa joten sun kautta vois oppia ymmärtään niitä paremmin.)ainoo mikä tökkii tässä on sun musiikkimaku mutta tuskin se nyt mitään vaikuttaa mihinkään.hmm...jos ei sua haittaa että kyselen sulta kaikkee edistääkseni missiotani miehen logiikan ymmärtämisestä niin voisin lisätäkin sut mesee?


      • ninsku92
        Street4ball kirjoitti:

        Jälleen on tylsää kun intti loppu ja 6kk aikaa ennen kun opiskelut alkaa :P

        Mese on [email protected]

        Kuullostat aika täydelliseltä pojalta ^^

        Olis mukava jutella, mut sul varmaan on jo paljon kenen kans jutella :(


    • Neazah

      Noh, täällä olisi 20v lahtelais-poju jos kiinnostaa. Kuuden kuukauden armeija tuli käytyä 2009 syksyllä. Itsestä varmaan voisi kai mainita, että pidän kovasti animesta & mangasta.
      Täältä viestiketjusta löytyi pari sellaista vastaustasi, jotka nostivat hymyn ainakin hetkeksi huulille, esim.
      "Iällä ei ole väliä. Kunhan nyt osaa WC:ssä käydä omatoimisesti, niin se riittää! :D
      Ja kirjottaa ossaa!"
      Vessa-jutut osaa joskus olla hauskoja. xD

      Jotkut ovat jo miettineet oletko saanut tarpeeksi seuraa meseen. Jos et, niin ei varmaan haittaa että lisäilen tuon osoitteen? Tietty voisin omanikin tähän jättää, mutta vaikkei se mikään salaisuus sentään olekaan, niin ainahan spämmivaara on olemassa. ^^'

      • Nindes

        Lisäsin sut


      • Kuuntelen kans Haittavaikutust. oon -96 tyttö hesast. Lisäileppä:D


    • JonnaRawr

      Tämmäne 15wee (-94) tyttönen savosta vois haluta siut nettituttavaks,mikäli viel oot ettimäs nettikavereit ni: [email protected] :)

      • sraara

        yay kuuntelet samaa musaa ku minäki :DD


    • jööh

      en tiiä tarttetko enää enempää tyyppejä mesee mut lisäsin nyt kumminki ku itelläniki tuppaa olee noi illat vähä tylsiä nykyää.. :)

    • huohh...

      pedofiili kun alaikäisiä ettii meseen

    • sadadsadsdasadsadsas

      Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... "vitun lacoste pelle". :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • street4ball

      Haluaks turpaas?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      95
      1836
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1208
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      62
      1098
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      71
      947
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe